Tänane kuupäev Reede 03 Mai, 2024 14:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Mär, 2008 22:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 20 Veebr, 2007 15:02
Postitusi: 4
Asukoht: idaplokk
palju on küte kulu 2.5 bens 74 kw ja 3.3 110 kw ??


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Mär, 2008 22:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
3,3L lühike awd caravan, trassil kiirusel 90 kulu 8-9 vahel laekonsooli arvates, keskmine 11,5 - 12,5 sõltuvalt ka kütuse kvaliteedist, ronides neli-viis km mööda nn teed siis ronib kulu isegi 15-16 kanti, linnaliikluses vast 13 ümber. Statoili tavaline 95 seni kõige väiksema kuluga olnud. Pool tonni koormat lisab kõigele liitri. Sõites 150km/h on kulu 20l, (tahho 4000rpm)


Viimati muutis chrV92, Esmaspäev 10 Mär, 2008 22:19, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Mär, 2008 22:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Ilmselt ikka kütte kulu, tavalise jalaga palju, raske jalaga hästi palju.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Mär, 2008 1:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Nii imelik, kui see ka pole, võtab see 2,5 rohkem kütust, kui 3,3..enda kogemustest ja mitme isendi omamisest tehtud tähelepanekuist võin öelda, et Voyal on kõige ökonoomsem kõige suurem mootor..praegune 3,8 võtab ikka tunduvalt vähem kui vanem 3,3..aga eks palju oleneb muidugi "vajutamisest" ja muudest teguritest (filtrid, küünlad, andurid, koormus jne)

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Mär, 2008 4:28 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Town&Country

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2007 19:03
Postitusi: 336
Asukoht: Elva linn
Mobiil: 5071505
Mul viimased 14 000 km keskmine 12,2 l/100.Linn ja maantee pooleks.

_________________
Kõigi maade Chryslerimehed ja -naised, ühinege !


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Mär, 2008 11:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 28 Aug, 2006 9:38
Postitusi: 77
Asukoht: elan linnas
omasin mootoriga 2,5 / 74kw sõidukit - keskmine kulu linnasõidul 13 l .... (autom. kast)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 28 Mär, 2008 23:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 09 Dets, 2006 22:22
Postitusi: 91
Asukoht: tartu
mul 3.3 automaat 116kw ja keskmine 16.2 l. Mul ainult linnasõit. Kui auto ostsin siis keskmine 12.2l :)

Kui kuhugi pikem reis siis lausa lust ja lillepidu vaadata neid numbreid alla 10 :)

Kõige väiksem number mida olen näinud arvutis oli 4l / 100km Mr Green
Ja tegu ei olnud mäest alla sõitmisega

Kõik oleneb mis jalanõud sul jalas on :) , mis tuju sul on :) , mis kell on Mr Green , mis laul kõlab Mr Green

Mis kõige tähtsam: Jummalaeest ei tohi ämblikut mootorisse lasta


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Mär, 2008 0:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 29 Sept, 2006 17:51
Postitusi: 65
Asukoht: Lõuna Eesti
Mr Green Minu gaasi kulu siis ei olegi suurem bentsiini omadest. Tavaliselt 14liitrit sajale aga ka allapoole. sõidan omajagu linnas. Autoks just 2,5 ja 74 kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Mär, 2008 9:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 14 Juul, 2007 9:18
Postitusi: 43
Asukoht: Kohila
Linnal ja linnal on vahe samuti :) ,seda peab arvestama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Mär, 2008 11:28 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
McCondom kirjutas:
Linnal ja linnal on vahe samuti :) ,seda peab arvestama.

jah näiteks rakveres on keskmine kulu suuremkuskil +1...2L /100km kohta kui Tallinnas. Samas Tallinnas kulub ka rohkem kütet, kuna vahemaad on mitu korda pikemad.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Mär, 2008 12:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 28 Aug, 2006 9:38
Postitusi: 77
Asukoht: elan linnas
Mingi mootor on veel 3,3 L 120kw.
Palju sellel küttekulu on ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Mär, 2008 13:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Loe minu posti eespool siin teemas, saad aimu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Mär, 2008 16:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
owen kirjutas:
Mingi mootor on veel 3,3 L 120kw.
Palju sellel küttekulu on ?


3,3 120kw ja 3,3 110kw vahel on minuarust triviaalsed erinevused. Võimalik, et erinev on(oli) ainult võimsusenumbri mõõtmise metoodika.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Mär, 2008 21:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Metoodikast ei tea ma midagi, kuid reaalne erinevus on õhu sisselaske kanalis, kus 110kw mootoril on paigaldatud õhu kiire liikumise sisinat vähendav hüls D=2,5". Alates 1994 seda hülsi aga enam pole ning võimsus on siis 120kw. Võtsin hülsi ära ning jah natuke sisiseb rohkem. Rooli taga olles ei kuule aga sellest midagi.
Täna oli väljas +10C ning mõtlesin natuke autoga liikuda, kuna aga külmadest ilmadest saadik oli ninnu ilusasti soojendatud siis võtsin igaks juhuks katted ära. Tundus et kütust hakkas kohe rohkem paagist kaduma. Sama ilming kogetud eelmisel soojemal perioodil, arvan et 3,3 mootorile meeldib tegelikult soojem õhk (olgugi et sellises hapnikku natuke vähem).


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia