Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 9:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Dets, 2007 10:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Okt, 2007 23:29
Postitusi: 22
Asukoht: Jõgeva
Ükspäev otsustas käigukast teha trikke....lihtsalt enam ei vahetanud käike....kiirus 80 ja tahokas 4000 pööret....jätsin seisma ja hakkasin siis uurima,et äkki miskit juhtunud...viga ei leidnud...õli normis ja kõik nagu ok. Kui uuesti hakkasin sõitma toimis käigukast normaalselt...Milles võis olla viga??? Kas tuleks äkki teha õlivahetus? Andke nõu,sest kasti remont on vist kallis lõbu??


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Dets, 2007 0:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Mai, 2007 11:00
Postitusi: 164
Asukoht: Tallinn
Tere
minu voyal siis sama jama ja käisin ameerika autos diagnostis ära
sealt öeldi et solenoidide plokk käigukastil on vigane ja sellepärast ei vahetagi käike
pärisin siis ka hinna kohta ja öeldi et plokk maksab 3300 eeku
niiet soovitus mine käi kõigepealt diagn ära ja vaata mis öeldakse
Ameerika autos (see asub tallinnas aga mis jõgeval olla võiks pole õrna aimugi)maksab 450 teenus aga silberis 450/h ja sealt öeldi et vähemalt 2h läneb küll
niiet ameerika autos tunduvalt odavam
edu ja anna teada mis sulle kosteti :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Dets, 2007 8:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Okt, 2007 23:29
Postitusi: 22
Asukoht: Jõgeva
Ok...lähen lasen ära kontrollida ja annan kindlasti teada.;)Tänud abi eest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Dets, 2007 1:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Mai, 2007 11:00
Postitusi: 164
Asukoht: Tallinn
Unustasin sulle mainida et mu autol oli ka EVAP SOLENOID läbi
selle ma vahetasin esimesena välja ja nüüd pole sellist jama enam käigukast teinud
ma ei tea kas sellest solenoidist olenes see või ei :think:
aga ma mõtlesin et ma mainin selle ära
kui sul ka diagn näitab sellist asja siis soovitan selle esimesena ära vahetada
hind sellel oli ameerika autos 770eeku


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Dets, 2007 15:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 10 Okt, 2007 23:29
Postitusi: 22
Asukoht: Jõgeva
Aitähh teavitamast...selline teave alati teretulnud ju ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 07 Mär, 2008 0:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Mai, 2007 11:00
Postitusi: 164
Asukoht: Tallinn
No kas sa said käimakasti ilusti tööle???


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 15 Mär, 2024 13:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 13 Aug, 2013 13:34
Postitusi: 18
Vana teema upitamine. Oli omalgi paar päeva tagasi halb üllatus. Mõtlesin, et teen oma hobiautoga, Chrysler Grand Voyager 3,3 automaat, prooviringi. Halva üllatusena selgus, et enam käike üldse nõus vahetama pole. 70-80 km/h 4000 pööret. Käigukasti õli juba aastaid vahetamata kuna viimati töökojas käies, öeldi,et õli nii ilus ja aastane läbisõit nii väike, et iga kahe aasta pärast pole õli vahetada mõtet. Eks pean sel aasta ette võtma. Sain siit oma kahtlustele kinnitust, et peamine kahtlusalune solenoidiblokk. Ameerika Rock Auto lehel täitsa olemas 139-191 eurot jupp+ postikulu+ toll. Uurin hetkel alternatiive.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 15 Mär, 2024 13:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 328
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
Üks asi on kindel - õlisid peab vahetama ka siis, kui sõitmist pole või häbematult väike. Õlid on nii niiskustimavad ollused, et kui vedelik ei saavuta oma töötemperatuure vajalikul määral, tekib kondensaati ja mitte vähe. Kõiksugu dispersandid ja muud lisaained ei saa enam hakkama ja õli niiskub. Õlitase siinjuures ei pea muutuma oluliselt vaid õli kvaliteet laguneb peale pikka seismist ja hakkavad probleemid. Lisaks on probleeme autodel, millel ka filter puudub või on kasti sisse ehitatud.
Igal juhul soovitan õli ära vahetada ja tase paika ajada, ei ole väga suur väljaminek enam, kui solenoidiplokk nagunii vaja maha keerata.
Ei saa muidugi välistada, et auto on pikalt seisnud, siis jäävad mõned süsteemid veidi kangeks ja vajab veidi sirutamist, enne kui asjad liikuma hakkavad. Aga ei saa ka välistada riket.

Tundub, et Kraikule meeldis panna esiveolistele moodulitena neid, kahju. Teeb lihtsa asja kallimaks, samas jällegi töö on lihtsam, saab ka kodus hakkama. Kindlasti et saaks ka uus tihend sinna.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia