Tänane kuupäev Pühapäev 12 Mai, 2024 10:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 21 Dets, 2007 23:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 14 Dets, 2007 1:13
Postitusi: 15
Asukoht: Põlva.
Küsimus, kas ilma diagnostika seadmeta on võimlik lamdat mõõta?
Käisin seal kus silda kondrolliti, ja küsisin kas lamdat saab mõõta, nemad jhh!
Tõstsid mu koos autga lae alla ja kästi mootor käima panna, siis 2500 pöörest veits hoida, ning seisma jätta!
Öeldi et lamda korras!
Kuna kütust võtab nagu palju 90% sõidan maanteel ja 10% linna, proovin ikka nii 90km/h-100km/h vahel sõita!
Viimane kord oli 30l 200km!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Dets, 2007 17:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
3L mootor peaks maanteel suhinal 90- nega lastes 8- 9 sajale võtma. Linnas muidugi, eriti siis, kui ka ''võidu'' tahetakse sõita, 12L läheb ära. Hetkel. isegi siis, kui küünlajuhtmed igalt poolt üle plõksivad on nii. Just tegin nädal tagasi Lääne- Virumaa sõidu, nii 300 km, mõõtsin üle, läbi Tallinna ja Rakvere oli 9L sajale.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Dets, 2007 18:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 18 Juul, 2006 18:40
Postitusi: 88
Muidugi sel isendil ka 3.ne kast vaid, kuid nii palju või vähe kui mina sõitsin, oli maanteel 8-9 sajale. Minu meelest suur bensiini kulu sai alguse seismisest jaanuarist juunini ja käigukasti tagasipanek. Mis selle tingida võis, ei kujuta ette.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Dets, 2007 12:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Juul, 2007 17:58
Postitusi: 32
Vanemal (91-95) Voyageril lähtudes oma sõidukist ei ole mingeid "konte". Vahest sain teist valesti aru... Stabi varras ei saa ka kulunud pukside korral kolksu teha (kui puksid puudu, siis küll). Kui õõtshoobade tagumised puksid pehmed, kolksuvad mõnusalt!! Ja selle kolksu avastamiseks on vaja esisilda päris kõvasti loksutada st käte jõust jääb tavaliselt väheks.

_________________
passiivne Voyager'i omanik


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Dets, 2007 13:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Äkki pandi kast nii otsa, et valija näitab küll ''D'', aga tegelikult on kasti juures valitud ''2''. Mul peni, kes istub stabiilselt kahe esiistme vahel kui Kerberos, tegi vahel seda nalja, et nügis kangi ''D'' pealt ''2'' peale. Kusjuures- üldse aru ei saa, kui pikka otsa lased, mingeid erilisi häälemuutusi pole ja tahhokat pole ka. Nüüd muidugi jälgin.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Dets, 2007 14:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 18 Juul, 2006 18:40
Postitusi: 88
Stabika puksid, kui on läbi, teevad ikka kolinat küll. Peale selle, kui panin "lisa" vahele oli vaikus majas.
Mis aga puutub kasti tagasi panekusse, siis sellega oli ikka jebimist küll. Ise olin ninapidi juures ja kättpidi kallal.
Räägin siis lähemalt, kuidas see kastipanek, meil hulga aega ja närve võttis.
Remondimees, kellel veel vanuse tõttu suurt kogemuste pagasit polnud ja mina, kes ma oma elus üldse esimest kasti mootoriga ühendan. Kast sai külge, radikas läbi pestud, magnetfilter vahele, õlid sisse ja auto alla lastud. Ronin sisse annan võtit. Proovin kõik käigud läbi, proovin teist korda ja siis avastan, et käigukang ei lase enam parki sisse panna. Nimelt nagu see aste on puudu, füüsiliselt kang on oma asendi lõpus aga kast hoiab tagurpidi käiku sees. Loksutan veel kõik käigud labi ja parkingu peale enam ei saa.
Mina siis arvama, et küllap trossiga mingi kala, et kasti hoob mõne kraadi nihkes trossiga. vaatame ja uurime, remontija eemaldab esmalt trossi, seejärel mingi stopperseibi, mispeale kasti võll kukub kõlksti sentimeerti alla poole ja enam tagasi ei tule. Vahepeal pusitud tunnike, helistan Heigole, kes jagab juhtnööre. Masin ülesse, kasti õli välja, põhi alt ära ja katsuma siis selles rägastikus selgust saada. läks ikka vähemalt kaks tundi, enne kui julguse ja riski võtsin, et enda loogikale tuginedes mingi vedruga junni, kuskile kaugustesse kruvikaga tõukasin. Pinge sellele junnile oli üsna suur ja hirm teadmatuse ees, midagi ära lõhkuda. Oi,oi see oli jube.
:shock: Aga paika see süsteem läks, võll tõusis oma algsele kõrgusele tagas ja kiirelt otsisime uue stopperseibi, mille remondimees vahelpeal ära oli kaotanud. Põhi alla, õli sisse........ ja nüüd järeldus: Seda võlli ja selle otsas oleva (poolkuuga) hoova asendit ei ole võimalik sassi ajada, ega nihkesse panna! :pai: Uuesti proov, mis teeb :angry: Täpselt sama jama.
ja siis selgus..... :doh: Remondimees oli jätnud trossi kõri kinnitamata. No tubli.
Kõige selle tegevuse vahepeal ühmab mulle, et sul siin mingi pistik loksub, aga ma panin tagasi.
Nüüd masin alla ja sõidab, jeeeeeeeee.
180 km. sõidetud ja mootor koos. Õlisurve andur oli see pistiks, mis logises ja teadmatult "tagasi pandi" Nüüd tuleb teil meelde, mida ma enda masina teemas kirjutasin.
Aitähh, et ära kuulasite ja loodan, et saite siit mingi tõetera, eriti just, kui hakkate seda "stopperseibi eemaldama"
Urmas


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Dets, 2007 18:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 14 Dets, 2007 1:13
Postitusi: 15
Asukoht: Põlva.
Tagumine luuk ei tule enam salongits vajutades lahti, oskab keegi öleda milline kaitse on luugi oma!
Võtmest ka lahti ei sa, ei tea kas võti ei sünni või lukk lihtsalt sitta täis!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Apr, 2008 12:27 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2008 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 18 Mär, 2006 10:14
Postitusi: 198
Asukoht: Viljandi,Espoo Finland
Mobiil: 5031326
:hi:
Mure järgmine,et sai sillal vahetatud stabika puksid, õõtsa puksid ,kondid jäid vanad ( ideaalses seisus) aga ikka koliseb. :( Ise kaldun arvama , et kolinat võib teha veel amordi laager.On kellegil sellega kokkupuudet olnud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Apr, 2008 13:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kui sa stabikapukse vahetasid kas stabikavarras oli pukside kohalt korras - st ühtlane ülejäänud vardaga, või oli juba ovaalseks kulunud (liiva ja kivi terad puksi ja varda vahel teevad väga head lihvimise tööd)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Apr, 2008 14:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
zumbroo kirjutas:
:hi:
Mure järgmine,et sai sillal vahetatud stabika puksid, õõtsa puksid ,kondid jäid vanad ( ideaalses seisus) aga ikka koliseb. :( Ise kaldun arvama , et kolinat võib teha veel amordi laager.On kellegil sellega kokkupuudet olnud?


kas kohe hakkas kolisema kui tensast välja tulid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Apr, 2008 17:32 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2008 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 18 Mär, 2006 10:14
Postitusi: 198
Asukoht: Viljandi,Espoo Finland
Mobiil: 5031326
hmm kirjutas:
kui sa stabikapukse vahetasid kas stabikavarras oli pukside kohalt korras - st ühtlane ülejäänud vardaga, või oli juba ovaalseks kulunud (liiva ja kivi terad puksi ja varda vahel teevad väga head lihvimise tööd)


korras oli st. ilus ümar


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Apr, 2008 17:34 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2008 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 18 Mär, 2006 10:14
Postitusi: 198
Asukoht: Viljandi,Espoo Finland
Mobiil: 5031326
Oberst kirjutas:
zumbroo kirjutas:
:hi:
Mure järgmine,et sai sillal vahetatud stabika puksid, õõtsa puksid ,kondid jäid vanad ( ideaalses seisus) aga ikka koliseb. :( Ise kaldun arvama , et kolinat võib teha veel amordi laager.On kellegil sellega kokkupuudet olnud?


kas kohe hakkas kolisema kui tensast välja tulid

Ikka ise tegin näpud mustaks.
Ei usalda eriti neid teenendusi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Apr, 2008 19:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
No mida oskaks soovitada :think: Algul keera rool vasakule välja ja löö jalaga vastu rehvi ,kui kolksu ei ole tee sama paremal pool kui ei midagi siis tõsta masin üles ja tõmba ratast altpoolt enda poole ja siis lükka järsult sisse.Kui ka sellest abi ei ole siis kanali peale ja kang kätte -igatahes! Kui ka siis midagi ei leia siis kasuta Ferdi süsteemi -auto siselohv ümber stabika varda (pukside kohalt) Viimane nõuanne minul aitas :hi: edu!

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Apr, 2008 18:16 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Kui stabika puksid mädad on, siis sealt teravat kolksu ei tule, selline müdina moodi asi hoopis. Vanemal Voyal on seda ka jalgade juurest tunda.

Zumbrool võivad olla ära sisemised rooliotsad. Ka on roolilatil mingi suurem mutter küljes, millest saab lati lõtku vähemaks keerata. Sellega peab ainult ettevaatlik olema, et üle ei pinguta.

Amordi ülemised "asjandused" sellel autol häält ei tee. Kui keeramisel ja sujuvatest jõnksudest üle/läbi sõites eest asi nagu krõmpsub, siis on kuivad amordi laagrid (endal määrisin ära), kolksuda ei ole seal millelgi.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 18 Apr, 2008 0:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Ehk keegi oskaks juhatada vana kere AWD esisilla õõtsapuksideni. Seni leian vaid FWD pukse kahjuks. Originaalpuksi kood on 5272088. Esiveol sama kood kuid lõpust on 98 mitte 88. Neil on oluline mõõduvahe, niisiis ei saa esiveolise tagumist suuremat puksi kasutada. Eesmine väiksem ilmselt on samasugune, kuigi originaalis leitud kood 5272081 ei vasta Silberauto infos mitte millegile. Küll aga vastab 84 lõpuga kood esimesele puksile. Veider on et näiteks firma Moog kataloogis on aga nii FWD kui AWD samade puksidega (MOK7294) ning ka Ramcoa tootena (K7294).
Kuuldavasti pidada firma DYS tootma kitti AWD jaoks kus sisaldub ka õõts ise (veider - mida paganat teha eraldi õõtsaga??) ca 2k tk, Silberauto aga pakub samasugust kitti 8500 eest tk. Et olen enamasti leppinud et esisillas mõlemad ratta vastu maad on siis peaks korrutama kahega pakutud hinnad. Krõbedavõitu või mis? :shock:
Või hoopis lasta treialil treida suuremast puksist sobiv mõõt?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia