Tänane kuupäev Laupäev 04 Mai, 2024 10:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Külma mootoriga on õlirõhk normis aga kui mootor soojaks saab siis hakkab õlirõhu näidik kõikuma. Samas vahest jääb õlirõhk pikemaks ajaks täiesti nulli ja vahest täiesti normaalseks.
Ja kus asub sellel õlirõhu andur??


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Apr, 2009 16:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 01 Juun, 2006 12:05
Postitusi: 68
Asukoht: Kesk-Eesti
Õliandur on mootoril tuleseina poolsel küljel, ligi pääseb kui eemaldad õhupuhasti. Enda masinal oli täpselt sama jama ja selgus, et andur tõesti õhtal.
Remondist öeldi et suht levinud viga nende anduritega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Apr, 2009 21:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 03 Jaan, 2008 2:25
Postitusi: 43
Asukoht: põhja-läti
tee manuaalse peale mul kukkus ka õli rõhk alla 2 nädalat seisis panin manuaalse rõhk ok.

_________________
hea liigelda


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Apr, 2009 22:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Ma üritan selle õlirõhu anduri üles leida ja manuaalsega üle mõõta, siis teab mis peale hakata selle jamaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Apr, 2009 19:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Eemaldasin õhupuhasti ja ma ei suutnud küll seda andurit leida???


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Apr, 2009 19:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 03 Jaan, 2008 2:25
Postitusi: 43
Asukoht: põhja-läti
andur on vastu salongi must junn kuhu läheb2 juhet sisse aku poolt kiigates üle mootori nähtav ja ka katsutav.edu :ok:

_________________
hea liigelda


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Apr, 2009 7:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Tänud õpetuste eest :)

Lõpuks siis leidsin selle ja mõõtsin manuaalsega üle. Sooja mootoriga oli rõhk tühikäigul 1,9 ja 2000 rpm juures 4,1 , järelikult viga anduris.
Alguses ei leidnud seda üles, kuna selle peal oli mitu juhtme punti ja need olid paksult õli täis.

Rõhu kontrollimise käigus selgus, et ühe pihusti ja ploki vahelt mullitab, viga arvatavasti väsinud vask seibis.

Järgmine vea otsing seisneb siis selles, et temperatuuri näiduk tööta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Veebr, 2011 21:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 13 Nov, 2009 18:27
Postitusi: 101
Kas keegi teab mis tehas näeb ette õli surveteks,rõhuks?
Ette tänades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Veebr, 2011 0:47 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
mul on pakkuda 2,5Diisel 98a. rõhud:
Õlirõhk @4000RPM 3,0 kuni 4,5 bar (õli 90-100 kraadi C)
Õlirõhu andur peab avanema 6,38 bar juures
õlirõhuklapi vabakäik 57,5mm

Võib olla on ka sellest abi
viewtopic.php?f=31&t=6340

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia