Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 8:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Jaan, 2010 19:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Juul, 2009 16:21
Postitusi: 35
Masin siis tagasi ja veega kõik labi pestud ja mootoripesuainega jne jne.
Natukene paremaks läks,vesi käib ringi kõik,aga sooja ei tule ikka niipalju kui peaks tulema :think:
Kas võib olla siiski äkki salongi soojendusradikas õhtal ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2010 20:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 01 Apr, 2009 12:10
Postitusi: 18
no seda minagi et pesin ja panin uue termo ikka ei mitte midagi sooja ei saa aga palju teil jahutus vedelikku radika läks


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2010 20:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 01 Apr, 2009 12:10
Postitusi: 18
ja paistab et paljudel selline teema uleval


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2010 22:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Salongi joojendus umbes. Võta tavalist katlakivi eemaldajat, seda mida kasutatakse kohvimasinatele( ei söö kummi ) ja pese oma mootor läbi. Aja kuumaks, jahuta natuke , aja uuesti ja jahuta uuesti. Niikaua kui asi lahti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 14:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 13 Nov, 2009 18:27
Postitusi: 101
Kas ei või viga olla selles. osadel soendus radikad vähema ribidega? :think:
80el kunagi vahetand ja uus oli silmaga vaadates õredam seega
enam sellist sooja ei tulnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 14:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 03 Juun, 2009 9:12
Postitusi: 51
Asukoht: Elva
Mobiil: 56623571
Järgmine tähelepanek küll 86 aastast pärit Opel Rekordiga. Auto oli universaalkerega ja talvel nagu külmik. Auto oli toodud kusagilt Saksast. Sihuke leidur nagu ma loomu poolest olen, harutasin siis kogu soojenduse värgi lahti. Soojenduse radikas oli armetult õhuke ja väike. Samas korpuses oli ka nagu võimalus suurema ja paksema radika paigaldamiseks. Sai sinna siis mingi Jaapanlase soojendus installitud. Aga oh häda, ventikas ei suutnud sealt piisavalt õhku läbi puhuda. Mootor sai asendatud Lada omaga. Ja sooja tuli kohinal.
Siit siis ilmselt järeldus, et lõunapoolsematesse osariikidesse tarnitud aparaadid pole vast nii külmataluvad kui põhapoole tehtud variandid.
Terv.Jaanus


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 16:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Tsiteerin Sitikat - tere, andke nöu, ei lähe üldse kohe soojaks, temp töuseb vaevu teise kriipsuni ja salongi ei tule eriti midagi, olen taset kontrollinud, ok olen termostaati vahetanud, ei ikka midagi, temp. ikka samal kohal

Siin ikkagi tegu sellega, et autol jahutusvedelik ei saavuta soovitud temperatuuri. Ka minu nõuanne ei kõlba hetkel, uba ikkagi mootori, mitte salongi poole peal.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 17:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Proovi võtta lahti lõdvikud mis suunduvad salongi radika poole, tseki kas sinna üldse tosooli(kuuma) kohale jõuab, kui ei heida maadlemine soendusradikage hetkel kõrvale. Mis kandi mees oled, Tallinnas saaksid tulla Betoonist läbi, uuriks seda asja lähemalt. Üks pea on ikka sitem kui kaks lolli pead.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 18:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 13 Nov, 2009 18:27
Postitusi: 101
Tsiteerin Sitikat - tere, andke nöu, ei lähe üldse kohe soojaks, temp töuseb vaevu teise kriipsuni ja salongi ei tule eriti midagi, olen taset kontrollinud, ok olen termostaati vahetanud, ei ikka midagi, temp. ikka samal kohal


Seda kõike olen ise ka teind plus mõõtsin temberatuuri paisupaagis 80* ja mõni kraad üle,
käega katsudes salongiradika torud samasoojad kui väikse ringi, kummilõdvik.
Temp tõuseb teise kriipsuni, mitte üle. Mida ei ole on soe. Mr Green
Suvel mõõdetud jahutus radikas 95* juures ja siis tõusis temp andur kuskil kolmveerand ja natuke peale,
muidu ei jõua tavaolukorras radikas kaukeltki selle temberatuurini.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 19:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 01 Apr, 2009 12:10
Postitusi: 18
Muidu Tartust aga käin suht tihti Tallinas ega tahaks kah ise teada milles keiss


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Jaan, 2010 18:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Jaan, 2010 11:11
Postitusi: 11
Tere. Mure samalaadne,mootor läheb soojaks,kuid salong jääkülm. Võtsin siis üks õhtu selle reguleerimisbloki keskkonsoolist lahti,kahtlustades trossi. Kuna aeg oli hiline,siis jäi asi poolikuks ja tross jäi lahtiselt sinna vedelema. Hommikul oli jälle mootor soe,aga seest külm. Sikutasin siis seda trossi igatpidi seal,aga tolku ei olnud. Hakkasin,siis oma igluga sõitma ja peale paari kilomeetrit hakkas järsku kuuma puhuma. Järsku on asi trossi teises otsas? Kuhukohta see üldse viib ja kuidas sinna ligi pääseb? Ei tahaks eriti huupi lammutama hakata :)
PS: Mootor läheb väga hästi soojaks.
95 aasta 3,3 Voya :roll:
Tänud ette.

Mihkel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Jaan, 2010 23:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
voya33 kirjutas:
... Järsku on asi trossi teises otsas? Kuhukohta see üldse viib ja kuidas sinna ligi pääseb?


Trossi teine ots viib välja klapini mis reguleerib sooja/külma õhu suhet. Seal klapi pool otsas on selle trossi reguleerimise süsteem, mis idee järgi peaks olema automaatne aga ma kahtlustan, et see on pooltel vanadel voyadel vale- vedrud ära surnud, mingi sodi klapi vahele jäänud mis ei lase enam seda sulgeda, määrded ära kuivanud...

Manuaali järgi võetakse seda trossi klapi poolset otsa lahti nii, et eemaldatakse armatuuri altpoolt küljest kõik olulisemad plastmassid ja eemaldatakse kindalaegas, siis kindalaeka tagant keeratakse lahti üks kruvi mis hoiab seda kremplit sealtpoolt otsast paigal ning samamoodi tuleb pooleldi lahti keerata mõned poldid kapoti alt- need mis hoiavad konditsioneeri ja torusid paigal. Selle peale peaks saama soojenduse möllu paar sentimeetrit allapoole sikutada, mis peaks olema piisav et seda trossi teisele otsale ligi pääseda.

Siin kogu jutt copy-paste manualist:

TEMPERATURE CONTROL CABLE REMOVAL AND INSTALLATION
(1) Remove heater A/C control panel. Refer to Group 8E, Instrument Panel. Disconnect the flag on the control cable from the heater A/C control panel.
(see osa on sul tehtud)
(2) Remove console assembly. Refer to Group 8E, Instrument Panel.
(3) Remove instrument panel lower steering column cover. Refer to Group 8E, Instrument Panel.
(4) Remove the right lower instrument panel/glove box door assembly. This assembly is clipped to the upper instrument panel at the right upper side.
(5) A/C equipped vehicles: From under the hood, disconnect the A/C suction line mounting bracket from the dash panel (above the expansion valve).
(6) From under the hood, loosen (do not remove) the four heater A/C assembly to dash panel mounting nuts.
(7) From inside the vehicle: Remove the vertical (heater A/C housing) support bracket (below the glove box).
(8) Tilt the entire heater A/C housing assembly downward to gain access to the temperature cable.
(9) Locate and disconnect the flag on the control cable at the heater A/C housing (Fig. 2).
(10) Slip the cable self-adjusting clip from the blend-air door crank.
(11) Remove the cable from the vehicle.
(12) Removing the self-adjusting clip from cable (Fig. 2). Insert a 3/16 inch (4 mm) diameter tool (drill bit or phillips screw driver shank) into the door crank access hole. Then rotate the clip from the cable.
To install, reverse the preceding operation.
To adjust temperature cable: Position the TEMP lever on the control to the cool side of its travel. Allowing the self-adjusting clip to slide on the cable, rotate the blend-air door crank counterclockwise by hand until it stops.


Edu. Ma olen seda proovinud, aga punkt kaheksa juures jäi vist aega ja mõistust puudu - ei liikunud see krempel allapoole mitte millimeetritki.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Jaan, 2010 18:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Jaan, 2010 11:11
Postitusi: 11
eero kirjutas:
voya33 kirjutas:
... Järsku on asi trossi teises otsas? Kuhukohta see üldse viib ja kuidas sinna ligi pääseb?


Trossi teine ots viib välja klapini mis reguleerib sooja/külma õhu suhet. Seal klapi pool otsas on selle trossi reguleerimise süsteem, mis idee järgi peaks olema automaatne aga ma kahtlustan, et see on pooltel vanadel voyadel vale- vedrud ära surnud, mingi sodi klapi vahele jäänud mis ei lase enam seda sulgeda, määrded ära kuivanud...

Manuaali järgi võetakse seda trossi klapi poolset otsa lahti nii, et eemaldatakse armatuuri altpoolt küljest kõik olulisemad plastmassid ja eemaldatakse kindalaegas, siis kindalaeka tagant keeratakse lahti üks kruvi mis hoiab seda kremplit sealtpoolt otsast paigal ning samamoodi tuleb pooleldi lahti keerata mõned poldid kapoti alt- need mis hoiavad konditsioneeri ja torusid paigal. Selle peale peaks saama soojenduse möllu paar sentimeetrit allapoole sikutada, mis peaks olema piisav et seda trossi teisele otsale ligi pääseda.

Siin kogu jutt copy-paste manualist:

TEMPERATURE CONTROL CABLE REMOVAL AND INSTALLATION
(1) Remove heater A/C control panel. Refer to Group 8E, Instrument Panel. Disconnect the flag on the control cable from the heater A/C control panel.
(see osa on sul tehtud)
(2) Remove console assembly. Refer to Group 8E, Instrument Panel.
(3) Remove instrument panel lower steering column cover. Refer to Group 8E, Instrument Panel.
(4) Remove the right lower instrument panel/glove box door assembly. This assembly is clipped to the upper instrument panel at the right upper side.
(5) A/C equipped vehicles: From under the hood, disconnect the A/C suction line mounting bracket from the dash panel (above the expansion valve).
(6) From under the hood, loosen (do not remove) the four heater A/C assembly to dash panel mounting nuts.
(7) From inside the vehicle: Remove the vertical (heater A/C housing) support bracket (below the glove box).
(8) Tilt the entire heater A/C housing assembly downward to gain access to the temperature cable.
(9) Locate and disconnect the flag on the control cable at the heater A/C housing (Fig. 2).
(10) Slip the cable self-adjusting clip from the blend-air door crank.
(11) Remove the cable from the vehicle.
(12) Removing the self-adjusting clip from cable (Fig. 2). Insert a 3/16 inch (4 mm) diameter tool (drill bit or phillips screw driver shank) into the door crank access hole. Then rotate the clip from the cable.
To install, reverse the preceding operation.
To adjust temperature cable: Position the TEMP lever on the control to the cool side of its travel. Allowing the self-adjusting clip to slide on the cable, rotate the blend-air door crank counterclockwise by hand until it stops.


Edu. Ma olen seda proovinud, aga punkt kaheksa juures jäi vist aega ja mõistust puudu - ei liikunud see krempel allapoole mitte millimeetritki.


Tuhat tänu :)

Mihkel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Veebr, 2010 17:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Jaan, 2010 11:11
Postitusi: 11
Kuna nüüd murdus trossi ots täielikult ära koos kinnitusega,siis oleks vaja pääseda puhurile natukene ligemale. Eemaldasin armatuuri kuni musta plastini,seda aga enam kätte ei saa. Kas on mingi inimlik viis selle eemaldamiseks? Klaasi juurest on kõik kruvid/poldid eemaldatud,selline tunne,nagu esiklaasi õhuavade juures oleks millegagi kinni.

Mihkel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Veebr, 2010 17:19 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
selle musta plasti saad koos metallraamiga kätte ainult. ühed kinnitus poldid on külgede peal jalgade juures,aga kust ta ülevalt poolt kinni oli ei mäleta enam.
Rooli samba pead ka lahti laskma.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia