Tänane kuupäev Kolmapäev 01 Mai, 2024 9:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Nov, 2008 19:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 01 Nov, 2008 13:21
Postitusi: 9
Vahelduva eduga ei taha auto käima minna. Kui jalaga pumbata, ja korduvalt proovida siis käivitub ja alguses nagu poob ja pöörded madalad. Käima ära läheb siis on kõik ok. Näiteks suvel oli väga tihti vahel iga hommik 5 korda järjest, ei läinud. Nüüd mingi kuu aega on iga kord laksust käima läinud.
Teine probleem. Seda oli mingi nädala jagu. :) auto nagu parandaks ennast ise. Kui jalaga vajutada gaasi, siis liigub hoovake mootori peal - seal on mingi vedru ja sealt vedru alt tuli päris korralikult diislit ja nüüd ei ole midagi tulnud jälle kuu aega. Kas kellelgi on olnud selliseid anomaaliaid autoga?
Vabandan oma võhiklikkuse eest, et ei oska hästi ära seletada õigete nimedega mootori /auto osi.
Kütuse filter on vahetatud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Nov, 2008 11:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Nii on üsna raske vastata. See hoovake peaks olema kõrgsurve pumba peal. Selle vedru all peaks olema tihend. 100 % öelda ei oska, sest ei ole konkreetse diisliga kokku puutunud, aga tõenäoliselt ongi viga kuskil pumba juures. Kontrolli üle torude ühendused. Sümptomite järgi imeb masin süsteemi õhku. Seda seal olla ei tohiks. Tavaliselt saab õhk sisse sealt, kust lekib kütust, aga aksli hoob ei ole otseselt seotut kõrgsurve süsteemiga, ta ainult juhib seda. Ei tea kust saab antud pump õlituse. Vanadel pumpadel kippusid plnunzri paarid lekkima ja lasid kütuse pumba karterisse. Vaadata tasuks ka elekrilisi ühendusi, et kõik klapikesed ikka ühendust saaks. Edasisi samme oskavad öelda ehk seda mudelit paremini tundvad inimesed.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Nov, 2008 11:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 01 Nov, 2008 13:21
Postitusi: 9
selle vedru all pidi jah tihend olema. huvitav see et enam ei leki. kunagi ei tea kuna jälle hakkab.
auto võtab ka voolu. ma vaatasin kõik foorumi teemad läbi. mingit aimu ma sain, milles võib asi olla. mängisin natuke kaitsmetega. yks kaitse tegi särinat kyll kui teda edasi tagasi vajutasin sisse ja välja. käivituse kaitse.et asi võib olla siis starteriga seotud. kuigi võtsin maha selle kaitsme. ja proovisin aku klemmiga mängida. et kas nyyd ka edasi säriseb, ja säriseb ikkagi.võib olla on autol mitu probleemi vooluga. ei tea. igaljuhul on auto rootsis ja siin midagi teha lasta on väga kallis. eesti tulles peab kellegi juurde tartus aja kinni panema. alguses mõtlesin et äkki auto makk. võtsin auto maki välja. ikka tarbib. tagasi pannes muidugi tuli välja et kaks kõlarit enam ei mängi. jne. :) igavene ...... selle autoga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia