Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Starteri jama.
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=82&t=11357
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  teg900 [ Neljapäev 27 Dets, 2012 1:42 ]
Teema pealkiri:  Starteri jama.

Tere. Mure starteriga ei haagi teine alati ja laseb tagant ära kui veab. Abi oleks asjalikult nõust et mida teha saaks.?

Autor:  kriimsilm [ Neljapäev 27 Dets, 2012 13:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Starteri jama.

Starteril pendiks läbi.
Kui ma õigesti olen aru saanud, siis Sul kandiline diisel 2,5 ne. Alles vahetasin endal selle jupstüki ja pean ütlema, et paras peavalu.
Tellisin siit: http://www.javest.ee/automotive/varuosad
Kätte sain Smartpostiga 2-3 päevaga ja maksma läks 25 euri.
Kui vähegi võimalik, telli ära ka starteri puksid ja harjad (mul oleks vaja vahetada ka puksid, mis tähendab, et starter tuleb uuesti millalgi maha võtta. Pole veel päris õhtul, kuid parem oleks).
Kui Sul on sama starter, mis minul (arvatavasti on sama), siis starter on Boch ja kood on 0 001 218 125. Pole veel ise tellima hakanud, nii et, hinda ei oska öelda.
Nagu ma ütlesin, on mahavõtmine paras peavalu. Ürita seda teha garaasis kanali peal. Esiteks jääb ette pikk poolass (kõrvalistuja poolne) parem, kui selle eest ära saad. Kinnitus polte on 3 mis hoiavad sidurikoja küljes kinni. 2 on normaalselt ligipääsetavad, aga kolmas on starteri ja mootori ploki vahel, kuhu on paras peavalu ligi pääseda. Hea, kui Sul oleks vähemalt üks korralik padrunvõtmete komplekt. Starteri tagumises otsas olevat kronsat hoiab kinni mootori küljes 2 polti. Need on hästi ligipääsetavad.
Kui oled ta maha saanud, siis puhasta pealt kõntsast, võta laiali ja poleeri väga peene liivapaberiga see osa, kuhu harjad peale toetuvad. Ahjah, starteri taga on kaas, kus on näha keskel 2 polti, keera need lahti enne kui hakkad kaant maha kiskuma. Kui on puksid vahetatud ja pendiks ka, siis pane määret ka reduktori hammasratastele. Kui see kõik on koos ja hakkad alla panema, siis mina jätsin selle kõige sitemas kohas oleva poldi panemata. Hoiab väga hästi kinni ka ülejäänutega. Sest see polt on tõeline peavalu nagu ma juba ütlesin. Kui ülejäänud poldid on korralikult kinni, siis ei lähe see starter ka kusagile.
Jõudu tööle!

Autor:  teg900 [ Kolmapäev 20 Mär, 2013 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Starteri jama.

Tere. Asi tehtud sai starter lahti kisutud puhastatud ja määritud ka pendiks seest. Reduktor ja pendiks olid kuivanud määret täis ja sodised.Nüüd veab nagu peab aga eks näis kaua ja kuidas toimib.

Autor:  teg900 [ Kolmapäev 20 Mär, 2013 22:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Starteri jama.

kriimsilm kirjutas:
Starteril pendiks läbi.
Kui ma õigesti olen aru saanud, siis Sul kandiline diisel 2,5 ne. Alles vahetasin endal selle jupstüki ja pean ütlema, et paras peavalu.
Tellisin siit: http://www.javest.ee/automotive/varuosad
Kätte sain Smartpostiga 2-3 päevaga ja maksma läks 25 euri.
Kui vähegi võimalik, telli ära ka starteri puksid ja harjad (mul oleks vaja vahetada ka puksid, mis tähendab, et starter tuleb uuesti millalgi maha võtta. Pole veel päris õhtul, kuid parem oleks).
Kui Sul on sama starter, mis minul (arvatavasti on sama), siis starter on Boch ja kood on 0 001 218 125. Pole veel ise tellima hakanud, nii et, hinda ei oska öelda.
Nagu ma ütlesin, on mahavõtmine paras peavalu. Ürita seda teha garaasis kanali peal. Esiteks jääb ette pikk poolass (kõrvalistuja poolne) parem, kui selle eest ära saad. Kinnitus polte on 3 mis hoiavad sidurikoja küljes kinni. 2 on normaalselt ligipääsetavad, aga kolmas on starteri ja mootori ploki vahel, kuhu on paras peavalu ligi pääseda. Hea, kui Sul oleks vähemalt üks korralik padrunvõtmete komplekt. Starteri tagumises otsas olevat kronsat hoiab kinni mootori küljes 2 polti. Need on hästi ligipääsetavad.
Kui oled ta maha saanud, siis puhasta pealt kõntsast, võta laiali ja poleeri väga peene liivapaberiga see osa, kuhu harjad peale toetuvad. Ahjah, starteri taga on kaas, kus on näha keskel 2 polti, keera need lahti enne kui hakkad kaant maha kiskuma. Kui on puksid vahetatud ja pendiks ka, siis pane määret ka reduktori hammasratastele. Kui see kõik on koos ja hakkad alla panema, siis mina jätsin selle kõige sitemas kohas oleva poldi panemata. Hoiab väga hästi kinni ka ülejäänutega. Sest see polt on tõeline peavalu nagu ma juba ütlesin. Kui ülejäänud poldid on korralikult kinni, siis ei lähe see starter ka kusagile.
Jõudu tööle!
Eelnev tekst kirjeldab töö käiku ja on puhas tõde. TÄNUD!

Autor:  kriimsilm [ Kolmapäev 20 Mär, 2013 22:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Starteri jama.

Hea, et sain abiks olla!

Autor:  teg900 [ Esmaspäev 01 Sept, 2014 14:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Starteri jama.

Mõneks ajaks sai tööle aga nüüd ikka peksab üle. Teine korras starter sai peale ja käib nagu uus.

Autor:  chrV92 [ Esmaspäev 01 Sept, 2014 23:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Starteri jama.

Lähtudes postituste kronoloogiast, said ju pikendada tööiga lähes poolteiseks aastaks, mis polegi nii paha :think:

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/