Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Seisupiduri reguleerimine
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=81&t=17764
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Märt J [ Teisipäev 16 Juun, 2020 21:36 ]
Teema pealkiri:  Seisupiduri reguleerimine

Teema järgmine, vahetasin piduriklotsid ja kettad, kaasa arvatud seisupiduri klotsid, reguleerisin seisupiduri tõstukil reguleermutrite abil, milledeni läbi selle pilu pääseb rattarummi juurest. Suundusin ülevaatusele ja seal vibutati näppu, et alles kolmandal korral saime seisupiduri näidu vastavaks. Pedaal läheb üsna sügavale ning käik saab justkui ennne otsa kui pidur nii rakendub kui võiks, klotsid-hoovad liiguvad ilusti. Kas on veel mingi reguleerimiskoht näiteks salongis pedaalimehhanismi juures või kust otsida probleemi põhjust?

Autor:  magnum [ Laupäev 20 Juun, 2020 16:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Seisupiduri reguleerimine

Uute klotsidega tuleb alati välja vahetada ka kõik riistvara, mis neid kinni hoiab - klotsi sõrmed, vedruplaadid, jne. Pöörel, mille külge tross kinnitub, peab liikuma vabalt. Minu magnumil olid need ka kinni. Ma panin muidugi täismängu kõik uue - klotsid, kettad.
Esmase reguleeringu teed ratta juures piludest, keerad täiesti põhja, kuniks enam keerata ei saa ja siis keerad paar nõksu tagasi, kuni rattad taas jälle veerevad, siis mine vajuta pedaali ja vabasta mõned korrad, et klotsid end paika mängiks, siis tee uuesti reguleerimine ratta juurest ning paremaks sissetöötamiseks, olen ma alati teinud ka proovisõidu ja vajutad pedaali poolde vinna. Töö juures on mul selleks piduristend, kui seda pole, sobib ka paar tiiru ümber maja. Siis on hõõrduvad pinnad ideaalselt sisse töödanud. Kui ainult klotsid vahetasid ja ketast mitte, siis lähebki aega. Tuleks mingi nädalake enne tarbida ja siis proovida.
Ideaalselt reguleeritud pidur on siis, kui ratas teeb vähemalt ühe täispöörde iseseisvalt.
Pedaali juures on isereguleeruv süsteem, sealt ei saa reguleerida midagi, saad ainult trossi lahti lasta ja esimese vajutusega pingutab ta end uuesti vastavaks. Järelikult on rataste juures mingi viga tehtud või trossid ei liigu korrektselt.

Autor:  Märt J [ Pühapäev 21 Juun, 2020 0:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Seisupiduri reguleerimine

Kogu pidurimajandus läkski vahetusse, pöörelid nende hulgas, kõik osised liiguvad heasti. Vahetuse ja tüv vahel oli 4 päeva, ilmselt siis tuleb nende pilude kallal korra veel käia, nüüd on juba aega möödas ka ning ehk on paremini sisse töötanud. Tänud kaasa mõtlemast igal juhul!

Autor:  magnum [ Kolmapäev 24 Juun, 2020 18:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Seisupiduri reguleerimine

jaa, praegu meenus endalgi, et vahetuse ja järelreguleerimise vahele jäi mingi nädalake... ma muidugi jah, tõstsin üles ja keerutasin ratast, kuni hea tundus. See on alati nii, et uued asjad tahavad natuke sisse töötamist ja kui automaatne pingutus puudub, siis inimesed ei saa teinekord aru, et oot, jätsin teile 200 euri töö eest aga nüüd ikka seisupidur ei hoia, kuid oma arvetele kunagi pilku ei pööra, sest me kirjutame arvele ka soovitused ja muud märkused, et kui tunnete, et ei hoia, tulge, teeme järelreguleerimise, et kompenseerida sissetöötamise kulumist. :)
Loodan, et saab sul ka hea ikka.

Autor:  kustionu [ Reede 26 Aug, 2022 7:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Seisupiduri reguleerimine

eei hakka uut teemat tegema , mul jama see et üv võttis parem ratas . remondis võttis vasak ratas. vahetatud kõik osad va trossid aga seda paremat ratast pidurdama ei saada ! käega võtab kinni aga stendil kolmas kord on puhas null , kas tross veninud ja vaja vahetada ?. hakkab mõistus üsna otsa saama . raha kulub tööle aga tulemusi ei ole !! vasem pool plokis ja parem veab rahulikult vabana kaasa ,
tänud hea nõuande eest
auto 300 C

Autor:  magnum [ Reede 26 Aug, 2022 13:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Seisupiduri reguleerimine

Kõlab ikka sedasi, et töömees on vilets sattunud ja ei tea mida teeb.
Need süsteemid on üpris lihtsad niigi, kuniks on klotsi, mis peaks pidurdama, töötab see ideaalselt.
Pedaali juures olev pingutussüsteem on automaatne ja pingutab ise, kuniks on midagi pingutada. Ratta juurest tuleb regulaatorist ikka keerata, kuni käega ringi ajades teeb vähemalt 1 täisringi, siis on trummel õigesti reguleeritud. Mul oli oma Magnumil see häda, et vesi kolistas trumlisse ja kui harva kasutasin, siis üks pool jäi vahest peale, kuniks leidsin sobivad kummilutid ja lasin määret täis... 3 aasta jooksul oli 0 probleemi ülevaatusega, alati sai eelnevalt korra ketas maha võetud, puhastatud ja üle reguleeritud.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/