Tänane kuupäev Reede 23 Apr, 2021 13:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Probleem autoga
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Sept, 2020 21:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 13 Sept, 2020 20:36
Postitusi: 2
Tere
Ei teagi kust alustada aga sai soetatud chrysler 300C diisel,ei saa ostu maha laita ,kuid nüüd külmaga(polegi külma olnud) hakkasid probleemid!
Nimelt hommiku enam ei käivitu korralikult ca 1 min mootor tõmbleb tuntavalt! Sai tehtud diagnostika,ning viga siis : P1648- Glow Plug Module Internal(Intermittent)
Tegija väidab,et ei tea kas küünlad läbi või moodul aga sellel mootoril kui vahetatakse siis nii küünlad kui moodul,mis teie arvate?
Ning kuis siis juba kas on siin foorumis olemas Tartumaal tegija,kes tunneb asja ja näiteks saab ka küünlad kätte ilma kaant maha võtmata?
Ning teine probleem: Sai peale ostu vahetatud diffri õli,sest kergelt undas,nüüd peale 3-4 kuud sai uuesti vahetatud sest millegipärast käigukasti õli vahetades kontrolliti ka diffri õli
ja see oli üsna must pandi uus sisse,ning see undamine jäi mõneks ajak vaikseks ,kuid nüüd on jälle kuulda,ning tunned ka kui käib nõks,löök tagant poolt.
Kas tõesti differ sammuti annab otsad?Kas seda annab taastada või peab soetama lammarist,kuna uus ulme hinnaga!

Tänan kõik kes kaasa räägivad!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem autoga
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Sept, 2020 23:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 224
See on tundlik mootor jah, kui üks küünal ei tööta, on paanikaosakond lahti. Soovitus on vahetada kõik 6 küünalt ja kuna ploki viga ka viskab, siis tõenäoliselt on see ka kärsanud. Bemmi oma on täpselt samasugune ja odavam, kuid ei maksa õnge minna, voldid ja amprid ei klapi ja bemmi plokiga kärsatad uuesti kõik maha. Uus plokk ja küünlad ja ilmselt on asi unustatud.
Tasuks jälgida ka geneka kohal olevaid turbolõdvikuid, kui need on niisked, jookse ruttu ja osta uued tihendid voolikutele, muidu saad kallist genekat ka remontima hakata. Soovitan ka sirmi vahele ehitada, niiöelda katus genekale..

Mis tagadifrisse puutub, siis pigem vaata, ega nõks ei tule pooltelgedest. Et kas nõks on kohaltvõtul ja pidurdamisel või on sõites ka, kui käiguvahetus toimub?
Pooltelje otsad on neil nõrgemad ja enne saad jagu ühest neist, kui diferentsiaalist, muidugi mustaks minemine tähendab, et kas on ikkagi kasutatud vale õli või jäänud lisand panemata, sest seal peaks olema LSD ja nõuab 75W140 õli, milles oleks LSD hõõrdeteguri modifikaator sees.. Mobil 1 pakub juba koos lisandiga õli ja õli mustumine viitabki sellele, et sidurid libisevad või on juba ära libisenud ja õlivahetused lihtsalt pesevad vana sodi lahti. Välp on 60 000km ja üldiselt ei soovita üle sõita...
Rohkem ei oska nagu pakkuda miskit.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem autoga
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Sept, 2020 13:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 28 Veebr, 2014 8:53
Postitusi: 7
magnum kirjutas:
Tasuks jälgida ka geneka kohal olevaid turbolõdvikuid, kui need on niisked, jookse ruttu ja osta uued tihendid voolikutele, muidu saad kallist genekat ka remontima hakata. Soovitan ka sirmi vahele ehitada, niiöelda katus genekale..

Geneka katte saab Silberist, täpset hinda ei mäleta, alla 20€ oli.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia