Miks sa tahad süüdet 180 kraadi keerata
süüte 180 kraadine keeramine ei pane sul 4 silindrit esimeseks - selle nimi on süüte järjekord, mis on seadistatud 1-3-4-2, et mootori töö oleks ühtlasem <- selle muutmiseks pead mootori testsuguseks ehitama. Aaaaa, et neljandat silindrit esimeseks saada tuleb sul töötakti hakata lugema nii: 4-2-1-3
ja ongi 4 silinder esimene
kui keerad süüdet 180 kraadi muudad mootori töötaktide ajal kütuse etteandmise algust. (Sisselasketakt, survetakt, töötakt, väljalasketakt).
Ja diislil reguleeritakse süüdet ju kütuse etteandmise ajaga (sinu aasta masinal mingit eraldi initseerimist diisli segu süütamiseks ei ole)
Ehk siis diisel süttib ise vastava rõhu saamisel
Nüüd kui sa keerad süüdet 180 kraadi muutub olukord järgmiseks, kus annad kütet silindrisse sisselaske takti asemel töötakti ajal, kus sellel silindirl on KÕIK klapid suletud ja peaks toimuma kütte kokkusurumine...
Seega ära leiuta juba leiutatule asjale uut töökorda ja pane süüde ikka õigeks. See, et süüted reguleeritakse 1. silindri taktide järgi on paika pandud juba mootori ehtiamisel tehases ja kõik märgid, mis aitaksid süüdet paika seadistada lähtuvad sellest, keegi ei keela sul süüdet reguleerida 4. silindri taktide järgi, kuid siis pead tegema vastavad ümberarvutused pumba hambumise osas jne mis tegelikult lisab ainult seadistamisele mõtetult arvutusi ja kalkuleerimisi juurde
Kuidas on lood eelsüüteküünaldega
Kas kokkupannes sai ikka pump õigesse hambumisse?
Pigem paistab, et süüde on vale, pumbast saad väga vähe keerata, see pigem viimase liffi andmiseks.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma