Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 2:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Seisupiduri reguleerimine
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Juun, 2020 21:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2018 8:54
Postitusi: 31
Teema järgmine, vahetasin piduriklotsid ja kettad, kaasa arvatud seisupiduri klotsid, reguleerisin seisupiduri tõstukil reguleermutrite abil, milledeni läbi selle pilu pääseb rattarummi juurest. Suundusin ülevaatusele ja seal vibutati näppu, et alles kolmandal korral saime seisupiduri näidu vastavaks. Pedaal läheb üsna sügavale ning käik saab justkui ennne otsa kui pidur nii rakendub kui võiks, klotsid-hoovad liiguvad ilusti. Kas on veel mingi reguleerimiskoht näiteks salongis pedaalimehhanismi juures või kust otsida probleemi põhjust?

_________________
2006 CRD Touring


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Juun, 2020 16:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
Uute klotsidega tuleb alati välja vahetada ka kõik riistvara, mis neid kinni hoiab - klotsi sõrmed, vedruplaadid, jne. Pöörel, mille külge tross kinnitub, peab liikuma vabalt. Minu magnumil olid need ka kinni. Ma panin muidugi täismängu kõik uue - klotsid, kettad.
Esmase reguleeringu teed ratta juures piludest, keerad täiesti põhja, kuniks enam keerata ei saa ja siis keerad paar nõksu tagasi, kuni rattad taas jälle veerevad, siis mine vajuta pedaali ja vabasta mõned korrad, et klotsid end paika mängiks, siis tee uuesti reguleerimine ratta juurest ning paremaks sissetöötamiseks, olen ma alati teinud ka proovisõidu ja vajutad pedaali poolde vinna. Töö juures on mul selleks piduristend, kui seda pole, sobib ka paar tiiru ümber maja. Siis on hõõrduvad pinnad ideaalselt sisse töödanud. Kui ainult klotsid vahetasid ja ketast mitte, siis lähebki aega. Tuleks mingi nädalake enne tarbida ja siis proovida.
Ideaalselt reguleeritud pidur on siis, kui ratas teeb vähemalt ühe täispöörde iseseisvalt.
Pedaali juures on isereguleeruv süsteem, sealt ei saa reguleerida midagi, saad ainult trossi lahti lasta ja esimese vajutusega pingutab ta end uuesti vastavaks. Järelikult on rataste juures mingi viga tehtud või trossid ei liigu korrektselt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 21 Juun, 2020 0:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2018 8:54
Postitusi: 31
Kogu pidurimajandus läkski vahetusse, pöörelid nende hulgas, kõik osised liiguvad heasti. Vahetuse ja tüv vahel oli 4 päeva, ilmselt siis tuleb nende pilude kallal korra veel käia, nüüd on juba aega möödas ka ning ehk on paremini sisse töötanud. Tänud kaasa mõtlemast igal juhul!

_________________
2006 CRD Touring


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Juun, 2020 18:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
jaa, praegu meenus endalgi, et vahetuse ja järelreguleerimise vahele jäi mingi nädalake... ma muidugi jah, tõstsin üles ja keerutasin ratast, kuni hea tundus. See on alati nii, et uued asjad tahavad natuke sisse töötamist ja kui automaatne pingutus puudub, siis inimesed ei saa teinekord aru, et oot, jätsin teile 200 euri töö eest aga nüüd ikka seisupidur ei hoia, kuid oma arvetele kunagi pilku ei pööra, sest me kirjutame arvele ka soovitused ja muud märkused, et kui tunnete, et ei hoia, tulge, teeme järelreguleerimise, et kompenseerida sissetöötamise kulumist. :)
Loodan, et saab sul ka hea ikka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Aug, 2022 7:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Juun, 2016 12:39
Postitusi: 99
eei hakka uut teemat tegema , mul jama see et üv võttis parem ratas . remondis võttis vasak ratas. vahetatud kõik osad va trossid aga seda paremat ratast pidurdama ei saada ! käega võtab kinni aga stendil kolmas kord on puhas null , kas tross veninud ja vaja vahetada ?. hakkab mõistus üsna otsa saama . raha kulub tööle aga tulemusi ei ole !! vasem pool plokis ja parem veab rahulikult vabana kaasa ,
tänud hea nõuande eest
auto 300 C

_________________
Chrysler Grand Vojager 2,8 2007
Dodge journey 2,7 2010


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Aug, 2022 13:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
Kõlab ikka sedasi, et töömees on vilets sattunud ja ei tea mida teeb.
Need süsteemid on üpris lihtsad niigi, kuniks on klotsi, mis peaks pidurdama, töötab see ideaalselt.
Pedaali juures olev pingutussüsteem on automaatne ja pingutab ise, kuniks on midagi pingutada. Ratta juurest tuleb regulaatorist ikka keerata, kuni käega ringi ajades teeb vähemalt 1 täisringi, siis on trummel õigesti reguleeritud. Mul oli oma Magnumil see häda, et vesi kolistas trumlisse ja kui harva kasutasin, siis üks pool jäi vahest peale, kuniks leidsin sobivad kummilutid ja lasin määret täis... 3 aasta jooksul oli 0 probleemi ülevaatusega, alati sai eelnevalt korra ketas maha võetud, puhastatud ja üle reguleeritud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia