Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 14:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Vibratsioon...
PostitusPostitatud: Reede 29 Okt, 2010 12:22 
Eemal
Kasutaja
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Pühapäev 21 Veebr, 2010 13:36
Postitusi: 18
Mure siis selline, millega töökotta otse ei julge kohe kihutada , kuna seda viga esineb ainult teatud ajal:(
Ideaalne oleks mingisugunegi diagnoos talle sinna kaasa anda... Teie abiga ehk:)

Niisis, autoks on 2007 a 300C diisel, automaat.
Ostetud sai ta käesoleva aasta veebruarikuus. Mingeid vigu tal ostmishetkel, ega ka paar kuud hiljem ei tuvastanud, kuigi väljas oli külm (külm tundub olevat siiani ainus probleemi ilmutaja)

Niisiis millalgi kevadel, kui auto oli seisnud mul tööjuures 12 tundi ja hakkasin sealt õhtul ära sõitma, väljas oli umbes 5 kraadi sooja(ütlen ka ära, et kohapeal soojendada mul teda eriti ei õnnestu kuna pean arvestama, et väravast välja jõuda...) sõitsin umbes 150 meetrit ja lasin lihtsalt gaasi tagasi, et peateele välja keerata. Siis see juhtuski. Vibratsioon, üsna tugev, nii, et ikka armatuuris kõik põrises:(
Järgmisel hommikul kodust välja sõites ma seda ei täheldanud, kuna elan linnast väljas ja sealne tee põristab autot iseenest juba niipalju, et lisavibrat tunda poleksi.
Õhtul töölt ära sõites kordus jälle sama asi, aga lisandus samasugune vibra ka järgmise foori juurde jõudes, mis asus eelmisest ristmikust umbes 100 meetri kaugusel.
Ja nii see oli täpselt niikaua, kuni ilmad soojaks läksid ja unustasin probleemi üldse

Nüüd aga, kui ilmad jälle külmaks läksid, hakkas kõik otsast peale... Lisandunud on nüüd aga veel ka kolmas ristmik, mis asub teisest peaaegu kilomeeter juba eemal (kas lõpuks vibreerin ka koju sisse keerama hakates...:)
Ja vibra on läinud kindlasti suuremaks. Ja proovinud olen ka igatepidi, küll rohkem küll vähem enne ristmikku kiirendades. Olen proovinud ka pidurit vibra ajal vajutada, kuid midagi ei muutu.
Ta lihtsalt põristab mõnda aega (ajaliselt vbl umbes 5-6 seki) ja siis, ilma et mina midagi teeks lõpeb põrin. Lõppemine toimub niimoodi järsku, nagu vabaneks kuskilt tagant... no ei oska ma seletada ja siis veereb vaikse sahinaga edasi...
Ainus asi mis on proovimata, on veeremise/vibreerimise ajal käigu välja lükkamine neutraali peale.

Aa ja siis veel üks asi, mis võib küll olla äkki ka minu ettekujutuse vili...
Sõitsin maanteel 110km/h püsikiirusehoidjaga ja kui oli aeg kiirus maha võtta, lükkasin kangist kiirusehoidja välja... ja põrin käis läbi:(

Ma ei tea, mis toimub, olen igasuguste asjameeste käest küsinud, aga keegi mõistlikku vastust ei anna. Et pidavat nii palju erinevaid asju olema, millest see võib olla. Kas on siis viga kastis või hoopis ajus... :(

Oskab äkki siin keegi nõua anda või omab sarnast kogemust, et ei peaks Silberautosse nädalateks teda uuringutele viima...

Kohutavalt pikk ja segane jutt sai nüüd, aga minu blondiinimõistus ei suuda lühemalt ja täpsemalt asja kirjelda kahjujks..:D

Lähen kuu aja pärast käigukasti õli ja filtrit vahetama, tore oleks kui enne seda saaks diagnoosi ära panna ja siis ühe soojaga kõik ära teha.

Tänud vastuste ja nõuannete eest juba ette! :niks:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vibratsioon...
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Nov, 2010 13:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 11 Sept, 2008 18:48
Postitusi: 5
Asukoht: taeva ja põrgu vahel
Kas vibra on tingitud nagu hakkaks mootor välja surema madalatel pööretel?

_________________
Elagem homme ka!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vibratsioon...
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Nov, 2010 13:28 
Eemal
Kasutaja
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Pühapäev 21 Veebr, 2010 13:36
Postitusi: 18
Ei. Lihtsalt sellel ajal, kui ta hakkab mootoriga pidurdama, käib selline tugev põrin autost läbi.
Eile siis sai demonstreeritud ka asjatundjale asja ja esialne diagnoos oli, et põrina sagedus viitab sellele, et see saab olla ainult mootor, mitte mingil juhul kardaan, ehk siis esialgsetel andmetel tundus, et läbi on mingi mootori padi. Samas oli kahtane ikkagi see, et vibra tekib ainult külmalt ja ise manuaalselt käike madalamaks vahetades seda ka ei juhtu... :(
Peaks saama kuskil sama asja teha tõstuki peal rippudes... :) aga kuidas seda korraldada, nii et oleks külm? :madgirl:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vibratsioon...
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Nov, 2010 16:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Milliste pöörete juures on see põrin ja millise mootori temperatuuri juures põrin kaob?
Kas käigukasti õli vahetasid juba ära või õli vahetus ei muutnud asja?
Püüa manuaalselt käike vahetada põrina ajal kas see muudab põrina olemust.

Mingil määral võib see olla mootoripadjast, kuna külm mootor käitub soojast mootorist samadel pööretel rabedamalt, eriti diisel.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vibratsioon...
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Nov, 2010 22:01 
Eemal
Kasutaja
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Pühapäev 21 Veebr, 2010 13:36
Postitusi: 18
Viimasele küsimusele ma tegelikult ei oskagi vastata... :(
Pöörded kõrged kindlasti ei ole ja märkimisväärselt soe mootor ka siis veel ei ole, kui ta juba enam ei tee, sest ta on selleks hetkeks töötanud heal juhul 5 minutit ja isegi seier pole ennast veel liigutanud.
Täna küll proovisin ise käike alla vahetada, aga ilmselt ei tabanud ma õiget kiirust ja pöördeid, igal juhul vibrale ma peale ei sattunud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vibratsioon...
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Nov, 2010 15:41 
Eemal
Kasutaja
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Pühapäev 21 Veebr, 2010 13:36
Postitusi: 18
Eile sai siis spetsiaalselt pöördeid jälgitud! Kui gaasi tagasi lasen, siis on nad natuke üle tuhande ja umbes tuhande peal hakkab põrin pihta ja umbes 800 peal lõpeb ära ja auto veereb vaikse sahinaga edasi...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vibratsioon...
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Nov, 2012 22:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Juul, 2010 17:22
Postitusi: 21
Mul nüüd samasugune vibratsioon,kas keegi teab nüüd,milles viga?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia