Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

voyager 95a 2,5 td 87 kw müstika piduri õhutamisel
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=82&t=13688
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  mlindre [ Reede 10 Okt, 2014 17:47 ]
Teema pealkiri:  voyager 95a 2,5 td 87 kw müstika piduri õhutamisel

voyager 95a 2,5 td 87 kw müstika piduri õhutamisel
tere kas keegi on sellise probleemiga kokkupuutunud, piduritel uued klotsid, taga ka uued töö sadulad, peapumbas uued membraanid, aga õhtuma ja õhutame ja pidurdab esimene vasak ja tagumine parem?????? kust viga otsida???? aidake palun. ette tänades martin

Autor:  kriimsilm [ Reede 10 Okt, 2014 21:48 ]
Teema pealkiri:  Re: voyager 95a 2,5 td 87 kw müstika piduri õhutamisel

Üldine õhutamise reegel et hakkad pikemast otsast ettepoole tulema, st kõrvalistuja tagumisest algad ja juhipoolse esimesega lõpetad. Kõik neli käid ilusasti üle.
Tegelikult on Sul ABS, eksole? Seda saab ka õhutada. Kui võtad aku maha ja selle aluse samuti (üks kinniroostetanud polt on seal paras peavalu) siis näed kolme niplit. Vaja väikest padrunvõtit vist.
Kuidas seda õhutatakse või millises järjekorras, pole aimugi.
Muidugi võib viga olla ka ABS pumbas (mis ongi see kobakas seal aku all). Prooviks tee nii, et keri aken alla ja võta mingil platsil hoog üles (noh nii esimese käiguga lase ikka hoog üles) vaata igaks juhuks et midagi segavat ette ei jää ja pidurda järsult. Kui kuuled sellel hetkel kapoti alt urinat, siis peaks asi toimima.
Muidugi oleks hea, kui keegi selle ABS kogemusega kommenteeriks täpsemalt. Mul endal see lisavidin puudub ja seetõttu ei oska täpsemalt soovitada.

Autor:  sõidan saaniga [ Laupäev 01 Nov, 2014 12:52 ]
Teema pealkiri:  Re: voyager 95a 2,5 td 87 kw müstika piduri õhutamisel

See mure on endal täitsa läbi elatud. ja kõik võimalikes variatsioonides. Viga otsides hakkame ikka liikuma vedelikuga samas suunas ehk siis Esiteks ei jäänud mul peapumba remontkomplekt pidama, tuli soetada uus/tehase taastatud peasilinder. Saad kontrollida, avasid eraldi sulgedes kas mõlemast avast ikka tuleb survega või ei. kui ikka näppu augu eest ei lükka, on läbi. Teine variant on panna pimedad ette ja vaadata, kas pedaal vajub läbi või mitte. Edasi kontrolli, kas torud ikka vurtsu läbi lasevad ei ole sitta täis või kinni osksüdeerunud. Ja siis vaatame edasi.

Voyageril klassikaline õhutamise meetod ei tööta, kuna on kaks eraldi ringi (ongi kaks diagonaali 1) Vasak esimene, parem tagumine ja 2)Parem esimene ja vasak tagumine) ja abs-i olemasolul õhutatakse pooled eraldi abs-iga koos kindlas järjekorras.(ka abs-il on kaks sektsiooni mõlema poole jaoks oma.).

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/