Tänane kuupäev Kolmapäev 01 Mai, 2024 15:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Dets, 2008 20:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 01 Nov, 2008 13:21
Postitusi: 9
Podiseb nagu oleks tsilinder tagant ära. või süüde vale vms.
Suitseb sinist, seisma jään siis diisli kärsa hais, auto väriseb nii tyhikäigul, kui ka sõites, mäkke minnes jõudu pole ja taas värin. Mootor muidu ise nagu korras. õli ei võtnud, 2 õlivahetust sai ära sõidetud. Et mis variandid yldse olla võivad? Siis hakkaks yhe kaupa katse eksituse meetodil seda viga otsima! Siin sõbra isa pakkus erinevaid variante.Turbo. Pihustid läbi. aga kas turbo puhul esineb värinat. ja kUI pihustid läbi on siis peaks tagant musta viskama kõvasti. mul nagu midagi sellist polnud. vend arvas mul ntx, et tal oli micro mõra Mersul kunagi kytuse kõrgsurvetorus. et siis oli sama jama.aga tal lekkis sealt kõvasti. mul nagu ei leki midagi silmaganähtavalt. ma kunagi eelmises postis kirjutasin ka et mul lekkis kytet kuskiltki, kõrgsurve pumba pealt. aga see leke oli 1 päev.et nii nagu ta tuli. nii ka läks. enam pole sealt lekkinud. Kust viga otsida, kõik ideed on teretulnud!


Viimati muutis olho, Teisipäev 09 Dets, 2008 1:09, muudetud 2 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Dets, 2008 23:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 17 Okt, 2008 20:19
Postitusi: 14
ma arvan,et sul on ka see sama tõukurivarda jama.mul esimene kord olid umbes samad sümtomid-käis kolmega,sumpast ajas põlemata diisli auru jaei mingit kõrvalist kolksu ega plaksu.
kolmanda sisselaske varras oli vahelt läind.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Dets, 2008 0:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 01 Nov, 2008 13:21
Postitusi: 9
vot selle peale pole keegi, minu tuttavatest veel tulnud. suured tänud oma kogemuste jagamise eest!!! asun asja uurima! kui on see viga mida ylevalpool mainitud. kas siis selle autoga kannataks sõita ära kuskil 600 km. sest täpselt nii kaugel ma eestist/tarust/kodunt hetkel olen? Ja kui jõuangi eesti, siis oskad soovitada kes teeks korda ja palju sul see lõbu maksma läks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Dets, 2008 8:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 17 Okt, 2008 20:19
Postitusi: 14
nii pikka maad mina sedasi küll sõita ei julgeks.
töö iseenesest lihtne-paisupaak maha,klapikambrikaas maha,veel kaks nookurivõlli mutrit lahti,varras välja,visuaalselt kontrollida,et oleks sirge,vajadusel haamriga paar kõksu õigesse kohta,varras oma kohale tagasi ja ülejäänud jubinad tagasi.ÄRA UNUSTA JAHUTUSVEDELIKKU LISADA!
aega võtab umbes pool tundi.ei tea kaua kestab kuid hädalahenduseks kõlbab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Dets, 2008 8:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
Viimane kord sain hakkama 20 minutiga, oli kiire tööle ja külm ilm ;)

Sõita sellega edasi võib aga kaugele sa ei jõua, sest varras peksab kaane suht kiirelt segamini.

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Dets, 2008 18:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 01 Nov, 2008 13:21
Postitusi: 9
see varras siis kipub kõveraks minema, või läheb pooleks? kaas tundub natuke kallim osa olema kui varras. et siis ei sõida temaga ikkagi hetkel yldse! peab kõik lahti kakkuma et näha milline ikkagi p.... on! siis läheb kindlasti rohkem aega kui 30 mintsa! aga ikkagi. tänan infi eest!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Dets, 2008 23:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
olho kirjutas:
see varras siis kipub kõveraks minema, või läheb pooleks?


Tavaliselt viskab varda lihtsalt nookuri pesast välja ja esimses lähenduses piisab varda paigaldamisest õige koha peale. On olnud vist üksikud juhtumid, kus varras on pesast väljudes kaanele haiget teinud, nii et kõigepealt keera klapikambri kaan maha ja kae perra.

Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Dets, 2008 21:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 01 Nov, 2008 13:21
Postitusi: 9
ohoh!!! täpselt nii oligi. nookur maas või kinni. ma ise ei saanudki täpselt teada, sest rotsast sõber tegeles sellega. läks 800 seki ja mootor käib nagu kell. uskumatu. see mees kes tegi väitis, et liigsed pöörded võib olla põhjus, miks selline asi juhtus. igaljuhul saan liigelda. tänud kõigile arvamuste eest!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Dets, 2008 18:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 15 Sept, 2007 18:53
Postitusi: 174
olho kirjutas:
ohoh!!! täpselt nii oligi. nookur maas või kinni. ma ise ei saanudki täpselt teada, sest rotsast sõber tegeles sellega. läks 800 seki ja mootor käib nagu kell. uskumatu. see mees kes tegi väitis, et liigsed pöörded võib olla põhjus, miks selline asi juhtus. igaljuhul saan liigelda. tänud kõigile arvamuste eest!


Normaalne papp 20 minuti töö eest ;) Peaks isegi seda teenust hakkama tegema ... isegi tippadvokaat ei saa niipalju ;)


Dad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Dets, 2008 19:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 31 Dets, 2008 18:46
Postitusi: 2
Asukoht: rakvere
Auto Plymouth Voyager 2,5 93 bens ls 220 000 miili, paned käima, soeneb, lykkad automaadil parkingult d-le ja veered kohalt minema, yritab välja surra, annad gaasi juurde -

sõidab aga kui kiirus jõuab 30 km juurde annad gaasi veel, siis hakkab kõrisema ei tea kust see tuleb automaatkastist või mootorist ja samas edasi ei lähe kohe mitte nii kui peaks. Nädal tagasi proovisin käivitada ei läinud käima kuigi kytust pool paaki. Ja see arusaamatus algas just siis kui kylmaks läks st enne -4* ei olnud mingit probleemi. Käivitamisel oli mootoris korralik vibra. On ideid? Tänud!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Dets, 2008 21:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Kui see on seotud külmaga, siis võiks eeldada, et sul on paagis vett. Hea oleks proovida autot kusagil soojas garaažis hoida ühe päeva ja siis proovida käivitada. Kui käivitub, siis on paagis sodi. Käigukasti puhul tuleks kontrollida kasti õli värvust ja lõhna. Kui õlil kõrbelõhn juures, siis on aeg kasti remont ette võtta. Seda kõrinat teeb automaatkast siis kui käiku vahetab või sisse lülitab.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Dets, 2008 23:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 31 Dets, 2008 18:46
Postitusi: 2
Asukoht: rakvere
Kõrin tuleb siis kui draivi või 1, 2 käigu sisse paned ja kiirendad yle 30,
kmh kiirusel alla selle saab sõita. Kui paned tagurpidi käigu sisse, siis hakkab välja surema.

Samas kui paned parkingule ja vajutad gaasi siis ei ole mingit kõrinad ning ka vibra nagu väheneks. Ma kruvisin kyynlad maha, natuke tahmased nad olid, ja panin sama targalt nad tagasi.

Mäest või tõusust enam yles ei vea jääb nagu jõudu väheseks, Suvel vedasin 2,5t haagist ja ei olnud mingit probleemi - läks edasi kyll.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia