Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 16:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Jaan, 2009 16:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 21:54
Postitusi: 236
Asukoht: Saue
Eks ma olen ikka hädas oma kehva käivitusega külmalt. Üks eelsüüteküünal oli mingi aeg tagasi läbi ja lasin ära vahetada.
aga ikka käivitub kehvasti. Kiskusin jälle kõik küünlad ükshaaval maha ja katsetasin süüdet. Kõik lähevad ilusasti hõõguma, aga üks küünal oli lahti võttes tahmane teised haljad. Puhastasin ära, panin tagasi, lasin autol paar mintsa käia ja kiskusin uuesti selle küünla lahti - jälle tahmane. Millest võiks probleemi otsida??
küsin ennem kui midagi ette võtan. See on kõige äärmisem kaasistujapoolne küünal ,see juhtmega pihusti kõrval. Autuks 99 2,5 tdi


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Jaan, 2009 16:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
See pütt tahmab ise siis, e.s.küünlal pole sellega mingit pistmist. Kas on eelpõlemiskambriga kaan või on kamber kolvi sees? Ma ei tea sellest Chrysleri dislast midagi, aga sellise põlemise vungi juures kui on diislil, peaks suht puhas see värk olema. Kui kehvalt käima läheb, kas siis puterdab ka mõnda aega? Kui, siis on ühes pütis jama, kas ei pea klapp või pihusti nöögib, pigem viimane variant. Kui puterdab, siis mis karva suits on? Must? Valge?
Ja üks asi veel, tühikäiguga võib tahmata niisama ka, tuli pole nii valus, et kambris puhtaks põletab. Kui ainult ühe maha koukisid, siis võisid teised samasugused olla. Tuled sõidust, jätad seisma, jahtub maha, siis vaata.
Aga ikkagi, kirjeldasid kehva käivitumist, seega on pritsungis või klapis tõenäolisemalt see kala. Isegi Ford Transit 100 käivitub talvel külmaga, valge seina ääres (võib mõelda, et on talv) ja ka peale päikeseloojangut plaksust kui kõik pumbad, pihustid, klapid, küünlad on OK. Kütus ka talvel ikka talvine.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Jaan, 2009 17:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 21:54
Postitusi: 236
Asukoht: Saue
Kiskusin ikke kõik maha ja sellest ka see järeldus. Puterdab küll ja suits ikke siuke valgem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 15 Jaan, 2009 17:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Üks pütt ei löö külmalt. Pihusti avaneb valel ajal või "kuseb", rõhk põlemiskambris madal mis tuleb kas kinnistest rõngastest, mittepidavast klapist, praost klappide vahel ja millest iganes. Alusta pritsungist, kõige tõenäolisem on ikkagi ehk see. Kas on mingid udupeened sähmiga funkavad pihustid või sellised mida kõrgsurvepump toidab? Kuna nende otsade lihvimisega hakkama saavad mehed on meie seast ilmselt pea kõik lahkunud, pead ostma uue pihustiotsa või siis lammarist mingi laksu saanud mootori küljest hankima. Igaks juhuks mine mõne vana diislimehe juurest läbi, see ütleb suitsu järgi mis viga ja kuskohas, aga ega neidki varsti järel pole. Vähemalt tead, missugune ei tööta ja missuguses pütis "punane leek" sees on.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 16 Jaan, 2009 19:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 23 Okt, 2006 21:54
Postitusi: 236
Asukoht: Saue
Kahjuks ei tea ühtegi vana head diislimeest.(Täna hommikul oli jälle hirmus see käivitamise operatsioon) Kõige lähemal mulle (Saue) asub http://www.diislikeskus.ee/ selline koht. Kas keegi oskab kommenteerida. Kas usaldab sinna minna. Naabrimees, kui kuulis, et tahan sinna viia, oli väga skeptiline ja teadis meenutada et üks autu on tal seal tuksi keeratud.Kuidagi ei tahaks raha loopida tuulde.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 16 Jaan, 2009 23:34 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
keegi kasutajatest kribab siin diislikeskusest...
oli mul kuskil ketta peal eelsüüte küünaldest kus toodud ka küünalde väljanägemised mis põhjustatud mootori probleemidest....
eks ma kaevan edasi

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Jaan, 2009 2:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
seda oleks kohe huvi lugeda, sest mul bussil olid ka kõik 4 ühtlaselt musta tahmaga. samas muidugi viimane käimine oli mootoril tühikäigupööretel ca 5 min, võib ka sellest olla.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Jaan, 2009 21:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Küünlad võivad nii tahmaseks minna, et otsad ei mahu enam keermeaugust läbi, selle pärast on isegi plokikaasi maha võetud. Aga asi oli lõbusatel 90-nendatel, mil mõnikord diiselkütus ainult väävlist ja parafiinist, koosneski. Olen lapsena (olin aastal 1981 vist NSVL kõige noorem rekkajuht, 21 aastat vana ja "välismaa" autoga, terve škoda ees ja Alka sabaks, osssajutt kus Venemaal jõllati ja imestati) rekkaga Venemaal sellist ollust paaki saanud, et see muutus ikka külmaga täiesti margariiniks. Filtrid tuli üldse välja võtta, et järgmise "pärisdiislit" müüva tanklani sõita saaks, siis sai kraanidega mängides need ollused segamini aetud. Olid lõbusad ajad, škodal oli kabiinis terve eetripump kuhu balloon sisse pandi, siis see puru löödi ja eeter kenasti sisselaskesse pumbati, et -30-nega tule mootorisse sisse saaks, tõrvikud ja muud asjad ka muidugi veel. Kui diislit ei olnud piisavalt, siis ei saanud ööseks tümpsuma jätta ja kabiinis põles gaasipliit, laeluuk lahti kui tipiis. Aga muidu oli päris vägev!

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia