Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

chrysler dodge caravan 3.0 v6 automaat käigukasti jama
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=82&t=10404
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  karistaja [ Esmaspäev 25 Juun, 2012 18:32 ]
Teema pealkiri:  chrysler dodge caravan 3.0 v6 automaat käigukasti jama

mure selles et kui kõigu sisse panen hakkab vahel krõgisema vahel mitte. kui tõstan ühe poole ülesse siis ülessetõstetud poole ratas käib ringi(vahel mitte) ja krõgiseb aga tagurpidi ei käi ringi

kuidas auto minuni jõudis ja mis taga juhtus. sõber läks autot ülevaatuseks valmistama (tema auto). tegid piduri klotsid korda hakkas töökojast välja sõitma auto ei liigu. öeldi et kasti viga. tal viskas kopa ette ostis uue ja vana andis mulle tõin ära hakkasin mõneajapärast huvi tundma et mis viga. hakkasin kastilt õli välja laskma avastasin et lühem pooltelg on muudu selle esemel mingi polt. panin voyageri pooltelje külge(hambad istusid). proovisin uuesti hakkas algul tagurpidi käiguga ragisema ja esipidi käiguga samamoodi(kohapealt ei liikunud. tõstsin kasti poolse otsa ülesse arvasin et pooltelg pole võibolla korralikult sees jätsin ülesse proovisin ratas hakkas ringikäima aga tagurpidi mitte lasin alla aga ei liikunid ikka kohapealt. vaatasin pistukud üle ei midagi. vahepeal ragiseb nagu tahaks järgi võtta.
autol 10w-40 mootor
tahaks teada saada kas on mõtet remontida või lihtsalt uus kast (seljuhul tahaks manuaali peale panna)


telefoni pildid

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


ette tänades!

Autor:  karistaja [ Neljapäev 28 Juun, 2012 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: chrysler dodge caravan 3.0 v6 automaat käigukasti jama

Liigutasin masinat, et kast maha kiskuda. Tagurpidi liigutades on kast plokis, esipidi mitte.

Autor:  chrV92 [ Neljapäev 28 Juun, 2012 22:34 ]
Teema pealkiri:  Re: chrysler dodge caravan 3.0 v6 automaat käigukasti jama

Kas see featuur et kast tagurpidi vedades blokeerub, ei või mitte difrist tuleneda? Ma olen mõnikord täheldanud oma Voyal tagasilla diffri mingit blokeerumist kui asfaldil vabagaasiga tagurdada (= olukord kus tagadifril kardaanist vedu pole) ja näiteks üht vana LandRoverit mädast tõmmates hakkas tal üks ratas suisa vastupidi keerlema... see ländy ka ei vedanud ennast ise.

Autor:  karistaja [ Laupäev 30 Juun, 2012 22:39 ]
Teema pealkiri:  Re: chrysler dodge caravan 3.0 v6 automaat käigukasti jama

Ma lugesin teisi postitusi ja märkasin et viga vahepeal on olnud õlis kas liiga vähe või vale õli jne. Enne lammutamist proovisin et kast mingitpidigi töötab kui olin ülesse tõstnud siis desipidi käikudel jooksis ilusti vaatasin mis viga vajutasin pidurit et vaadata miks maas ei vea mootor kinni ei tõmmanud aind rattad jäid seisma aga mingit krõginat sisse ei tulnud. kas see võib olla et õli on vähe kuna ennem ei olnud pooltelge ja õli oli vähemaks jooksnud (pool on sees umbes)

ootan igasuguseid vastuseid kuna kast peaaegu maas (veel küljes) ja kui tuleb välja et mingi õli vähesuse tõttu siis mul ei ole seda mõtet maha võtta kuna pole korralikku garaaži ja teen seda väljas ilma vintside ja värkidetta(suhteliselt jama kiskuda) aga kui ei ole õli jama siis tuleb nagunii vist uus käimar osta kuna parandamine läheb kallimaks arvan :(


Esimest korda puutun kokku autamaat kastidega varem manuaalid olnud

Autor:  chrV92 [ Laupäev 30 Juun, 2012 23:05 ]
Teema pealkiri:  Re: chrysler dodge caravan 3.0 v6 automaat käigukasti jama

Muidugi võib olla asi õli vähesuses. Kogu selle temaatika peale arvan et valmistu siis ostma ca 9liitrit ATF+4 (see on ainuke ja õige kastiõli - need kes tulevad sulle pakkuma et võta dextron 3, käib küll - pangu endale seda dextroni kuhu aga oskavad) ja asjakohane kastiõli filter+uus karteritihend, selle vahetuse ajal otsi ka üles karteri põhjas seespool asuv magnet ja puhasta see kogunenud rauapurust. Kui õli vahetad siis proovi vana õli välja imeda - et saaksid maksimaalselt vana soga seest välja.
Karteri tagasipanemisel jälgi et kõik vanad silikoonijäägid saaksid kindlalt eemaldatud - nähtud kuuldud küll kuidas klimbid hulguvad kastis ja nalja kui palju. Arvesta et uus tihend ei vaja tegelikult mingit aitamist silikooniga, lihtsalt pane karter paari poldiga rippu ja sätid kuiva puhta tihendi rahulikult õigele kohale.
Kui õli juba uus sees, siis veendu sooja õliga et õlitasemed vastaksid vardal olevatele märkidele.

Ja teatud iseloomulik kõristamine käiguvahetusel on neil kastidel täiesti loomulik. Kunagi isegi jäin seda kuulatama ja imestama :) .

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/