Mure siis selline, millega töökotta otse ei julge kohe kihutada , kuna seda viga esineb ainult teatud ajal:(
Ideaalne oleks mingisugunegi diagnoos talle sinna kaasa anda... Teie abiga ehk:)
Niisis, autoks on 2007 a 300C diisel, automaat.
Ostetud sai ta käesoleva aasta veebruarikuus. Mingeid vigu tal ostmishetkel, ega ka paar kuud hiljem ei tuvastanud, kuigi väljas oli külm (külm tundub olevat siiani ainus probleemi ilmutaja)
Niisiis millalgi kevadel, kui auto oli seisnud mul tööjuures 12 tundi ja hakkasin sealt õhtul ära sõitma, väljas oli umbes 5 kraadi sooja(ütlen ka ära, et kohapeal soojendada mul teda eriti ei õnnestu kuna pean arvestama, et väravast välja jõuda...) sõitsin umbes 150 meetrit ja lasin lihtsalt gaasi tagasi, et peateele välja keerata. Siis see juhtuski. Vibratsioon, üsna tugev, nii, et ikka armatuuris kõik põrises:(
Järgmisel hommikul kodust välja sõites ma seda ei täheldanud, kuna elan linnast väljas ja sealne tee põristab autot iseenest juba niipalju, et lisavibrat tunda poleksi.
Õhtul töölt ära sõites kordus jälle sama asi, aga lisandus samasugune vibra ka järgmise foori juurde jõudes, mis asus eelmisest ristmikust umbes 100 meetri kaugusel.
Ja nii see oli täpselt niikaua, kuni ilmad soojaks läksid ja unustasin probleemi üldse
Nüüd aga, kui ilmad jälle külmaks läksid, hakkas kõik otsast peale... Lisandunud on nüüd aga veel ka kolmas ristmik, mis asub teisest peaaegu kilomeeter juba eemal (kas lõpuks vibreerin ka koju sisse keerama hakates...
Ja vibra on läinud kindlasti suuremaks. Ja proovinud olen ka igatepidi, küll rohkem küll vähem enne ristmikku kiirendades. Olen proovinud ka pidurit vibra ajal vajutada, kuid midagi ei muutu.
Ta lihtsalt põristab mõnda aega (ajaliselt vbl umbes 5-6 seki) ja siis, ilma et mina midagi teeks lõpeb põrin. Lõppemine toimub niimoodi järsku, nagu vabaneks kuskilt tagant... no ei oska ma seletada ja siis veereb vaikse sahinaga edasi...
Ainus asi mis on proovimata, on veeremise/vibreerimise ajal käigu välja lükkamine neutraali peale.
Aa ja siis veel üks asi, mis võib küll olla äkki ka minu ettekujutuse vili...
Sõitsin maanteel 110km/h püsikiirusehoidjaga ja kui oli aeg kiirus maha võtta, lükkasin kangist kiirusehoidja välja... ja põrin käis läbi:(
Ma ei tea, mis toimub, olen igasuguste asjameeste käest küsinud, aga keegi mõistlikku vastust ei anna. Et pidavat nii palju erinevaid asju olema, millest see võib olla. Kas on siis viga kastis või hoopis ajus...
Oskab äkki siin keegi nõua anda või omab sarnast kogemust, et ei peaks Silberautosse nädalateks teda uuringutele viima...
Kohutavalt pikk ja segane jutt sai nüüd, aga minu blondiinimõistus ei suuda lühemalt ja täpsemalt asja kirjelda kahjujks..
Lähen kuu aja pärast käigukasti õli ja filtrit vahetama, tore oleks kui enne seda saaks diagnoosi ära panna ja siis ühe soojaga kõik ära teha.
Tänud vastuste ja nõuannete eest juba ette!