Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 0:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 93a. 2,5TD Surve karteris
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Veebr, 2009 16:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 04 Aug, 2008 20:47
Postitusi: 34
Asukoht: Tartumaa
Mobiil: 56492743
tere !
mul selline mure, et 2,5dt 1993 chrysler voyageril surve karteris.
sai plokikaane tihend vahetatud aga ikka surve sees.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Veebr, 2009 17:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Milles avaldub? Kirjelda sümptome palun. Kerge surve on seal kogu aeg olemas. Surve karterisse võib tekkida klappide kehva pidamise, hõreda mootori, kolvirõngaste kinnijäämise, katkise kolvi jms. puhul. Või pole sa piisavalt korrektne oma terminoloogias? Kus see surve täpselt siis on, karteris, jahutussärgis, millest surve koosneb, kas aurust, põlemisjääkidest vms?

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Veebr, 2009 17:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 04 Aug, 2008 20:47
Postitusi: 34
Asukoht: Tartumaa
Mobiil: 56492743
kui õlivarras välja võtta, siis pritsib õli sealt välja.
Kui palju peab klapi vahe olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Veebr, 2009 17:50 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kui sul tekib kahtlus, et surve on karteris võiksid teha järgnevad toimingud:
1. kontrolli karteri tuulutust (2,5TD peaks see minema läbi õlikoguja (õlikoguja on lihtsalt tühi anub erinevate tasanditega) õhuvõtu torusse - kui see sisend on allpool võib see ära jäätuda ning..... tõstab õlivarda oma pesast päris kõrgele ja loobib mootoriruumi õli täis)
2. kontrolli igas silndris survet

Kui need kaks on korras siis ei tohiks sul olla suuremat survet kui karteris ette nähtud.

Kui võtad tuulutuse lahti võib sealt vaikselt popsuda õhku (auru õlilõhnaga.... veidi ka sinakat/hallikat)

Kui sa õlivarda välja võtad töötava mootoriga siis sealt pritsibki õli.. kuna väntvõll käib ringi....

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia