Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

1994 dt Voya ei lähe soojaks
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=82&t=6300
Leht 2 koguhulgast 3

Autor:  Krixu20 [ Esmaspäev 11 Jaan, 2010 19:20 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

Masin siis tagasi ja veega kõik labi pestud ja mootoripesuainega jne jne.
Natukene paremaks läks,vesi käib ringi kõik,aga sooja ei tule ikka niipalju kui peaks tulema :think:
Kas võib olla siiski äkki salongi soojendusradikas õhtal ?

Autor:  sitikas [ Kolmapäev 20 Jaan, 2010 20:22 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

no seda minagi et pesin ja panin uue termo ikka ei mitte midagi sooja ei saa aga palju teil jahutus vedelikku radika läks

Autor:  sitikas [ Kolmapäev 20 Jaan, 2010 20:22 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

ja paistab et paljudel selline teema uleval

Autor:  AWD95 [ Kolmapäev 20 Jaan, 2010 22:53 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

Salongi joojendus umbes. Võta tavalist katlakivi eemaldajat, seda mida kasutatakse kohvimasinatele( ei söö kummi ) ja pese oma mootor läbi. Aja kuumaks, jahuta natuke , aja uuesti ja jahuta uuesti. Niikaua kui asi lahti.

Autor:  valdur123 [ Neljapäev 21 Jaan, 2010 14:07 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

Kas ei või viga olla selles. osadel soendus radikad vähema ribidega? :think:
80el kunagi vahetand ja uus oli silmaga vaadates õredam seega
enam sellist sooja ei tulnud.

Autor:  Jaanus [ Neljapäev 21 Jaan, 2010 14:59 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

Järgmine tähelepanek küll 86 aastast pärit Opel Rekordiga. Auto oli universaalkerega ja talvel nagu külmik. Auto oli toodud kusagilt Saksast. Sihuke leidur nagu ma loomu poolest olen, harutasin siis kogu soojenduse värgi lahti. Soojenduse radikas oli armetult õhuke ja väike. Samas korpuses oli ka nagu võimalus suurema ja paksema radika paigaldamiseks. Sai sinna siis mingi Jaapanlase soojendus installitud. Aga oh häda, ventikas ei suutnud sealt piisavalt õhku läbi puhuda. Mootor sai asendatud Lada omaga. Ja sooja tuli kohinal.
Siit siis ilmselt järeldus, et lõunapoolsematesse osariikidesse tarnitud aparaadid pole vast nii külmataluvad kui põhapoole tehtud variandid.
Terv.Jaanus

Autor:  AWD95 [ Neljapäev 21 Jaan, 2010 16:56 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

Tsiteerin Sitikat - tere, andke nöu, ei lähe üldse kohe soojaks, temp töuseb vaevu teise kriipsuni ja salongi ei tule eriti midagi, olen taset kontrollinud, ok olen termostaati vahetanud, ei ikka midagi, temp. ikka samal kohal

Siin ikkagi tegu sellega, et autol jahutusvedelik ei saavuta soovitud temperatuuri. Ka minu nõuanne ei kõlba hetkel, uba ikkagi mootori, mitte salongi poole peal.

Autor:  AWD95 [ Neljapäev 21 Jaan, 2010 17:00 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

Proovi võtta lahti lõdvikud mis suunduvad salongi radika poole, tseki kas sinna üldse tosooli(kuuma) kohale jõuab, kui ei heida maadlemine soendusradikage hetkel kõrvale. Mis kandi mees oled, Tallinnas saaksid tulla Betoonist läbi, uuriks seda asja lähemalt. Üks pea on ikka sitem kui kaks lolli pead.

Autor:  valdur123 [ Neljapäev 21 Jaan, 2010 18:54 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

Tsiteerin Sitikat - tere, andke nöu, ei lähe üldse kohe soojaks, temp töuseb vaevu teise kriipsuni ja salongi ei tule eriti midagi, olen taset kontrollinud, ok olen termostaati vahetanud, ei ikka midagi, temp. ikka samal kohal


Seda kõike olen ise ka teind plus mõõtsin temberatuuri paisupaagis 80* ja mõni kraad üle,
käega katsudes salongiradika torud samasoojad kui väikse ringi, kummilõdvik.
Temp tõuseb teise kriipsuni, mitte üle. Mida ei ole on soe. Mr Green
Suvel mõõdetud jahutus radikas 95* juures ja siis tõusis temp andur kuskil kolmveerand ja natuke peale,
muidu ei jõua tavaolukorras radikas kaukeltki selle temberatuurini.

Autor:  sitikas [ Neljapäev 21 Jaan, 2010 19:34 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

Muidu Tartust aga käin suht tihti Tallinas ega tahaks kah ise teada milles keiss

Autor:  voya33 [ Teisipäev 26 Jaan, 2010 18:45 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

Tere. Mure samalaadne,mootor läheb soojaks,kuid salong jääkülm. Võtsin siis üks õhtu selle reguleerimisbloki keskkonsoolist lahti,kahtlustades trossi. Kuna aeg oli hiline,siis jäi asi poolikuks ja tross jäi lahtiselt sinna vedelema. Hommikul oli jälle mootor soe,aga seest külm. Sikutasin siis seda trossi igatpidi seal,aga tolku ei olnud. Hakkasin,siis oma igluga sõitma ja peale paari kilomeetrit hakkas järsku kuuma puhuma. Järsku on asi trossi teises otsas? Kuhukohta see üldse viib ja kuidas sinna ligi pääseb? Ei tahaks eriti huupi lammutama hakata :)
PS: Mootor läheb väga hästi soojaks.
95 aasta 3,3 Voya :roll:
Tänud ette.

Mihkel.

Autor:  eero [ Teisipäev 26 Jaan, 2010 23:22 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

voya33 kirjutas:
... Järsku on asi trossi teises otsas? Kuhukohta see üldse viib ja kuidas sinna ligi pääseb?


Trossi teine ots viib välja klapini mis reguleerib sooja/külma õhu suhet. Seal klapi pool otsas on selle trossi reguleerimise süsteem, mis idee järgi peaks olema automaatne aga ma kahtlustan, et see on pooltel vanadel voyadel vale- vedrud ära surnud, mingi sodi klapi vahele jäänud mis ei lase enam seda sulgeda, määrded ära kuivanud...

Manuaali järgi võetakse seda trossi klapi poolset otsa lahti nii, et eemaldatakse armatuuri altpoolt küljest kõik olulisemad plastmassid ja eemaldatakse kindalaegas, siis kindalaeka tagant keeratakse lahti üks kruvi mis hoiab seda kremplit sealtpoolt otsast paigal ning samamoodi tuleb pooleldi lahti keerata mõned poldid kapoti alt- need mis hoiavad konditsioneeri ja torusid paigal. Selle peale peaks saama soojenduse möllu paar sentimeetrit allapoole sikutada, mis peaks olema piisav et seda trossi teisele otsale ligi pääseda.

Siin kogu jutt copy-paste manualist:

TEMPERATURE CONTROL CABLE REMOVAL AND INSTALLATION
(1) Remove heater A/C control panel. Refer to Group 8E, Instrument Panel. Disconnect the flag on the control cable from the heater A/C control panel.
(see osa on sul tehtud)
(2) Remove console assembly. Refer to Group 8E, Instrument Panel.
(3) Remove instrument panel lower steering column cover. Refer to Group 8E, Instrument Panel.
(4) Remove the right lower instrument panel/glove box door assembly. This assembly is clipped to the upper instrument panel at the right upper side.
(5) A/C equipped vehicles: From under the hood, disconnect the A/C suction line mounting bracket from the dash panel (above the expansion valve).
(6) From under the hood, loosen (do not remove) the four heater A/C assembly to dash panel mounting nuts.
(7) From inside the vehicle: Remove the vertical (heater A/C housing) support bracket (below the glove box).
(8) Tilt the entire heater A/C housing assembly downward to gain access to the temperature cable.
(9) Locate and disconnect the flag on the control cable at the heater A/C housing (Fig. 2).
(10) Slip the cable self-adjusting clip from the blend-air door crank.
(11) Remove the cable from the vehicle.
(12) Removing the self-adjusting clip from cable (Fig. 2). Insert a 3/16 inch (4 mm) diameter tool (drill bit or phillips screw driver shank) into the door crank access hole. Then rotate the clip from the cable.
To install, reverse the preceding operation.
To adjust temperature cable: Position the TEMP lever on the control to the cool side of its travel. Allowing the self-adjusting clip to slide on the cable, rotate the blend-air door crank counterclockwise by hand until it stops.


Edu. Ma olen seda proovinud, aga punkt kaheksa juures jäi vist aega ja mõistust puudu - ei liikunud see krempel allapoole mitte millimeetritki.

Autor:  voya33 [ Kolmapäev 27 Jaan, 2010 18:29 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

eero kirjutas:
voya33 kirjutas:
... Järsku on asi trossi teises otsas? Kuhukohta see üldse viib ja kuidas sinna ligi pääseb?


Trossi teine ots viib välja klapini mis reguleerib sooja/külma õhu suhet. Seal klapi pool otsas on selle trossi reguleerimise süsteem, mis idee järgi peaks olema automaatne aga ma kahtlustan, et see on pooltel vanadel voyadel vale- vedrud ära surnud, mingi sodi klapi vahele jäänud mis ei lase enam seda sulgeda, määrded ära kuivanud...

Manuaali järgi võetakse seda trossi klapi poolset otsa lahti nii, et eemaldatakse armatuuri altpoolt küljest kõik olulisemad plastmassid ja eemaldatakse kindalaegas, siis kindalaeka tagant keeratakse lahti üks kruvi mis hoiab seda kremplit sealtpoolt otsast paigal ning samamoodi tuleb pooleldi lahti keerata mõned poldid kapoti alt- need mis hoiavad konditsioneeri ja torusid paigal. Selle peale peaks saama soojenduse möllu paar sentimeetrit allapoole sikutada, mis peaks olema piisav et seda trossi teisele otsale ligi pääseda.

Siin kogu jutt copy-paste manualist:

TEMPERATURE CONTROL CABLE REMOVAL AND INSTALLATION
(1) Remove heater A/C control panel. Refer to Group 8E, Instrument Panel. Disconnect the flag on the control cable from the heater A/C control panel.
(see osa on sul tehtud)
(2) Remove console assembly. Refer to Group 8E, Instrument Panel.
(3) Remove instrument panel lower steering column cover. Refer to Group 8E, Instrument Panel.
(4) Remove the right lower instrument panel/glove box door assembly. This assembly is clipped to the upper instrument panel at the right upper side.
(5) A/C equipped vehicles: From under the hood, disconnect the A/C suction line mounting bracket from the dash panel (above the expansion valve).
(6) From under the hood, loosen (do not remove) the four heater A/C assembly to dash panel mounting nuts.
(7) From inside the vehicle: Remove the vertical (heater A/C housing) support bracket (below the glove box).
(8) Tilt the entire heater A/C housing assembly downward to gain access to the temperature cable.
(9) Locate and disconnect the flag on the control cable at the heater A/C housing (Fig. 2).
(10) Slip the cable self-adjusting clip from the blend-air door crank.
(11) Remove the cable from the vehicle.
(12) Removing the self-adjusting clip from cable (Fig. 2). Insert a 3/16 inch (4 mm) diameter tool (drill bit or phillips screw driver shank) into the door crank access hole. Then rotate the clip from the cable.
To install, reverse the preceding operation.
To adjust temperature cable: Position the TEMP lever on the control to the cool side of its travel. Allowing the self-adjusting clip to slide on the cable, rotate the blend-air door crank counterclockwise by hand until it stops.


Edu. Ma olen seda proovinud, aga punkt kaheksa juures jäi vist aega ja mõistust puudu - ei liikunud see krempel allapoole mitte millimeetritki.


Tuhat tänu :)

Mihkel.

Autor:  voya33 [ Esmaspäev 01 Veebr, 2010 17:15 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

Kuna nüüd murdus trossi ots täielikult ära koos kinnitusega,siis oleks vaja pääseda puhurile natukene ligemale. Eemaldasin armatuuri kuni musta plastini,seda aga enam kätte ei saa. Kas on mingi inimlik viis selle eemaldamiseks? Klaasi juurest on kõik kruvid/poldid eemaldatud,selline tunne,nagu esiklaasi õhuavade juures oleks millegagi kinni.

Mihkel.

Autor:  putin [ Teisipäev 02 Veebr, 2010 17:19 ]
Teema pealkiri:  Re: 1994 dt Voya ei lähe soojaks

selle musta plasti saad koos metallraamiga kätte ainult. ühed kinnitus poldid on külgede peal jalgade juures,aga kust ta ülevalt poolt kinni oli ei mäleta enam.
Rooli samba pead ka lahti laskma.

Leht 2 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/