Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 12:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2.5 TD tõukurvarda viga?
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Okt, 2013 20:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Okt, 2013 23:44
Postitusi: 6
Niisiis, andsin oma kalli vastostetud Voyaga tuttavale sõita, ta aga suurest rõõmust uue auto üle otsustas kohapeal masina piirajasse lasta, et näha kas musta ka tuleb.
Olen kuulnud, et see 2.5 TD 87 kw mootor ei kannata pöördeid niiviisi. Peale piirajasse laskmist on masinal mootoris vahepeal imelik kolks sees, ei käi õigesti ja suitseb, üks teine tuttav väitis, et see tõukurvarda viga kuna selline peenestamine pidi selle ära kõverdama, mis arvavad asjad kallid foorumikaaslased? Palju oletatava vea parandamine maksma võib minna?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Okt, 2013 21:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Okt, 2013 2:01
Postitusi: 11
Need on suht odavad alumiiniumvardad, kokku on neid 8tk. Kui klapikambri kaane maha võtad, siis on seda elu juba näha. Klapikambri kaanele on pärast vaja uus tihend ka panna.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 11 Okt, 2013 18:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Okt, 2013 23:44
Postitusi: 6
Kolmas tuttav jälle väitis, et klapid ka peas ära käinud ja kõverad kuna mootor veidi podiseb ja paugub ka vahepeal. Ideid?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 11 Okt, 2013 21:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 09 Okt, 2013 2:01
Postitusi: 11
Peas käinud klapid põhjustavadki nimetatud varraste kõverdumist. Varras kui kõige nõrgem koht on projekteeritud hullu kasutaja käes järele andma, et mujalt ei käriseks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Okt, 2013 1:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Jaan, 2011 20:39
Postitusi: 228
Kui see mootor oleks ülanukvõlliga ehk ilma varrasteta, siis oleks asi jah halb. Muidugi jääb mingi võimalus, kuid selle mootori puhul on tõenäosus, et klapid jäid terveks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Okt, 2013 16:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2009 0:22
Postitusi: 62
Tere. Kulunud mootoril kukuvad need pulgad ka käivitades risti .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Okt, 2013 18:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
teg900 kirjutas:
Tere. Kulunud mootoril kukuvad need pulgad ka käivitades risti .



st et kui saaled kulunud kukkuvad vardad risti :D :D :D

pigem ikka kulunud vardad, väsinud hüdrotõukurid või kulunud nookurid põhjustavad seda.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Okt, 2013 20:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2009 0:22
Postitusi: 62
Tere.ats ära aja teemat segaseks saaledest polnud siin tekstides sõnagi olid pulgad see tähendab tōukurivardad mis kukuvad risti see tähendab et nihkuvad oma ōigest asendist ära ega toimi nii nagu vaja. Kulunud mootoril kulub ikka kõik mitte ainult saaled. :hei:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Okt, 2013 20:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
teg900 kirjutas:
Tere.ats ära aja teemat segaseks saaledest polnud siin tekstides sõnagi olid pulgad see tähendab tōukurivardad mis kukuvad risti see täad hendab et nihkuvad oma ōigest asendist ära ega toimi nii nagu vaja. Kulunud mootoril kulub ikka kõik mitte ainult saaled. :hei:



see et vardad kulunud on ei tähenda et ülejäänud mootor on kulunud.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Okt, 2013 20:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2009 0:22
Postitusi: 62
ats85 kirjutas:
teg900 kirjutas:
Tere.ats ära aja teemat segaseks saaledest polnud siin tekstides sõnagi olid pulgad see tähendab tōukurivardad mis kukuvad risti see täad hendab et nihkuvad oma ōigest asendist ära ega toimi nii nagu vaja. Kulunud mootoril kulub ikka kõik mitte ainult saaled. :hei:



see et vardad kulunud on ei tähenda et ülejäänud mootor on kulunud.
Kuda nii saab et teised mootori osad ei kulu ainult vardad :think: Minu teada kulub ikka kõik mis liigub oleneb ainult mis tagajärjed kulumisel koos varastega kuluvad ka saaled kolvid kepsusõrmed nukkvõll nookurid klapid ja veel palju teisi mootori osi kui kuluvad ainult vardad siis tuleks viga otsida puudulikus õlituses. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Okt, 2013 22:00 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Päris pead ei anna aga minu mälu järgi on sellel mootoril tõukurvardad ette nähtud vahetada mingi aja tagant. Tavalised kuluosad, nagu veepump, õlifilter jne.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Okt, 2013 11:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Okt, 2013 23:44
Postitusi: 6
Jah, oligi varraste süü, ehk siis remondimehe sõnul oli nn. klaver sassis möirutamisest, 2 silindrit töötasid valesti. Koos uue tihendi, juppide ja tööga läks remont 97 eurot.

Tekkis seoses pööretega üks küsimus, nimelt 100ga sõites on pöörded veidi üle 2000nde, kuid 120ga juba 3000, ei tahaks uskuda et see normaalne on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Okt, 2013 19:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
Teg900 jutu põhjal see asi su mootorit paremaks ei teinud. Pead ikka kap. rem. tegema. Sest mootor on kulunud :D

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Nov, 2013 16:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 03 Nov, 2009 0:22
Postitusi: 62
ats85 kirjutas:
Teg900 jutu põhjal see asi su mootorit paremaks ei teinud. Pead ikka kap. rem. tegema. Sest mootor on kulunud :D
Mina pole kap.remist sõnagi lausunud.
Ats palun loe see teema uuesti lädi ja saa aru millest kirjutatakse palun. Kulunud mootor ei tähenda alati kap.rem. Vaid on lihtsalt kulunud see tähenda et pole enam uus on kulunud sest on töötanud ja selleläbi kulunud. Ka minu voyal lendasib vardad risti sest mootor kulunud 95a. auto pole enam uus sellel mootor töötanud.Loodan et mind mõisteti õieti kui ei siis mida iganes :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia