Tänane kuupäev Reede 20 Sept, 2019 0:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2005a 3.0 crd 300c mured.
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Mär, 2019 21:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 18 Dets, 2018 20:22
Postitusi: 6
Tere.
Kas juhuslikult oskab keegi seletada mulle miks se kuradi 300c sööb käigukaste ???
Kolmas komplekt läheb juba alla ja ei osanud isegi esindus seda remontida ni et kestma oleks jäänud .
On äkki kellelgi sama probleem olnud ?
Juhtmed kontrollitud ja väidetavalt aju ka teine pandud ning ise vahetasin kulissi ka ära.
Olen tänulik igasuguse info eest .
3.0 crd 160kw ja 2005a


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Mär, 2019 21:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2018 8:54
Postitusi: 13
Aus vastus minu poolt on, et ei tea, aga huvitaks, millised sümptomid esinesid ja mis kokkuvõttes vahetusse läks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Mär, 2019 21:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 137
Minu esimene küsimus, et ega ei ole teadaolevalt "chip"tuningut tehtud? Sest seda sellele autole kindlasti teha ei tohi. õigemini saab aga ei soovita.
kui koos kastiga pole tarkvara või aju vahetatud, siis ma kardan, et vale tarkvara või sobimatus rikub kasti ka ära lõpuks.
Mis probleemid muidu tekkisid ja mis siis lõpuks juhtus?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Mär, 2019 22:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 18 Dets, 2018 20:22
Postitusi: 6
Ei lase siia isegi ni pikka teksti kirjutada mis kõik vahetatud ja mis sümtomid on olnud .
Chipi pole eestis kindlasti tehtud kui siis itaalias keegi soperdanud . Algul kadus ainult vedu koguaeg lambist ära aga aitas välja suretamine või käigu valitsa edasi tagasi liigutamine. Vahetasin kulissi ja viga kadus paarik nädalaks . Nüüd hakkas libistama , paukuma, värisema ja hüppama terve auto ja põhjaalt kostus selline ragin nagu roolipump oleks kuival .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Mär, 2019 22:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 18 Dets, 2018 20:22
Postitusi: 6
Vahetatud väidetavalt kasti sisu
Soomes terve kast ja tundub et ka turbiin
Kasti aju ka aga kumb selle vahetas kas soome teenindus või usa auto ei oska õelda
Käiguvahetuse kuliss
Ja homme panen siis 3 kasti koos turbiiniga alla .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Mär, 2019 18:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 18 Dets, 2018 20:22
Postitusi: 6
Muidu kas sa magnum tunned nende usakate hingeelu väga hästi .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Mär, 2019 20:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 137
oleneb usakast. antud juhul 300c ei kvalifitseeru, sest diisel-300C tuleb austriast, sellel on õnnetu mersu 3.0 mootor ja natuke vähemõnnetu 5WA580 (mersu keeles 5G-tronic) käigukast, mida kasutavad USA versioonid ja terve LX platvorm (300c, magnum, charger, challenger) ja ka mõnede Jeepide külge on seda kasti pandud ja väändeprobleemi ei tohiks küll olla. See kast on kolmest versioonist suurim ning peaks kannatama ka V12 jõu välja.
Niiet, mis iganes sul kaste lõhub, ei ole mehaaniline vaid kardangi, et ajus on nahka tehtud ja TCM (kasti aju) ei oska midagi peale hakata.
Ei saa muidugi ka välistada, et kõik allapandud kastid juba pole haiget saanud...
http://www.w124performance.com/docs/mb/ ... G_2004.pdf
Jätan siia lingi selle kasti kohta.
Pädevas kohad lased teha, siis võiks ikka töörõhud ja lülitused ära mõõta. nt Hõbenool...
kohvipaksu pealt enam rohkem ennustada ei oska...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Mär, 2019 20:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 18 Dets, 2018 20:22
Postitusi: 6
Ma muidu selle pärast uurisin , et avastasin täna veel 2 anomaaliat. Mootoriaju pistikus oli traadi jupp ja summutajal mingi kuradi 3 auguga plekk toru sisse topitud . Ajuga saan aru et on lolli mängitud aga summutajale ei leia seletust . Pildid on ka aga ei oska siia panna neid


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Mär, 2019 16:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 137
ahhaaa..siis ma saan aru nii, et oskamatult on vist DPF eemaldatud ja vastusurve tekitamiseks pandud avadega plekk sisse... seda kohtas Leedust tulnud masinatel.
Kokkuvõttes võib siis öelda, et oled oma hobusega üksi, selle masina lappimine hakkab kõvasti raha nõudma, sellisel kujul... kui paunad on tõesti tühjaks taotud, siis ilmselt järgmine või ülejärgmine aasta jääb see auto liiklusest kõrvale, sest ÜV hakkavad läbi OBD dpfi ka kontrollima ja heitgaasi mõõtmine muutub väga täpseks.
Siis ma kardangi kõige rohkem seda, et aju on peetis ja kast ei oska üksi enam midagi teha, kui ainult sidureid libistada. Aga jällegi, päris tõe pähe ei saa võtta, sest läbi interneti autot ei remondi ja ei ole välistatud, et ka sinu varuosa kastid juba enam terved polnud...
Siiski tasuks üks suurem summa kõrvale panna ja nt. kuskil väga pädevas kohas käia ülevaatamas, et kõik põhjalikult üle lugeda ja aru saada, mis tegelikult toimub, sest muidu jäädki kaste vahetama.
Isiklikult, kui osutub kordasaamine ikkagi väga kalliks, siis pigem jätaks selle doonorautoks ja ostaks ühe kontrollitud ja korraliku sõitmiseks. Siis tead, et sul on vähemalt töökorras komplekt võtta varuna.
Nukker, et müüakse selliseid ära rikutud masinaid. Siiski hoian pöialt, et ehk ei ole veel lootusetu juhtum. :)
Mul endal kahjuks Chrysleri arvuti puudub, siin on Mersu aju ja elekter kõik. Oleks sul vanem mudel või Dodge, siis saaks lihtsalt hakkama. Mu hiinakas näitab mu Magnumil igas ajus ligi 40-50 parameetrit ja hea järeldusi teha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Mär, 2019 11:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 18 Dets, 2018 20:22
Postitusi: 6
Seoses selle plekiga summutajas , tuleb välja et ma pole ainuke kellel se seal on .
Vaatasin kat ja dpf on korras sisu sees ilusti
Kuna ma kasti ei saanud lõpuks ikkagi siis läheb aega natuke jälle et liikuma saada aga mõtlesin et uurin silberist kas nad on võimelised ajude tarkvarad ära uuendama ja viin vana käigukasti õli hõbenoolde kontrolli ,et välistada tosooli sattumist õli sisse


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia