Tänane kuupäev Reede 03 Mai, 2024 14:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: voyal 3,3 /95 vibra sees
PostitusPostitatud: Reede 27 Veebr, 2009 21:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 04 Jaan, 2009 17:20
Postitusi: 32
Asukoht: TALLINN
Mobiil: 55987932
Tere kallid kaasvõitlejad!
Teema, siis järgmine mille pärast pöördun teie poole:nimelt peale käigukasti vahetust hakkas mu kallim sõidu aeg vibreerima nagu sõidaks kruusa teel(sõites asfaldil) ja jõnksutab.Läksin mina siis Ameerika autosse diagnosti ,kus mulle öeldi,et mootor on ok kuid tundub,et viga on käigukasti turbiinis.Niisiis kuidas see on võimalik,et sõitva auto pealt(millega ise sõitsin enne
kasti vahetust)võetud turbiin läks kohe untsu.
Loodan teie tarkadele mõtetele!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Veebr, 2009 23:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Võiks täpsustada, mis kiirusel hakkab vibra? Isiklikult ei usu turbiini riket. Pigem kontrolliks üle rattamutrid, veovõlli mutri pingutuse, mootoripadjad ( et mootor kuhugi vastu ei käiks ). Siin loeb see, et kus remont tehti ja kes tegi. Ükskord unustasin isegi rattamuttreid pingutada ja pärast mõistatasin, miks korras auto enam korras pole.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Veebr, 2009 12:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Samas on võimalik ka poolass natuke lohakalt tagasi panna ning ka see võimalik vibra allikas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Veebr, 2009 13:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 04 Jaan, 2009 17:20
Postitusi: 32
Asukoht: TALLINN
Mobiil: 55987932
Tere taas,vibra algab u30-ne juures,kuid millest jõnksutamine?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Veebr, 2009 20:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Järgmiseks kontrolliksin turbiini polte. Kas need on olemas ja kinni. Kuna turbiin paigaldatakse koos käigukastiga ja keeratakse kinni alt alles siis kui kast on peal. Selleks tuleks auto all eemaldada siduri karteri küllest plekist kaan ja keerata mootorit käsitsi ringi seni, kuni kõik poldid on kontrollitud. Lisaks ütleksin, et automaatkasti õli kontrollitakse sooja, töötava mootoriga (igaks juhuks lisasin, kuna mõned inimesed ei tea seda). Kuna sain aru, et diagnostika näitas korras kasti ja eelpool mainitu on korras, siis peaks tegemist olema mehhaanilise rikkega. Veovõllide sisemised liigendid, pidurid jne.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia