Tänane kuupäev Esmaspäev 03 Juun, 2024 17:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Apr, 2009 13:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Okt, 2008 9:43
Postitusi: 149
Asukoht: Tartu
Tere!

Kas 95a chrysler voyageril on normaalne kui 80-90 tunnikiiruse vahel hakkab valima 3-nda ja 4-nda käigu vahel, et korra viskab 3-nda ja siis uuesti 4-nda. Mida teeb nupp overdrive off?

Voyavend

_________________
3,3 V6


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Apr, 2009 15:06 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ei see ei ole normaalne.
juba rahulikul sõidul ja vähemalt 60 pealt peaks juba 4 käik olema.
Siin võib olla põhjus selles, et mootoril pole jõudu ja selle kompenseerib madalama käiguga, kuna sinu soov on sõita 90-ga - kuidas gaasipedaali asend on?? Kas peab palju pressima?
Võib olla viga ka turbiinis... ja käigukasti ajus.

Tegelikult väga raske ennustada mis viga.
Kas veakoode annab?? Kas on ka muid nähtusi...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Apr, 2009 18:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Okt, 2008 9:43
Postitusi: 149
Asukoht: Tartu
hmm kirjutas:
Ei see ei ole normaalne.
juba rahulikul sõidul ja vähemalt 60 pealt peaks juba 4 käik olema.
Siin võib olla põhjus selles, et mootoril pole jõudu ja selle kompenseerib madalama käiguga, kuna sinu soov on sõita 90-ga - kuidas gaasipedaali asend on?? Kas peab palju pressima?
Võib olla viga ka turbiinis... ja käigukasti ajus.

Tegelikult väga raske ennustada mis viga.
Kas veakoode annab?? Kas on ka muid nähtusi...


4-nda käigu paneb kuskil 70-80 juures. Gaasi palju vajutama ei pea. Veakoode ei anna. Ja 80-90 juures tekib autole sisse vibratsioon.

_________________
3,3 V6


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Apr, 2009 20:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
80-90 juures lööb tavaliselt sisse rehvideloopimine, aitab balanseerimine.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Apr, 2009 21:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Okt, 2008 9:43
Postitusi: 149
Asukoht: Tartu
AWD95 kirjutas:
80-90 juures lööb tavaliselt sisse rehvideloopimine, aitab balanseerimine.



Talveks ostsin alla uued M+S rehvid ja lasin ära tasakaalustada. Talvel ei saanud nii hästi aru. Tegelikult on õrna vibratsiooni tunda ka 30-ne kandis. 40 ja 80 tunnikiiruse vahel suurt vibrat ei tundu.80-90km/h hakkab auto jälle vibreerima.

_________________
3,3 V6


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Apr, 2009 16:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Kui vibra kandub üle, kuni roolini ja see käes väriseb, siis viga esisillas, kui mitte vaata tagumiku poole. Kas vibra on ka kiirendusel, st kui gaasi vajutad, või ainult vabaga liueldes? Kui viimane variant vaata üle rattamutrid. Kuidas pidurdusel vibrab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Apr, 2009 21:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Okt, 2008 9:43
Postitusi: 149
Asukoht: Tartu
Tundub, et vibra on kiirendusel, pidurdamisel ei saa aru. Rool väriseb ainult 90 juures vähesel määral nagu kogu keregi. Kas viga võib olla ka poolteljes, sellest foorumis palju räägitud. Käigukasti kohta ei oska ise veel suurt midagi öelda(Pole veel ise pikki otsi teinud kuna oman autot vähest aega.) Sõber käis esimesel pikal sõidul(1600km) ja ütles, et 80-90 pealt hakkab pööretega mängima või käike vahetama (autos oli 6 inimest ja suusavarustus). Pärast seda kui ta mulle ütles, et käigukast jamab hakkasin kasti jälgima ja viga tuvastama. Nädalavahetusel lähen ise ka pikale otsale siis ehk saan targemaks. Loodan, et kastiga midagi väga tõsist ei ole. Siledal asfaldil on vibra paremini tunda kui krobelisel teel.

_________________
3,3 V6


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Apr, 2009 10:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Tegelikult võib siin olla tegu mitmete asjade kogumiga. Esiteks, võibolla on rõhk kummides liiga vähene. Teiseks, rattalaagrite seisukord? Kui on uued talvekummid mis ise juba uluvad veidi siis laagri ulg võib selle taha varjuda. Kolmandaks võivad pidurid kergelt peale jääda. Neljandaks, vibratsioone põhjustavad ka väsinud mootoripadjad ning see mootor hakkabki "võdistama" kui rpm langeb ca 1500-1600 rpm kanti pärast käiguvahetust ja mootori padjad on pehmed (pikitelje väiksed padjad eriti).
Vanemal Voyal on vahetus viimasele käigule ca 70-80 juures normaalne. Tegelikult oleks mõistlik lisaks spidole ka tahhomeetrilt vaadata mis pööretel käiguvahetus toimub.
Esimesed kolm põhjust annavad resultaadiks halvenenud veerevõime, kui sellele lisada kuus inimest + cargo, siis arvan et kast teeb just seda mida ta peaks tegema selles olukorras. Ka kütusekulu ülemäärasus võiks viidata et veeremisega on miskit lahti.
Värske omanikuna tuleks need momendid hoolikamalt üle käia, profülaktika mõttes võiks ka kasti õli vahetada. Autol on vanust omajagu, eks ta vajab natuke kätt külge.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Apr, 2009 14:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Okt, 2008 9:43
Postitusi: 149
Asukoht: Tartu
chrV92 kirjutas:
Tegelikult võib siin olla tegu mitmete asjade kogumiga. Esiteks, võibolla on rõhk kummides liiga vähene. Teiseks, rattalaagrite seisukord? Kui on uued talvekummid mis ise juba uluvad veidi siis laagri ulg võib selle taha varjuda. Kolmandaks võivad pidurid kergelt peale jääda. Neljandaks, vibratsioone põhjustavad ka väsinud mootoripadjad ning see mootor hakkabki "võdistama" kui rpm langeb ca 1500-1600 rpm kanti pärast käiguvahetust ja mootori padjad on pehmed (pikitelje väiksed padjad eriti).
Vanemal Voyal on vahetus viimasele käigule ca 70-80 juures normaalne. Tegelikult oleks mõistlik lisaks spidole ka tahhomeetrilt vaadata mis pööretel käiguvahetus toimub.
Esimesed kolm põhjust annavad resultaadiks halvenenud veerevõime, kui sellele lisada kuus inimest + cargo, siis arvan et kast teeb just seda mida ta peaks tegema selles olukorras. Ka kütusekulu ülemäärasus võiks viidata et veeremisega on miskit lahti.
Värske omanikuna tuleks need momendid hoolikamalt üle käia, profülaktika mõttes võiks ka kasti õli vahetada. Autol on vanust omajagu, eks ta vajab natuke kätt külge.



Käigukasti õli sai enne sõbra kätte andmist ära vahetatud. :)

_________________
3,3 V6


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Apr, 2009 21:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Seda on hea kuulda. Mis õli panid?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Apr, 2009 14:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Okt, 2008 9:43
Postitusi: 149
Asukoht: Tartu
Mopar ATF+4 Pilt: http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1171840

_________________
3,3 V6


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Apr, 2009 14:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Tegelt võib vanemale Voyale panna ka lihtsamat ATF+3.Uuemad õlid on juba enamus +4 speciga.Milleks maksta originaal õli eest kui saab ka odavamalt. :)

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Apr, 2009 21:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Mopari ja Pennzoili ATF +4 maksab vist ca118.-/ltr. Huvitav kus üldse ja mis hinnaga siis +3 tasemel õli saada on? Mulle pole ette trehvanud...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Apr, 2009 15:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Okt, 2008 9:43
Postitusi: 149
Asukoht: Tartu
Nonii käisin siis sellel pikal otsal ära. Terve tee kasutasin püsikat ning siis ei teinud käigukast küll midagi valesti. Kui auto sõbra käes oli siis püsikas ei töödanud. Mina arvan, et käigukastil nagu pole häda midagi, aga sõidu ajal tekib sisse ikkagi vibra :angry: . Palju on räägitud turbiinist. Mida see täpselt teeb ja kuidas tekitab see vibra?

_________________
3,3 V6


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Apr, 2009 19:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Mul oli vana voyal sama jama.Ja peale parema veovõlli vahetust vibra kadus. :)

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia