Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 5:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 30 Okt, 2009 19:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Auto arvas et sellel aastal peaks ikka ka teemasse kirjutama. Nimelt õhtul viskas tuled taas põlema ning kui rõhk maha vajus siis litsu kahe jalaga et miski pidurdaks. Piduriõli veel punnide vahelt ei suutnud pressida kuid ilmselt kauaks seda puhtust...
Homme valges hakkan vaatama kas/kus elekter kuskil kinni on. Kui ei ole siis ...khm, garantiisse uuesti.

Edit: täna hakkasin siis jälgi ajama. Tundus et elekter oleks osavõtja toimuvast küll, kuid pumba mootor vaid klõpsus...
Ja nüüd lõpuks panin auto käima - ning paarikümne sekundi pärast kuulsin et ka pumba mootor hüppas käima. Tore, jälgisin siis mis edasi saab. tõstis rõhku reipalt, 1600 ületamisel kustusid ka hoiatustuled, natukese hetke pärast jäi ka pump seisma. Järelikult saavutas rõhu 1800 psi nagu manuaal nõuab.
Huvitav, kas sellel mootoril saab olla mingi sundasend millest ta välja ei pääse, kui vibra ja plõksutamisega ei meelita? Ei oska nagu muud mõelda, kuid teisalt näib seegi ebaloogiline.

Täna, 3 novembril oskan seda öelda et viga on juhuslikku laadi, tuleb kui tahab, läheb kui tahab. Pakuti et relee võibolla niiskuse tõttu tõrgub. Peale lõunat saab ehk tagemaks...

Täienduseks - selgus et kui pidurid tulevad ja lähevad siis jamab konkreetselt pumbamootori elektriahel. Viimases pistikus enne mootorit on (vajadusel) toide olemas et pumbata saaks kuid mootor ei võta lutti. Kas siis pumpa suunduv juhe, harjad vms. Pistikust alates peaks kehtima garantii, juhul kui juhe otse korpusesse suubub ilma klemmideta, kui aga klemmidega siis peaks saama seda veel torkida. Pole soojatõkke alla näinud, seega ei tea hetkel kuidas lahendatud on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Nov, 2009 16:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Faktide ülestähendamise mõttes mainin et paaril viimasel päeval on temperatuurid nullist plussi poole ja .... pidurid täitsa töötavad nagu nad mõeldud. Miskipärast on tunne et kui taas vesi ikka külmuma hakkab siis jääb ka pump taas vakka... :ei:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Nov, 2009 21:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Minu teada on kõige lihtsam viis võimendi kontrollimiseks, selle otse ühendamine. Tõmbad relee välja ja ühendad juhtmega otse lülitatava ahela. Juhul, kui see paneb pumba tööle, siis võib vigane olla relee. Järgmine punkt on piduri peapumba all asuv rõhuandur. Sellel anduril on pistiku kontaktid ridamisi. Sellise asetusega pistikuid seal rohkem ei ole. Jamama kipub hakkama andur ise, kuna ei saa õiget ühendust. Põhjuseks on enamasti laiskus. Ei viitsita vahetada piduriõli. Vahest piisab selle anduri pihta koputamisest, et see pool aastat jälle töötaks. Anduri pistikus on samuti võimalik tekitada otseühendus. Mingi lülitiga ühendusi ei soovita (sundlülitus), sest just see rõhuandur ongi see asi, mis lülitab pumba tööle rõhu langedes ja seiskab selle piirnormi saavutades. Võiks öelda, et elektriline võimendi on hea asi, sest seni kuni on voolu, on ka pidurid. Seoses sellega soovitan regulaarselt õli vahetada.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Nov, 2009 1:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Jah, sinu tähelepanekud on õiged....õigupoolest oleksid olnud õiged 100% kaks aastat tagasi. Praegune olukord aga on järgmine - kui võtta lahti pumba mootori ees esimene pistik, viia sinna jõuga akult vool siis pump ei kõssagi! Testriga selles pistikus mõõtes (isast poolt) on sel ajal takistus MEGAOOMIDES, mitte suurusjärgus 0,5 - 1oom nagu töötavas olukorras. Olen katsetanud ka relee kontaktide jõuga ühendamist, samuti releele juhtpinge andmist - pistikuni asi korras kuid...
Rõhuandur oli poolteist aastat tagasi tutikas, st kordagi kasutamata. Garantiikorras paigaldati Silberis ja justnimelt jupsiva rõhuanduri ja lekkiva kolvi pärast kogu peasilinder - läigib kui juudas veel tänagi :P . Olukorras kus oleks vaja rõhk üles pumbata saabub pumbamootoril pistikuni vool, seega rõhuandur ja järgnev relee töötavad, vaid mootor magab edasi... Garantiikorras vahetati pump, esimest korda 2000 saksas, teist korda detsembris 2007 ja (väidetavalt) kolmandat korda 2008 märtsis...milles ma natuke kahtlen kuna välimus ei vastanud uue omale. Viimased testimised tegi tehnik kes ka Silberis viimase remondi teostas, tema arvamus on et pumpa minev juhe on kas paigaldusel venitada saanud või ... Jah, just nimelt 3 punkti sest siis meenus et ta ise sellega tegeles.
Ei oma infot piduriõlide vahetustest enne detsembrit 2007, märtsis 2008 aga vahetati ära ka piduritorud eest taha välja, ka kogu õli loomulikult. Aasta tagasi pärast A.Sultsi MVl käimist sai samuti õli vahetatud. DOT4 võiks ju kesta natuke rohkem kui üks aasta?
Et olen praegu suht tõbine siis ei ole trüginud seda pumpa rohkem näppima - kuid kas võid öelda kuidas juhe sinna läheb, otse mingist august sisse või on seal miski klemmliist ehk terminal kuhu juhe ühendub? Kui oleks terminal siis ootaks sealt halba kontakti. Praegu on terve pump nn termotõkke taga peidus, miskit ei näe kuhu juhe lõpuks läheb...
Võibolla on veel mõni idee mis seotud elektriga?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Nov, 2009 0:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Jahah, sõitsin täna mõned kilomeetrid, tulin koju tagasi ja jätsin auto veel natukeseks tööle...
Pidurid töötasid eelmisest sellelaadsest postitused siiani, kuid kui panin mootori seisma siis märkasin et pidurid hellitavad jälle valgusshow'ga - mis siis ikka, marssisin kraadiklaasi vaatama ja näe oligi keskmine temp kukkunud +3 pealt 0 ligi. minu arvamus läks täide et kui külmemaks läheb kaovad pidurid taas.

edit: 23.11.09 Niikaua kui on jälle soojakraadid on pidurivõimendi töötanud nagu poleks midagi viga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Veebr, 2010 20:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
:D Auto võttis seoses vabariigi aastapäevaga kah omale vaba päeva...
Kui varem oli järedus selline et pidur ei talunud külma siis peale eelmist postitust töötas pidur kuni viimase ajani. Mis siis toimub? Sula, kraadiklaas seinal näitas juba +5C...
Piduri suhtes pole järelikult oluline mitte külm, vaid just niiskus. Sest sulaga läks ka õige niiskeks see elamine. Mis nipiga see niiskus aga pumba mootori hõivab...


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia