kixs kirjutas:
Viga mis ennast veidi häirib on ABS tule põlemine infotablool ja asja vaadanud mehaanik arvas et viga on arvatavasti ajus.
Kas see mehaanik rattaandurid ikka üle kontrollis? Need on nimelt väga ebainimlikes tingimustes ja võivad hõlpsalt rikki minna. See aju-jutt tundub kuidagi selline vanakooli lukksepa jutt. Palju tõenäolisem on rattaandur või selle juhe.
Neid rattaandureid saab üsna lihtsalt kontrollida. Ma oma neonil kontrollisin. Ainult õiged juhtmed tuleb ABS-i aju pistikust üles leida. Ja siis saab sealt nii oommeetriga takistust kontrollida kui ka väikest vahelduvpinget mõõta (ca 0,5V) kui ratast käega ringi tõmmata või käiguga liikvele lasta (soovitav kasutada analoogvoltmeetrit).
Teine asi mis rikki võib minna on see hüdraulikaplokk. Seal on hulk magnetklappe sees ja miski pumpki veel. Aga aju on see viimane asi mida kahtlustada.
Aga selle tule arvel oleks pidanud ikka paar tonni alla kauplema
Neoni rattaanduri eest küsiti Silberis 2100.- ja TopPartsis 1510.- mõlemad Mopar.