Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Laadimispinge ja selle reguleerimine
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=81&t=17544
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Märt J [ Neljapäev 26 Sept, 2019 22:14 ]
Teema pealkiri:  Laadimispinge ja selle reguleerimine

Üks asi millest ei saa sotti on siis pealkirjas nimetatud, repair manualis on siis lõik https://www.zinref.ru/avtomobili/Chrysl ... sh/421.htm milllest mina loen välja, et laaadimispinget reguleerib PCM , samas on võimalik tellida pingeregulaator koos harjadega, siuke terviklik jublakas.
Kuidas see asi siis käib ikkagi, kui 0C läheb laadimisvool 15V, ning aku on uus ja laetud, siis kas kuskil on probleem või ei? Jutt käib 2006 CRD konega sõidukist.

Autor:  ivoalaska [ Neljapäev 26 Sept, 2019 22:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Laadimispinge ja selle reguleerimine

Lühiajaliselt võib külma ilmaga minna 15v peale. Üldiselt, kui midagi süsteemis valesti on, siis saab PCM sellest aru ja annab veakoodi näol teada.

Autor:  Märt J [ Laupäev 05 Okt, 2019 14:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Laadimispinge ja selle reguleerimine

Võiks arvata tõesti nii, et annab veakoodi, kuid täna peale külmkäivitust 15 km sõidu järel tasapisi kasvas 14,7st 14,9ni, sooja mootoriga ilma tarbijateta kohal käies 15,0. On see tõesti ok? Samas kui seisata mootor ning uuesti käivitada, kasvõi paari tunni järel on laadimispinge 14,6 ja seisab seal kenasti.

Autor:  saarlane87 [ Pühapäev 13 Okt, 2019 21:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Laadimispinge ja selle reguleerimine

2.8 diisel on sama mootoriajuga (EDC16CP31). Parajalt loll tegelikult. Genekarihm läks katki ja laadimistuli põlema ei läinud. Alles siis kui pinge kukkus alla ca 12V hakkas armatuuris põlema mootorituli. Veakoode kontrollides pole laadimispingest juttu olnud, näitas ainult "rail pressure" viga.

Autor:  Märt J [ Reede 22 Nov, 2019 10:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Laadimispinge ja selle reguleerimine

Tänase ilmaga, +1C ,käivitades 14,9V, mis peaks ok olema, kuid 20 minuti jooksul tasapisi ülespoole rühkides jõudis laadimispinge auto kompuutri järgi 15,1V-ni. Mootor töösoe, veakoodi ei anna, aga ei saa ju ok olla selline pinge, kust siis viga otsida?

Autor:  magnum [ Pühapäev 08 Dets, 2019 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Laadimispinge ja selle reguleerimine

1. Ära vaata bensuka juhendeid, sest CRD on mersu mootor ja kõik ajud ja sellega seonduv on Bosch.
2. Laadimist mõjutab enim aku ja sellele tekitatav koormus. Põhjus, miks akutuli ei süttinud ilma rihmata, ongi see, et aku pinge püsis üleval. Peast ei mäleta, aga traktoril pannakse akutuli põlema alles 10.8v peal, bensukatel süttib koheselt.
Ma esimese asjana laseks ikkagi aku ära kontrollida. 300C on nõutud tehasest AGM aku, minu Magnumil oli DaimlerChrysler logoga 2008.a EFB aku ja sellest tulenevalt panin ka ise nüüd uue, sest eelmise talve külmadega oli käivitamine raskendatud. asemele panin Boschi kaltsiumaku samade parameetritega, sest hind mulle oli kõikidest variantidest soodsaim.
Kõige lihtsam kontrollida, pane käima, kõik tuled, soojendused, puhurid käima ning hea laadimise korral ei tule voltmeeter alla 13.8.. 13.4 on ka veel positiivne aga kõik alla selle, on juba kahjumiga kauplemine. Ja kui siis ka kahtlus, siis ma võtaks selle süüdlase päris maha auto küljest ja viiks spetsialistide käe alla. Kuna see 3.0crd on disainiveaga ja kui turbo rõhutihendid ei pea, siis tüüpveana tilgub mootoriõli genekasse ja siis on see ka omadega sassis. Kui on ka minevikus õnnetu juhus olnud, siis võlli peal olevad kontaktpinnad on ikka õlist kahjustunud ja laadimine seetõttu kõigub... no ühesõnaga variante on igasuguseid. :)

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/