Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 17:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 27 Juul, 2018 14:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
Tsiteeri:
Hoiatus: vasemääret ei tohi sattuda piduriketastele, piduritrumlitele, piduriklotsidele ja nende elektriosadele.


paneb veidi mõtlema, mis?

tegelikult, ei tohi pidurite juures kasutada MITTE ÜHTEGI määret.
Kui vahetate klotse, siis tuleb eemaldada raamid käänmiku küljest ja viiliga või traatharjaga niikaua vaeva näha, et enda peegelpilt peaaegu paistab. Klotside lisalehed tuled puhastada, võimalusel vahetada (osadel klotsikomplektidel on kaasas ka) ning läheb kõik puhtalt kokku.
Olen näinud, kuda vasemääret on pandud liikuvatele sõrmedele, kolbide kattekummide alla, igale poole kuhu juhtub...
Vasemääre tuleks üldse hoida autost eemal, sest see edendab roostet kõvasti ja ka sügisel alla pandud plekkveljed kevadel enam autost ei eraldu.
Lisaks vasemääre soojaga paisub, muutub tahkeks ning paneb nt rattad vibreerima, kui seda on kantud rummule. Vasemääret võib kasutada kohtades, kus ei ole kuumust ja otsene veega kokkupuude puudub (ehk siis toas).
Sõrmede määrimiseks ja kummiosade parendamiseks võib kasutada tehnilist vaseliini, kui ei ole pakendil märgitud eraldi, et kummisöövitav koostis. Ise kasutan Bardahli ja Würthi pidurivaseliini ja töö juures NBQ Chemical grease'i.

Ma toetun sellele õpetusele, mille eest ma Brembos eksami sooritasin. :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Juul, 2018 19:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Tänud info eest. Mõtlema pani see tegelikult juba ennem, kuid alati on võimalus, et eksiti nimetusega. Soovitati minna poodi ja küsida määret pidurite vilistamise vähendamiseks. Teine mees ütles, et see ongi vasemääre. Viskasin ka juba ennem selle kasutusjuhisele silma peale ning panigi mõtlema, et kas see ikka on õige asi. Poodi veel pole jõudnud, et sealt uurida mis ja kas. Oli mis ta oli, seda toonitas ka naabrimees, et peale tuleb kanda ettevaatlikult pahtlilabidaga, et seda ei satuks klotsidele-ketastele...

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Juul, 2018 19:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
magnum kirjutas:
Tsiteeri:
Hoiatus: vasemääret ei tohi sattuda piduriketastele, piduritrumlitele, piduriklotsidele ja nende elektriosadele.


paneb veidi mõtlema, mis?

tegelikult, ei tohi pidurite juures kasutada MITTE ÜHTEGI määret.
Kui vahetate klotse, siis tuleb eemaldada raamid käänmiku küljest ja viiliga või traatharjaga niikaua vaeva näha, et enda peegelpilt peaaegu paistab. Klotside lisalehed tuled puhastada, võimalusel vahetada (osadel klotsikomplektidel on kaasas ka) ning läheb kõik puhtalt kokku.
Olen näinud, kuda vasemääret on pandud liikuvatele sõrmedele, kolbide kattekummide alla, igale poole kuhu juhtub...
Vasemääre tuleks üldse hoida autost eemal, sest see edendab roostet kõvasti ja ka sügisel alla pandud plekkveljed kevadel enam autost ei eraldu.
Lisaks vasemääre soojaga paisub, muutub tahkeks ning paneb nt rattad vibreerima, kui seda on kantud rummule. Vasemääret võib kasutada kohtades, kus ei ole kuumust ja otsene veega kokkupuude puudub (ehk siis toas).
Sõrmede määrimiseks ja kummiosade parendamiseks võib kasutada tehnilist vaseliini, kui ei ole pakendil märgitud eraldi, et kummisöövitav koostis. Ise kasutan Bardahli ja Würthi pidurivaseliini ja töö juures NBQ Chemical grease'i.

