Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 18:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Juul, 2014 11:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 19 Veebr, 2014 13:49
Postitusi: 7
Kas on võimalik tõsta mootori surveastet plokikaante mahalihvimise teel ja mida siis teha tõukurivarrastega?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Juul, 2014 12:22 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Igasuguse forsseerimise ja tuunimise aluseks on töökorras mootor. Kui surveaste on lahja, siis alust mootori remondist. Uued rõngad, vajadusel puurimine ja remontkolvid, klapid teha, tihendiring jne.
Ja alles siis saab hakata vaatama, mis selle mootoriga edasi teha. Remondi käigus võib panna mõned paremad jupid sisse aga mina ei hakkaks tuunima seda kone. kast ei pea vastu. See neil kipub õrnake olema.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Juul, 2014 19:04 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Ei saa neil sellega surveastet tõsta, klapid-kolvid hakkavad kokku käima!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Juul, 2014 19:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 19 Veebr, 2014 13:49
Postitusi: 7
Mul mootor on täiesti korras ja teine mootor ka tagavaraks.Seda teist ma tahaks natuke parendada,tal kaaned juba maas,silindrites kulumist pole,klapid tuleb ka üle kontrollida,mida võiks seal veel teha?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Juul, 2014 19:50 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Surveastme tõstmine ei anna sulle suurt midagi, kui kütuse kogus ja segu samaks jäävad. Ise läheks hoopis teravama nuka peale ja vabama sisse- ja väljalaske peale. Kui õigesti teha, siis on tunda ka üht-teist. Aga mingi 10-15 hp ei ole tagumikuga tunda. Suht mõttetu ettevõtmine, kui lisanduvaid setukaid vähe tuleb. Kui pool olemasolevatest juurde saaks, siis oleks asjal jumet.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Juul, 2014 15:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Ma olen oma 3,3AWD'ga tirinud ja vedanud igausugu imelikke asju veel imelikemas kohtades, kuid ma pole veel tabanud seda momenti et jõust puudu oleks. Pigem on küsimus selles et kuidas saavutada selle jõu kandumine liikumisse, kuidas tagada haardumine ja kõige tähtsam - kuidas mitte lõhkuda käigukasti.

Jõud on mul ühel korral ära kadunud küll. Oli vaja kuskil käruga läbi kraavi tagurdada ja selle käigus see lollakas sumpsi tagumine ots mis ratta taga välja keerab, jäi pinnasesse ja auto keeras selle ratta alla kokku :oops:

Kui väga vaja rohkem hobuseid, siis soovitaks hankida 3,8L mootor.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Aug, 2014 9:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 28 Okt, 2006 13:58
Postitusi: 2320
Asukoht: TALLINN
Mobiil: 58445436
mul pakkuda 200000km sõitnud 3,8 garantiiga, istub üks ühele, kui huvi helista 58445436

_________________
58445436
varuosade saatmine ka postiteel.
kiireimad vastused telefoni teel


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia