Jah, sinu tähelepanekud on õiged....õigupoolest oleksid olnud õiged 100% kaks aastat tagasi. Praegune olukord aga on järgmine - kui võtta lahti pumba mootori ees esimene pistik, viia sinna jõuga akult vool siis pump ei kõssagi! Testriga selles pistikus mõõtes (isast poolt) on sel ajal takistus MEGAOOMIDES, mitte suurusjärgus 0,5 - 1oom nagu töötavas olukorras. Olen katsetanud ka relee kontaktide jõuga ühendamist, samuti releele juhtpinge andmist - pistikuni asi korras kuid...
Rõhuandur oli poolteist aastat tagasi tutikas, st kordagi kasutamata. Garantiikorras paigaldati Silberis ja justnimelt jupsiva rõhuanduri ja lekkiva kolvi pärast kogu peasilinder - läigib kui juudas veel tänagi
. Olukorras kus oleks vaja rõhk üles pumbata saabub pumbamootoril pistikuni vool, seega rõhuandur ja järgnev relee töötavad, vaid mootor magab edasi... Garantiikorras vahetati pump, esimest korda 2000 saksas, teist korda detsembris 2007 ja (väidetavalt) kolmandat korda 2008 märtsis...milles ma natuke kahtlen kuna välimus ei vastanud uue omale. Viimased testimised tegi tehnik kes ka Silberis viimase remondi teostas, tema arvamus on et pumpa minev juhe on kas paigaldusel venitada saanud või ... Jah, just nimelt 3 punkti sest siis meenus et ta ise sellega tegeles.
Ei oma infot piduriõlide vahetustest enne detsembrit 2007, märtsis 2008 aga vahetati ära ka piduritorud eest taha välja, ka kogu õli loomulikult. Aasta tagasi pärast A.Sultsi MVl käimist sai samuti õli vahetatud. DOT4 võiks ju kesta natuke rohkem kui üks aasta?
Et olen praegu suht tõbine siis ei ole trüginud seda pumpa rohkem näppima - kuid kas võid öelda kuidas juhe sinna läheb, otse mingist august sisse või on seal miski klemmliist ehk terminal kuhu juhe ühendub? Kui oleks terminal siis ootaks sealt halba kontakti. Praegu on terve pump nn termotõkke taga peidus, miskit ei näe kuhu juhe lõpuks läheb...
Võibolla on veel mõni idee mis seotud elektriga?