Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

94a. td Voyageri käivituse probleem + diisli leke
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=82&t=4195
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  olho [ Laupäev 01 Nov, 2008 19:09 ]
Teema pealkiri:  94a. td Voyageri käivituse probleem + diisli leke

Vahelduva eduga ei taha auto käima minna. Kui jalaga pumbata, ja korduvalt proovida siis käivitub ja alguses nagu poob ja pöörded madalad. Käima ära läheb siis on kõik ok. Näiteks suvel oli väga tihti vahel iga hommik 5 korda järjest, ei läinud. Nüüd mingi kuu aega on iga kord laksust käima läinud.
Teine probleem. Seda oli mingi nädala jagu. :) auto nagu parandaks ennast ise. Kui jalaga vajutada gaasi, siis liigub hoovake mootori peal - seal on mingi vedru ja sealt vedru alt tuli päris korralikult diislit ja nüüd ei ole midagi tulnud jälle kuu aega. Kas kellelgi on olnud selliseid anomaaliaid autoga?
Vabandan oma võhiklikkuse eest, et ei oska hästi ära seletada õigete nimedega mootori /auto osi.
Kütuse filter on vahetatud.

Autor:  Tungraud [ Pühapäev 02 Nov, 2008 11:17 ]
Teema pealkiri: 

Nii on üsna raske vastata. See hoovake peaks olema kõrgsurve pumba peal. Selle vedru all peaks olema tihend. 100 % öelda ei oska, sest ei ole konkreetse diisliga kokku puutunud, aga tõenäoliselt ongi viga kuskil pumba juures. Kontrolli üle torude ühendused. Sümptomite järgi imeb masin süsteemi õhku. Seda seal olla ei tohiks. Tavaliselt saab õhk sisse sealt, kust lekib kütust, aga aksli hoob ei ole otseselt seotut kõrgsurve süsteemiga, ta ainult juhib seda. Ei tea kust saab antud pump õlituse. Vanadel pumpadel kippusid plnunzri paarid lekkima ja lasid kütuse pumba karterisse. Vaadata tasuks ka elekrilisi ühendusi, et kõik klapikesed ikka ühendust saaks. Edasisi samme oskavad öelda ehk seda mudelit paremini tundvad inimesed.

Autor:  olho [ Pühapäev 02 Nov, 2008 11:29 ]
Teema pealkiri: 

selle vedru all pidi jah tihend olema. huvitav see et enam ei leki. kunagi ei tea kuna jälle hakkab.
auto võtab ka voolu. ma vaatasin kõik foorumi teemad läbi. mingit aimu ma sain, milles võib asi olla. mängisin natuke kaitsmetega. yks kaitse tegi särinat kyll kui teda edasi tagasi vajutasin sisse ja välja. käivituse kaitse.et asi võib olla siis starteriga seotud. kuigi võtsin maha selle kaitsme. ja proovisin aku klemmiga mängida. et kas nyyd ka edasi säriseb, ja säriseb ikkagi.võib olla on autol mitu probleemi vooluga. ei tea. igaljuhul on auto rootsis ja siin midagi teha lasta on väga kallis. eesti tulles peab kellegi juurde tartus aja kinni panema. alguses mõtlesin et äkki auto makk. võtsin auto maki välja. ikka tarbib. tagasi pannes muidugi tuli välja et kaks kõlarit enam ei mängi. jne. :) igavene ...... selle autoga.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/