1. Ära vaata bensuka juhendeid, sest CRD on mersu mootor ja kõik ajud ja sellega seonduv on Bosch.
2. Laadimist mõjutab enim aku ja sellele tekitatav koormus. Põhjus, miks akutuli ei süttinud ilma rihmata, ongi see, et aku pinge püsis üleval. Peast ei mäleta, aga traktoril pannakse akutuli põlema alles 10.8v peal, bensukatel süttib koheselt.
Ma esimese asjana laseks ikkagi aku ära kontrollida. 300C on nõutud tehasest AGM aku, minu Magnumil oli DaimlerChrysler logoga 2008.a EFB aku ja sellest tulenevalt panin ka ise nüüd uue, sest eelmise talve külmadega oli käivitamine raskendatud. asemele panin Boschi kaltsiumaku samade parameetritega, sest hind mulle oli kõikidest variantidest soodsaim.
Kõige lihtsam kontrollida, pane käima, kõik tuled, soojendused, puhurid käima ning hea laadimise korral ei tule voltmeeter alla 13.8.. 13.4 on ka veel positiivne aga kõik alla selle, on juba kahjumiga kauplemine. Ja kui siis ka kahtlus, siis ma võtaks selle süüdlase päris maha auto küljest ja viiks spetsialistide käe alla. Kuna see 3.0crd on disainiveaga ja kui turbo rõhutihendid ei pea, siis tüüpveana tilgub mootoriõli genekasse ja siis on see ka omadega sassis. Kui on ka minevikus õnnetu juhus olnud, siis võlli peal olevad kontaktpinnad on ikka õlist kahjustunud ja laadimine seetõttu kõigub... no ühesõnaga variante on igasuguseid.