Ma toetun sellele õpetusele, mille eest ma Brembos eksami sooritasin. :hi:


Kuivõrd eile andis kõrgem võim valida, kas hakata vilistavate piduritega tegelema või toimub võimuvahetus siis läksin lihtsama vastupanu teed ja kakkusin pidurid laiali. Puhastasin kõik korralikult ära ja kuivõrd need klotside küljes asuvad leevendid või lisalehed olid olemas ning töökorras(nagu ma aru olen saanud siis nende puudumine on üks põhjuseid miks pidurid vilistavad ning annavad ka märku odavatest klotsidest) siis ladusin kõik ilma igasuguse määrdeta kokku tagasi. Hetkel on kõik vaikne ning töötab täpselt nii nagu töötama peaks. Viimasel paaril nädalal tekkis lisaks vilistamisele ka mingisugune ebamäärane värin piduripedaalile sisse. Targemad inimesed kahtlustasid juba kõveraid kettaid. Ka see probleem on hetkel kadunud. Tundus, et ühe ratta välimine klots oli tänu rokakihile niipalju kinni jäänud, et pidurdas vaid ühe nurgaga. Nüüd hea vaadata postituse kuupäeva järgi, kas ja kuna uuesti vilisema hakkavad :) Kuid vägisi jääb mulje, et siis kui Autoluks OÜ-s klotse vahetati siis visati lihtsalt uued klotsid alla ja jäeti kõik puhastamata. Kolme-nelja kuuga ei saa see süsteem mitte kuidagimoodi nii rooste minna, kui ta praeguseks oli läinud. Minupoolt hetkel tänusõnad kaasamõtlejatele :hi:

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Aug, 2018 21:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 03 Juul, 2017 21:37
Postitusi: 47
No ikka uute klotsidega sama teema, vilisevad.
Alguses kui peale panin siis oli ca. 50km vaikus, nüüd vilisevad kui soojaks lähevad.
Suhteliselt tüdinud juba, sai ostetud väheke kallimad klotsid.
Vilisevad ikka vasakult poolt nagu varem odavate klotsidega... Vihmase ilmaga on vaikus Mr Green
Sadula kolvid siis?
On keeruline neid vahetada ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Aug, 2018 10:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Infected kirjutas:
No ikka uute klotsidega sama teema, vilisevad.
Alguses kui peale panin siis oli ca. 50km vaikus, nüüd vilisevad kui soojaks lähevad.
Suhteliselt tüdinud juba, sai ostetud väheke kallimad klotsid.
Vilisevad ikka vasakult poolt nagu varem odavate klotsidega... Vihmase ilmaga on vaikus Mr Green
Sadula kolvid siis?
On keeruline neid vahetada ?


Kui ainult üks pool vilistab siis ei saa nagu asi klotsides küll olla. Panustaks ikka puhastamisele esialgu :)

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 12 Aug, 2018 22:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 322
Asukoht: Tartu-Elva-Jõgeva
Mobiil: 55608255
kindlasti peavad siis vasaku poole veljed ka tulised olema, sest vilisemine tuleb päris suurte temperatuuride juures...Mul endal oli tagumistega sama jant - roostetas klotsi raami vahele kinni ja vsjo. samamoodi värinad asjad.. peale uusi klotse (vist juba mainisin, et panin EGT), pole ühtegi probleemi, ei veljed ei kuumene enam ja ka värinat vähem, kuid nüüd avastasin, et pidurdades rool tõmbleb, pean viskumised ees üle mõõtma....

Autoluksi kahjuks või kaitseks ei oska midagi öelda. Onu Janek, kes seal tegutseb, ei ole kindlasti esimest päeva tööl ja ta sõidab ise ka vist Grand Caravaniga. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Aug, 2018 7:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 210
Onu Janeki aadressile on ka minul ainult kiidusõnu edastada.

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia