Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 18:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Okt, 2007 22:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Juul, 2007 17:58
Postitusi: 32
Tere,
kui on keegi kokku puutunud sellise ajajärgu elektrilise pidurivõimendiga, vajan praktilist kogemust. Armatuuris (õigemini üleval armatuuri peal) põlevad kollane "ANTI LOCK" ja punased "P" ja käsipiduri tuli. Pidurivõimendi ei tööta, vedelik tuleb pedaalile pressides reservuaari korkide vahelt ülevalt välja. Eemaldasin reservuaari, kontrollisin seal all olevad pistikud ja juhtmed üle. Esialgu ei midagi. Mida kontrollida? Kuidas? Kus veel koterman peituda võib? Aitäh juba ette!

_________________
passiivne Voyager'i omanik


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: ABS
PostitusPostitatud: Reede 26 Okt, 2007 22:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 26 Okt, 2007 10:32
Postitusi: 11
Asukoht: Saue
Sama mure pidur hetkel veel toimib aga mitte alati.Lihtsalt lambist kaob ja ole siis mees ja saa pidama. Sama lambist tuleb tagasi vahest 10 min. pärast vahest järgmisel päeval. Silberist öeldi remondikomplekti hinnaks tera alla 10000 eek.i. Sisaldab tihendeid ja elektripumpa. Samas siin foorumis olen kohanud infot et see elektrimootor on eluaegse karantiiga. Lähen uuesti esindusse asja uurima.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Okt, 2007 16:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Juul, 2007 17:58
Postitusi: 32
Tänaseks on minu Voyager läbinud kontrolli Silberis: võimendi elektrimootor vajab vahetust. Algaja- küsi kindlasti garantiid!! See on nö recall küsimus. Minu autole otsis varuosamees hoolikalt uut juppi, hakkasin siis tasapisi vihjama garantiile, lõpuks ka eluaegsele. Alguses arvati, et internetis võib kirjutada mida iganes ning küsiti, millel mu andmed baseeruvad. Kuna olin valmis teatama recall numbri, tekkis pisuke vaikus ja siis asuti kiirelt tegutsema. Olin juba õnnelik, kui selgus, et minu autol on ta juba kord vahetatud ja ühel autol pidavat vahetatama garantiiga 1 kord. Nii väideti.

Nagu näha, peab kodutöö enne teenindusse minekut tehtud olema ja siis on võimalus mingit garantiid saada. Küsige kindlasti, recall number on 96V099000.

Infoallikas: http://www.aa1car.com/library/abs_bendix10.htm

Ole hea, Algaja, kirjuta, kuidas läks. Garantii, uue tüki täpsem hind jms. Õnn kaasa!

_________________
passiivne Voyager'i omanik


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Okt, 2007 15:10 
Aadressilt http://www-odi.nhtsa.dot.gov/recalls saab otsides mudeli ja aasta järgi täpsed andmed nimetatud recalli sisu ja samuti eluaegse garantii alla kuuluvate osade kohta, samuti aadress kuhu teatada remondist keeldumise korral.Kui tegemist eluaegse garantiiga, siis raske aru saada kuidas teatud osa vahetatakse ära ainult üks kord!


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Okt, 2007 0:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Juul, 2007 17:58
Postitusi: 32
Tänan väärt info eest! Jõudsin üht- teist lugeda 42- st leheküljest faksistiilis kirjadest jm materjalist. Igal juhul küsin garantiid edasi!

_________________
passiivne Voyager'i omanik


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Dets, 2007 18:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Juul, 2007 17:58
Postitusi: 32
Tänaseks ABS pump- mootor ehk võib öelda ka pidurivõimenduse tekitaja vahetatud garantiikorras Silberautos.

_________________
passiivne Voyager'i omanik


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Veebr, 2008 22:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Ning siia järele sobib öelda et detsembri alul garantiikorras vahetatud pump...ütles tänaseks töölepingu üles. Sümptomid samad, Silberauto esindaja teatas et olgu selle eluaegsega kuidas tahes, hetkel on nagunii aastane garantii detailil. Niipalju siis head. Mitte nii hea on see et nn piston ring jäeti vahetamata ning selle vea tõttu põleb tõenäoliselt pumba mootor maha, kuna jääb pidevalt tööle.
Veider on et pikemat aega jaanuaris veebruaris põles põhiliselt abs lock tuli, vahel harva ka pidurite hoiatustuli. Kaks viimast nädalat aga kustusid ilusti kiirelt käivitumise järel. Ning kaks päeva tagasi viskasid korraga end põlema, seda just nii vilkudes nagu oleks juhe katki. Ja jäidki põlema. Kõige selle kiuste pidur ise töötas kuni tänaseni korralikult - nüüd järsku oli kivi pedaali alla kasvanud.

Nii, netis kolamine viis selleni - The central problem of the ABS-10 system is a leak in the seals of the master cylinder piston. When this leak occurs, reserve pressure continuously bleeds off; this causes the pump to run more as time goes on. Eventually, the pump runs continuously until it burns out. For example, in one person's vehicle, the pump runs for over 5 seconds every 30, whether the person is using the brakes or not. This appears to be the only visible symptom, so watch for it.

Unless you notice that the pump is running every time you press the brakes, there may be no warning of failure - until the pump fails. Then, after a couple of normal brakings, the brake light on the instrument panel will activate and the power assist will disappear. The brakes will still work, but the power assist will be gone. Without the power assistance, it may seem as though you have lost the brakes.

See kirjeldab ilmekalt mis selle pagana piduriga viltu läheb. Seega, kui keegi läheb ka ABS pumpa vahetama siis laske kindlalt vahetada ka "actuator piston assembly"- kuulub samuti lifetime warranty alla.
Mõnel juhul on pakutud ka vaakumakumulaatori vahetust, ameerikas maksab see 330 taala+tööraha.
Ka on mõned ehitanud pidurisüsteemi ringi hüdrauliliseks nagu alates 94 masinatel tehasest tehtud, kas ka eestis leidub kedagi kes seda teinud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Mär, 2008 23:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Täna käis auto Silberis - tulemus et ABS pumba mootor on isegi veel töötav. Kuid just rõhuandurist ei liigu ühendus edasi (peab minema keresse). Niisiis, ikka see vahetamata jupp nöögib. Probleemi diagnoos edastatakse kuhu vaja ning otsustatakse garantiivahetuse toimumine.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Mär, 2008 23:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Täienduseks eelmisele postile - otsustamine pidi toimuma esmaspäeval. Täna on aga juba kolmapäev ja oh imet - õhtul helistati Silberist ja küsiti - kust ma võtan et asi garantii alla läheb.... :shock: Et nemad ka ei tea, saatku ma mõni viide netist kus kirjas mida Chrysler garantiina vahetab.
Nu saatsin. Näis mis saab...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Apr, 2008 17:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Nüüdseks asjad läinud nii et Silberauto nõustus garantiikorras vahetama peasilindri, täna hommikul läks auto sinna. Neli mutrit, üks polt, kolm pistikut ja vist kuus piduritoru kinni/lahti keerata... võtab vist natuke ikka aega kah, pealegi osati piduritorude otsad nii ära rikkuda et peavad uued tegema, et hea kui homseks kätte saab auto.
Et tegu kõrgel rõhul töötava ohutuse seiskohast üliolulise lahendusega siis on Chrysler ka pakkunud metoodika kuidas süsteemi testida tuleb. Õnnetuseks aga vähemalt Pärnu Silber ei saa testida selliseid rõhke (kuni 2000psi mõõteulatus). Võibolla keegi teab kas ja kus saaks sellistel rõhkudel mõõtmist teostada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Apr, 2008 20:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Hakkab juba blogi või rannamehe saagat meenutama, kuid ei oska enam ka vait olla - mees kes remonti tegema asus sai jagu kõigepealt piduritorude otsikutest, need tehti uued kuid kahjuks vale keermega, siis eile õhtuks valmisid juba täismõõdus uued toru lausa taha välja... Need lähevad muuhulgas ka bensupaagi alt läbi, seega lasti paak alla nii et tuulutus pealt lahti ning bens hakkas välja jooksma. Et peasilindri vahetamisel ruumi oleks siis eemaldati ka pööreteregulaator miskipärast (ruumivõit ehk 6cm) kuid nii et selle taga olnud tihend tõmmati katki... Eilne päev lõppes sellega et mees jäi minust tegema uut tihendit. Täna aga õhtu ees olukorda uurides selgus et... torustikku õhutades kaotati ära mingi nippel...uut ei olevat kuskilt võtta - juhatasin nad siis ühte romulasse kus teadsin 91 aasta kola olevat saada... Kogu selle ettevõtmise nimetus on jätkuvalt GARANTIIREMONT!!! :D :doh: :tige:
Näis kas homseks on midagi veel osatud teha või saan minna koju uurima tagajärgi. Seni pean välja mõtlema millega katta haljad vasktorud ning kuidas seda teha (loodetavasti) paigaldatud bensupaagi taha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Apr, 2008 21:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Reede õhtuks sai siis poolepäevane remont lõpuks valmis. Peale 50km hakkas korraga jälle ABS kollane tuli põlema ning jäigi... Järgmisel hommikul aga oli kõik korras ning seni pole rohkem häiret andnud.
Remondi hinda keelati avaldamast (?) ning osa remondi hinnast tuli kliendil tasuda (piduritorude vahetus). Kas selleks oli tegelik vajadus jääb kahjuks teadmata kuid vähemalt on uued torud, nüüdseks ka Tectyli põhjakaitsega töödeldud.
Arvestades et paigaldati täiesti uus Master Cylinder siis peaks jääma lootma et süsteem jääb eeldatava kasutusaja jooksul toimima.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Apr, 2008 12:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 13 Sept, 2006 21:38
Postitusi: 35
mjah omal oli same mure, et abs lakkas töötamast ja ma lahendasin probleemi teisiti - panin lihtsalt vaakum pumba peale ja nüüd töötab korralikult juba 4 kuud ilma muredeta. ainus mis ei tööta nüüd on piduri õli tuli, kuna ma ei teadnud kuhu see ühendada :( aga kõik mu on ok ja soovitan teistel ka seda teha, kuna minu meelest see abs süsteen on kuidagi nõrga ja remont on kallis juhul kui sul just garantiid ei ole (piduri pea pump ise juba 40ka ja see mootor 10kg nii et kokku siis 50kg )


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Apr, 2008 21:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Eks minulgi hakkas suund sinnapoole hoidma et tavaline vaakumsüsteem ehitada. Kuna aga asi garantiiga on siis arvasin targemaks lasta remont teha. Remondi teinud tehnik arvas samuti et kui oleks tema auto siis ehitaks ümber.
Kermo, kas ilmnes mingeid probleeme tegemise käigus või sai kõik polt-poldilt ümber vahetada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 11 Apr, 2008 8:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 13 Sept, 2006 21:38
Postitusi: 35
chrV92 kirjutas:
Kermo, kas ilmnes mingeid probleeme tegemise käigus või sai kõik polt-poldilt ümber vahetada?


Erilisi probleeme ei olnud ainult piduri toru otsad tuli teised panna ja see jagur (mis jagab esimesed ja tagumised ära) selle kinnitus tuli välja mõelda ja piduri pedaali juures oli vaja ka suts nugistada kuna oli mingi 1cm vahet aga seegi oli lihtsalt lahendatav. Ainus mis ei hakkanud tööle on piduri õli tuli kuna ma ei teadnud kuhu see ühendada.

Muide on müüa ABS piduri pump (seda mootorit ei ole)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 67 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia