Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Projekt: Käigukast Dodge Caravan V6 3l (106kw) mootorile
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=82&t=4754
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  --johannes-- [ Kolmapäev 04 Mär, 2009 19:29 ]
Teema pealkiri:  Projekt: Käigukast Dodge Caravan V6 3l (106kw) mootorile

Selline küsimus kas on mingit käimarit mis oleks manuaal ja taga vedu ja istuks 1:1 või väikeseringi tegemisega dodge caravan v6 3l (106kw) mootori otsa. Tegemist oleks siis tagaveolisele ladale selle mootori peale aretamisega.

Tutvustav video ka kuna ei oska hästi seletada, äkki saate mõttest paremini aru.
http://www.youtube.com/watch?v=YAM6JUvIYlM

Autor:  eero [ Neljapäev 05 Mär, 2009 1:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt: Käigukast Dodge Caravan V6 3l (106kw) mootorile

Minuteada seda Mitsubishi 3.0 mootorit tagaveolistele autodele pole pandud. Aga ega ma kõike ju ka ei tea.

Autor:  AWD95 [ Neljapäev 05 Mär, 2009 10:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt: Käigukast Dodge Caravan V6 3l (106kw) mootorile

Neil masinatel ju risti mootor, kas üldse saab risti mootorile käimakotti tagasilla jaoks panna. Mootor+kast ei kipu aistevahele ära mahtuma. See minu arvamus.

Autor:  chrV92 [ Neljapäev 05 Mär, 2009 11:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt: Käigukast Dodge Caravan V6 3l (106kw) mootorile

Mitsu Pajerol on see mootor küll pikipaigutuses ja ka eelistatult tagaveoline veoskeem.
Nivale oleks Pajero nagu sihipärasem doonor mõistagi.

Autor:  --johannes-- [ Neljapäev 05 Mär, 2009 16:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt: Käigukast Dodge Caravan V6 3l (106kw) mootorile

mahub vahele ära ainult kasti probleem et siis tagaveolise kasti mis istuks eelpool nimetatud mootori otsa muu ei ole oluline lada originaal käigukasti süvendi teeme suuremaks uued kinnitused ja uus kardaan ja muud osad aga lihtsalt kast mootorile

Autor:  eero [ Neljapäev 05 Mär, 2009 23:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Projekt: Käigukast Dodge Caravan V6 3l (106kw) mootorile

AWD95 kirjutas:
Neil masinatel ju risti mootor, kas üldse saab risti mootorile käimakotti tagasilla jaoks panna. Mootor+kast ei kipu aistevahele ära mahtuma. See minu arvamus.

Hoolimata sellest et doonoril oli mootor risti, saab projektile sama mootori panna pikisuunas. Aga esiveolise käigukasti nagunii kasutada ei saa. Nagu juba öeldi, siis sedasama mootorit on juba ka tehaste poolt on paigutatud nii piki kui risti. Ma olen jälginud "locost'ite" ehitamise teemasid ja kasutatakse mootor esiveoliselt doonorilt + tagaveolise käigukast kombinatsioone ümberehituste juures küll ja küll.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/