Tänane kuupäev Kolmapäev 22 Mai, 2024 12:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: CHR Voyager 2.5 td 1995
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juun, 2006 20:56 
Endal ostetaks vana auto ära ja tuli pähe üks Voyager muretseda. Alguses plaanisin võtta uuema kerega pilli kuid see paneks rahakotile liigse põntsu. Täna käisin Tallinna enamiku platse läbi ja kadaka ühel platsil jäi silma vanakerega 2.5 td aastast 95 masin tundus igati viks ja viisakas aga uurin ennem kuidas sellel mootoril on töökindluse ja hooldus kuludega?

Esmamulje jäi küll et paari päeva jooksul lööb käed.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Juun, 2006 23:55 
mootori töökindlusega on täpselt nii, kuidas ta enne hoolt on saanud.
kuuma see mootor ei taha.
endal on klapikambrikaan maha võetud kolm korda, kõik korrad on probleem olnud hüdrotõukur varrastega, esimene ja teine kord pandi paika, kui paigast ära läks ja kolmas kord vahetasin kõik ära, et lõppeks see teema.
minu masina puhul on (nii vanal autol) mootori ruumis pigem teised probleemid kui mootori sees.
endal: genekas, veepump, käigukasti padjad, termostaat, nüüd hooratas ja selle tööga teen korda ka õlilekked, mis on survelaagritest mootori ja käimakoti vahelt, eks selgub veel mis täpsemalt.
veermik on minu rahuliku ja mitte väga suure (alla 20000 km/aastas) läbisõidu juures päris hästi vastu pidanud, just oli ülevaatus ja seal leiti ainlt üks rooliots läbi olevat, täpsemal vaatusel arvan, et on rohkem.
sõidumugavus on ülim, väljavaade masinast väga hea. ootan pikisilmi kuni korda saan ja jälle sõitma.need remondijärjekorrad tapavad
mõned jupid on, mis seal salata, natuke kulukamad kui teistel masinatel, kuid kulumaterjal jääb jaapanlasega ühte hinnaklassi, arvan ma.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Juun, 2006 7:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
kaldun arvama et jupid odavamadki kui japsidel


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Juun, 2006 19:27 
Ostsin täna "korraliku" leedu produkti ära. Mugavust ja seda isegi sellise spartalikkuse juures nagu on lihtsalt vana kerega Voyager on tal tõesti.
Nipetnäpet on vaja kiirelt parandada ka. Tagasivoolu voolikud ajavad diislit läbi ja roolivõimendi toru tahab väljavahetamist. tagumised klotsid peab ka ära vahetama soovitati ülevaatusel. Signalisatsioon oli ka puudu ning selle vastu sain ka kiirelt rohtu. Käru voolude pistik tahab ka vahetamist Eestis kasutatava vastu ja väike relee tahab paigaldamist et tuled automaatselt põlema läheksid .
Viga mis ennast veidi häirib on ABS tule põlemine infotablool ja asja vaadanud mehaanik arvas et viga on arvatavasti ajus.
Muidu esmamulje põhjal jäin igati rahule asjaga. Loodan et leedukate revolutsiooniline kereparandus tehnoloogia endast ka väga palju märku ei hakka anda.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 09 Juun, 2006 1:27 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
kixs kirjutas:
Viga mis ennast veidi häirib on ABS tule põlemine infotablool ja asja vaadanud mehaanik arvas et viga on arvatavasti ajus.

Kas see mehaanik rattaandurid ikka üle kontrollis? Need on nimelt väga ebainimlikes tingimustes ja võivad hõlpsalt rikki minna. See aju-jutt tundub kuidagi selline vanakooli lukksepa jutt. Palju tõenäolisem on rattaandur või selle juhe.
Neid rattaandureid saab üsna lihtsalt kontrollida. Ma oma neonil kontrollisin. Ainult õiged juhtmed tuleb ABS-i aju pistikust üles leida. Ja siis saab sealt nii oommeetriga takistust kontrollida kui ka väikest vahelduvpinget mõõta (ca 0,5V) kui ratast käega ringi tõmmata või käiguga liikvele lasta (soovitav kasutada analoogvoltmeetrit).
Teine asi mis rikki võib minna on see hüdraulikaplokk. Seal on hulk magnetklappe sees ja miski pumpki veel. Aga aju on see viimane asi mida kahtlustada.
Aga selle tule arvel oleks pidanud ikka paar tonni alla kauplema :wink:
Neoni rattaanduri eest küsiti Silberis 2100.- ja TopPartsis 1510.- mõlemad Mopar.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 09 Juun, 2006 20:13 
oskab keegi soovitada kus Tallinnas on sellisele Voyagerile kõige sobilikumad katerikaitsed saada parima hinna ja kvaliteedi suhtega?
Asutus nimega katerikaitse.ee pakub hinnaga 1970.-


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Juun, 2006 0:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Mis materjalist see on ka siis? Ise siin mõtisklen põhja kaitset. Tensas üteldi et tolm ja kivikesed läevad rihma vahele ja see hakkab vigisema seal kus kivikesed on


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia