Tänane kuupäev Teisipäev 21 Mai, 2024 8:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Juul, 2008 0:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Juul, 2008 0:36
Postitusi: 2
sai lihfitud klapid, pump ja pihustid käisid asjapulga juures kes asja tunneb ja panin siis kokku ja nüüd läheb käima üli pika vinnaga ja käima saades on ka kütte vine taga ,tume hall, kuid ei aita süütenurga muutmine pumbast ega ka küttekoguse vähendamine ja jöuetu minek, kuigi turbo sai uus pandud just ja puhub teine tugevalt. küsimus selline kas on vöimalik panna pump hammika külge nii et 180 kraadi süüde vale, ehk siis käivitub 4 ndast silindrist , kes oskaks aidata, olen maadlend juba kuu aega ja ei oska ükski tark öelda ei aad ega ood, pakuvad igasugu jama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Juul, 2008 10:50 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Miks sa tahad süüdet 180 kraadi keerata :shock: süüte 180 kraadine keeramine ei pane sul 4 silindrit esimeseks - selle nimi on süüte järjekord, mis on seadistatud 1-3-4-2, et mootori töö oleks ühtlasem <- selle muutmiseks pead mootori testsuguseks ehitama. Aaaaa, et neljandat silindrit esimeseks saada tuleb sul töötakti hakata lugema nii: 4-2-1-3 ;) ja ongi 4 silinder esimene :D

kui keerad süüdet 180 kraadi muudad mootori töötaktide ajal kütuse etteandmise algust. (Sisselasketakt, survetakt, töötakt, väljalasketakt).

Ja diislil reguleeritakse süüdet ju kütuse etteandmise ajaga (sinu aasta masinal mingit eraldi initseerimist diisli segu süütamiseks ei ole)
Ehk siis diisel süttib ise vastava rõhu saamisel
Nüüd kui sa keerad süüdet 180 kraadi muutub olukord järgmiseks, kus annad kütet silindrisse sisselaske takti asemel töötakti ajal, kus sellel silindirl on KÕIK klapid suletud ja peaks toimuma kütte kokkusurumine...

Seega ära leiuta juba leiutatule asjale uut töökorda ja pane süüde ikka õigeks. See, et süüted reguleeritakse 1. silindri taktide järgi on paika pandud juba mootori ehtiamisel tehases ja kõik märgid, mis aitaksid süüdet paika seadistada lähtuvad sellest, keegi ei keela sul süüdet reguleerida 4. silindri taktide järgi, kuid siis pead tegema vastavad ümberarvutused pumba hambumise osas jne mis tegelikult lisab ainult seadistamisele mõtetult arvutusi ja kalkuleerimisi juurde :doh:

Kuidas on lood eelsüüteküünaldega
Kas kokkupannes sai ikka pump õigesse hambumisse?

Pigem paistab, et süüde on vale, pumbast saad väga vähe keerata, see pigem viimase liffi andmiseks.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia