Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 3:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Apr, 2015 7:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2008 18:22
Postitusi: 72
Asukoht: pärnumaa
Tere.
Eile õhtul sai ostetud diisel mootoriga vojager (plokikaane rikkega). Ise enesest mootor töötab ja miskeid kummalisi hääli ei tee.
Mootorit käivitades ajab suitsu teise ja kolmanda kaane vahelt välja ja mootor kole õline. Mis seal viga ei teagi, eks saab juppe ka teiselt mootorilt kui näiteks plokikaani vaja läheb.
Aga mure plokikaane pingutamisega, ehk keegi saab aidata ja jagaks miskit joonist pingutus järjekorra kohta. Ja mis plokikaane tihendit soovitate sellele mootorile


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Apr, 2015 22:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Ise kasutasinf firma victor reinz toodangut. On küll kallimad, kuid see eest kvaliteetsed. Üldjuhul on tihenditega kaasas ka joonis pingutamiseks.
Siit saad samuti uurida, kuidas see pingutamine käib.
http://www.uscars.biz/uscars/jeep-docum ... diesel.pdf


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Apr, 2015 4:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
Pilt

kindlasti tee nii nagu õpetuses või vastasel juhul hüvasti kaaned

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Apr, 2015 20:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2008 18:22
Postitusi: 72
Asukoht: pärnumaa
Tänan kasuliku info eest.
Täna lammutasin kaaned maha ja vaade oli nukker. Kolmel kolvil kerged praod sees ja üks tundus ok. Plokikaaned neid uurides ja ma ei tea kas see on normaalne ,aga seal kus see avavus mis klappide poolt paistab (pööriskamber või see kus pihusti silindrisse pihustab) selle serv on nii millimeeter kõrgemale tulnud kõigil kaantel siis ja seda siis miski sendimeetri pikkuselt. Teine mootor kus saan kolvid on need kaaned veel hullemalt (just need servad). Kas tasuks neid survestada või mis targad mehed arvavad asjast ja kus saaks survestada näiteks Pärnus plokikaani.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Apr, 2015 10:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
betoon66 kirjutas:
Tänan kasuliku info eest.
Täna lammutasin kaaned maha ja vaade oli nukker. Kolmel kolvil kerged praod sees ja üks tundus ok. Plokikaaned neid uurides ja ma ei tea kas see on normaalne ,aga seal kus see avavus mis klappide poolt paistab (pööriskamber või see kus pihusti silindrisse pihustab) selle serv on nii millimeeter kõrgemale tulnud kõigil kaantel siis ja seda siis miski sendimeetri pikkuselt. Teine mootor kus saan kolvid on need kaaned veel hullemalt (just need servad). Kas tasuks neid survestada või mis targad mehed arvavad asjast ja kus saaks survestada näiteks Pärnus plokikaani.


Kui plokikaaned on juba nahkas siis ei ole mõtet ju survestamisele raha raisata
Need ploki kaaned on suht õrnakesed ( pidid olema )


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Apr, 2015 20:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2008 18:22
Postitusi: 72
Asukoht: pärnumaa
Lammutamisega jõudnud nii kaugele, et vaja oleks ühte kolvi teised kolm on endal olemas. Ja kui kellelgi pakkuda korras kaani siis oleks ka huvitatud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Mai, 2015 16:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2008 18:22
Postitusi: 72
Asukoht: pärnumaa
Tere taas.
Viisin plokikaaned survestamisele ja selgus, et plokikaaned korras. Plokikaned läbisid ka lihvimise.
Nüüd küsimus tarkade klubile.
Vana plokikaane tihend oli ühe sälguga, kas siis uue panen sama paksusega ja kas lähevad plokikaaned ja plokk kokku ima igasuguse määrde ja mögina.
Küsin lihtsalt selleks,et vanasti isa veel kasutas selleks protsessiks grafiitmääret.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Mai, 2015 0:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Jah, vot nüüd on vähe keerulisem. Kui lihviti, siis peaks panema juba astme võrra paksema tihendi. Poes uurides selgus, et ühe sälguga oli paksem kui kahe sälguga... võin ka eksida aga igatahes oli seal mingi loogikavastane nõks sees. Mina tellisin lõpuks paksuse järgi. Kokku määrida pole vast tänapäeval enam vaja, vanasti jah sai need alati grafiidiga kokku möksitud, kuigi juba siis mõni targem ütles, et pole mõtet.
Aga ootaks ka mõne teise arvamuse ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Mai, 2015 10:13 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Paksem tihend kindlasti ja möksida pole vajadust tänapäeval!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Mai, 2015 10:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2008 18:22
Postitusi: 72
Asukoht: pärnumaa
Tänud. Lähen siis ka poodi tihentid kaema ja vaatab siis paksema varjandi, see oli vist 1,62.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Mai, 2015 18:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2008 18:22
Postitusi: 72
Asukoht: pärnumaa
Nüüd siis vastavad tihendid ostetud ja hakkab varsti, laupäeval siis mootori uuesti sünd. Ehk saab siis kuulda mis tegema hakkab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Mai, 2015 6:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2008 18:22
Postitusi: 72
Asukoht: pärnumaa
Hetkel jääb kokkupanek toppama. Saaled vaja kusagilt leida ja just kõige jamam tundub saada neid raamsaalesi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Mai, 2015 17:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2008 18:22
Postitusi: 72
Asukoht: pärnumaa
Tere taas.
Kas uuema voyageri mootor 85kw 95aaasta ja edasi sobiks ka minu voyagerile.
Just ainult alumine osa, laoks enda mootorilt muud juppid ringi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Mai, 2015 16:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 14 Mai, 2015 16:15
Postitusi: 78
Jõudu, kas oled lahenduse leidnud ? kui asi veel pooleli siis võid helistada 5261039, mul vedeleb mittekomplektne 87 kw hammakatega mootor.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Mai, 2015 18:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 23 Nov, 2008 18:22
Postitusi: 72
Asukoht: pärnumaa
Tere.
Lahendus nüüd nii kaugel, et äkki saan saaled ja raamid. Juhul kui mitte siis ma helistan sinule kindlasti.
Juba väga tahaks sõitma hakata :dirol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia