Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 13:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Nov, 2015 22:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 21 Nov, 2015 22:20
Postitusi: 7
tere,

probleem selline et buss käis nagu enamvähem, lihtsalt vahepeal teegi tõkk ja k2is edas. t2na hakkas veidi tihedamalt k2imise vahele tõkk tegema kuni tegi oma viimase tõkk ja veeres parkimiskohale. käima enam ei läinud. s6ber siis t6mbas oma wrxiga bussi kõie otsas koju, minuarust olid need selle bussi eluea kiiremad liigutused.
paar h hiljem, kui otsisin kytusepumba releed ja m6tlesin et kuulan kas etteande pump suriseb, läks raibe jälle käima.
lugesin vähe foorumit, sain teada et etteande pump ja kõrgsurvepump yhes.
kuna kylmalt jälle käima läks siis kahtlustan et tegemist on kõrgsurve pumba veaga.

kas pumpa saaks kuidagi lihtsalt peale keerata v6i mingit lihtsat remonti teha?

kas keegi oleks nõus tartus pilli üle vaatama?

pumba kyljes on hoob mille kyljes on kaks trossi, mis see alumine tross teeb? vaatan et see kuidagi pornolt sinna traadiga kylge timmitud.

tänud vastuste eest!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Nov, 2015 2:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Etteandepumpa sellel isendil eraldi ei ole jah.
See alumine tross on nn kütterikastamiseks käivituse ajaks. Ära sellepärast põe. Minul see detail üldse küljest ära ja ei kurda. Enamusel see ei tööta.
Tundub kirjelduse järgi, et viga pigem suretusklapis. See on see solenoidklapp pumba peal, millele läheb üks juhe külge(mitte segi ajada selle vidinaga, kuhu see ellpoolmainitud tross külge läheb). Kontrolli selle juhtme korrasolekut. Võid muidugi ka katsetada, kui aku plussilt sinna otse vool peale vedada. Arvesta, et siis enam võtmest seisma ei jää ja seisma tuleb käiguga jätta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Nov, 2015 17:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 21 Nov, 2015 22:20
Postitusi: 7
Mulle tundub et asi on k6rgsurvepumbas. Kylmastpeast k2ib ilusasti ja soojalt t6kkab aegajalt.
Mingit lihtsat remonti pole sellele? Keeraks pumpa peale kusagilt vms


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Nov, 2015 18:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Pumbale lihtsat remonti küll pole. Pealekeeramistega võid selle lootusetult pekki keerata.
Samas see juhtme kontroll on isegi lihtne ettevõtmine. See, et mootor soojast peast nii käitub, ei tähenda veel viga ei või olla juhtmes. Teinekord on jällegi viga kere ja mootori vahelises massijuhtmes, mis tihtipeale jamabki soojast peast.Võid selle ka üle vaadata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Dets, 2015 1:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 21 Nov, 2015 22:20
Postitusi: 7
okei.

pill tegi jälle soojaks minnes kõrr, nii tyhikäigul kui ka kiirendades. tõmbasin fooritagant mäest yles hakkas jupsima siis läks nagu gaas peale, hale suitsupilv taga sõitsin siis parklasse nii vaba hooga, gaas samalajal peal, korra tuli maha siis läks peale tagasi võti välja, pill ikka peksab piirajasse, kohapeal suretasin käiguga välja ja rohkem käima pole läinud. mootor keerab ringi. aku on laetud.
ma ei hoorand teda üldse, k6ik üli optimaalsete sõiduvõtetega. miks ta hakkas algul nagu vahele jätma ja lõpus hakkas lõhkuma?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Dets, 2015 0:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Jah, siis oleks hea katsetada teise pumbaga.
Ega Sul õlikulu pole järsult suurenenud?
Lõhkuma hakkamist võib vabalt põhjustada õli sattumine kollektorisse või turbosse. Lühidalt, põlemiskambrisse. Siis ei allu samuti süütelukule ja tossab ikka metsikult.
Muidu see konkreetne pump suht lihtsa ehitusega rootorpump, kuid ise ma seda siiski lammutama ei hakkaks.
Kui viitsimist, siis võid midagi leida ehk siit: https://www.google.ee/search?q=how+to+w ... BSgA&dpr=1

Sellel mootoril peaks olema kas see pump: http://infopart.org/bosch-0460404073-part
Või siis see pump: http://infopart.org/bosch-0460404988-part
Edu uurimisel!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia