Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 12:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Jaan, 2017 1:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Jaan, 2017 1:03
Postitusi: 6
Küsimus laiale ringile, nimelt soov minema lüüa DPF filtri ja EGR välja programmeerida. Just sai auto ostetud ja ülevaatus alles järgmine aasta, küsin ennetavalt kas 2008a Diislitele tehakse juba CO ja NOx kontrolli kah? Või ainult kübemete kontrolli? Kas DPF'ita masin mahub normidesse ka? Egr eemaldamine muidu vähendab tahmamist kah.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Jaan, 2017 21:06 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kas sul need asjad töötavad ilusti?
Kui probleeme pole ja ilusti töötavad, siis ära torgi üldse.
Kui sul palju lühikesi linnasõite, siis müü see auto maha ja osta sama auto aga bensukas. Isegi välja võetud DPFi ja EGRiga diislid ei kannata lühikesi linnaotsi. Kui moodne diisel saab korralikult soojaks ja nii piisavalt pikalt sõitu, et DPF ennast suudab ilusti tühjaks põletada, siis pole mingeid probleeme nendega. Enamus probleeme algavad lühikestest linnasõitudest, kus DPF lihtsalt ei jõua ennast tühjaks põletada. Ja teine asi veel, moodne diisel tahab saada päris korralikku peale astumist, et mootor ilusti kuumaks saaks ja kõik tahm seest välja põleks. Ei kannata madalate pööretega töristamist.
Tööauto samuti DPF-ga, saab pikalt maanteesõitu ja mitte kordagi pole olnud ühtegi probleemi ei DPFi kui EGRiga.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Jaan, 2017 22:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Aug, 2012 12:27
Postitusi: 42
Rumalus on välja lasta programeerida need asjad. Umbes paari aasta perspektiivis hakatakse dpf korrasolekut kontrollima ülevaatusel ja kui vahelt välja programeeritud, siis läbi enam ei saa. Saad ainult rõõmu uue dpf ostmisest ja odavad need asjad ei ole. Nagu eelpool kõneleja ütles tahab diisel natukene tallamist saada aeg-ajalt. Need väljaprogemist propageerivad tegelased teevad tegelikult ainult ühe karuteene.
Kui asi umbe läheb, siis sundpõletamine reeglina aitab aga kui totaalselt umbes, siis pole mõtet välja progema hakata, vaid saab vana dpf odavamalt lausa uuevääriliseks.
Täna just aitasin ühe vag grupi toodangu omanikku sellise murega. Päevake tööd ja vaeva ja vana dpf-i parameetrid lausa eeskujulikud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Jaan, 2017 23:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Jaan, 2017 1:03
Postitusi: 6
Noh just ostetud autot nüüd küll müüma ei hakka :)
Aga jah, talvistel aegadel nii palju ei liikle küll, et mootorit töösooja saada, Tööle ca 10km sõitu. Soojematel aegadel käin maa ja suvila vahet üsna tihti. Kuu läbisõidud küündivad ca 3000+km kanti, nüüd aga ca 1000-1500
Üldiselt on nii, et eelmise autoga BMW oligi see probleem päevakorrale tekkinud, dpf sai välja progetud, kuid auto oli ka Euro3. Seal oli lisavarustusena dpf peal. Probleemiks oli halvasti sulguv EGR.
Ja tahmas DPF'i kinni. EGR sai puhastatud ja swirl klapid eemaldatud (bemmi haigus: kukuvad silindrisse). Peale seda üldiselt 4a muretut liiklemist.
Nüüd siis ennetavalt küsisin.
Ausalt öeldes käsi ei tõuseks DPF'i välja peksta, Pigem võtaks ta vahelt ära, ja asemele paneks teise püti.
Siit koorub küss kas DPF'i tagasi progemine ka võimalik, juhul kui peaks tekkima olukord kus hakkavad nende olemasolu kontrollima.
Eks ma liigun nii, vaatan mis elu toob.
Kuidas dpfi uueväätriliseks saab? Bemmil öeldi küll et muu ei aita kui selle asendamine.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Jaan, 2017 23:44 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Ivol täitsa õigus. Eurodirektiivid nõuavad varem või hiljem DPFi korrasoleku kontrollimist tehnoülevaatusel. Vaadatakse diagnostikaseadmega üle, kas temperatuurid, rõhuerinevused ja muud vajalikud parameetrid muutuvad vastavalt mootripööretele. See, kes neid asju jagab, sellel on imelihtne kindlaks teha, kas DPF on välja progetud või ei. Ja kui tekib kahtlus, siis võidakse kasutada ka endoskoopi, et veenduda ''kivi'' olemasolekus jne. Pealegi, ükski väljaprogrammeerija ei suuda luua sellist programmi, mis kunstlikult tekitaks samad parameetrid ja näitajad diagnostikaseadmesse, mis töötava DPFiga. Ümberprogeja lihtsalt ''teeb linnukese'', et masinal nagu polekski DPFi vahel üldse olemas. Nö, killib ära selle osa programmist, mis on DPFi jaoks. Ja siis diagnostika näitab kohe ära, et ei saa ühendust või ei loe üles kõiki andmeid. Ja sinu ülevaatusega on asi ühel pool. Pole välistatud, et riiklik poliitika sellisel juhul sunnib sind kõike seda tegema esinduse ja sealt saad uue originaal osa osta ja siis veel aju ja kõik andurid ka. Ja auto hind ongi juba ületatud.
Ise igapäevaselt DEUTZi ja VW CR diislitega ja DPFidega seotud ja väga kodus nende asjadega, läbinud Saksamaal mitmeid tehasekoolitusi selle kohta. Samuti olnud DPFi ja EGRi väljaprogemise juures, et kontrollida diagnostikaseadmega kõik võimalikud vead üle (kuskil kuuenda korraga sai asi nii tehtud, et mootori tuld põlema ei löönud). Tegelikult jäi mootor siiski avariireziimi, ainsa vahega, et avariireziimi võimsusnäitajad sai muudetud samaks, kui korras mootoriga, mitte ei piiranud jõudu ja pöördeid ja mootorituld ei pannud armatuuris põlema. Reaalselt DPFi täielikult välja progeda ei õnnestunudki, lihtsalt mootori avariireziim progeti ringi. Kui tahad, võin sulle paaritunnise loengu pidada sellest, mismoodi asi toimib jne.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Jaan, 2017 23:56 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
tom255 kirjutas:
Noh just ostetud autot nüüd küll müüma ei hakka :)

Ausalt öeldes käsi ei tõuseks DPF'i välja peksta, Pigem võtaks ta vahelt ära, ja asemele paneks teise püti.
Siit koorub küss kas DPF'i tagasi progemine ka võimalik, juhul kui peaks tekkima olukord kus hakkavad nende olemasolu kontrollima.
Eks ma liigun nii, vaatan mis elu toob.
Kuidas dpfi uueväätriliseks saab? Bemmil öeldi küll et muu ei aita kui selle asendamine.

Vahelt ära võtta sa ei saa. Ja teise pütiga ka asendada ei saa. Kui sul aju pole näpitud, siis niisama ei saa sa DPFi vahel ära võtta, hakkab kohe taga leinama.
Kõige lihtsam on teha kord paari nädala jooksul üks pikem sõit ja kasuta kastil manuaalreziimi. Hoia pöörded maanteel sõites 3000-3500 ja lase mingi 40-50 km niimoodi. Siis põletab kõik tahma ja nõe seest välja ja püsib ka DPF puhas.
Tagasiprogemine on iseenesest võimalik, aga suht kindlasti pead sa ostma kõik uued andurid ja muu pisimudru, mis on ettenähtud ise puhastuma DPFi tekitatud kuumuse poolt. Ja DPFi pole vaja saada uuevääriliseks, see peab olema lihtsalt korralikult töös. Põhiline on see, et poleks tahmast ummistunud. Tuhast saab lasta puhastada ja siis sama DPF alla tagasi.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Jaan, 2017 1:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Jaan, 2017 1:03
Postitusi: 6
No selge see et vahelt äravõtmisega/asendamisega ühtlasi ka välja programmeerid. Ma mõtlesin selles kontekstis et mitte lõhkuda ega retsida nö olemasolevat filtrit ja vajadusel, või näit müümisel tagasi panna.
Tegelt otseselt kindlaid plaane ma ei pea, et nüüd kõik löön alt puhtaks, pigem uurisin maad, juhul kui peaks korduma sarnane olukord.
Eks alternatiivid on teada ka pesemise näol nüüd! Ega ma toimivat asja ka alt lõhkuma hakka! Ja kui ausalt siis oluliselt meeldivam on olla nö puhas.

Ma ei väsi jälle küsimast:
Kas meil kohti ka kes puhastavad, pesevad DPFe? Juba Youtube videosi nähtud. On see teenus kallis?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Jaan, 2017 19:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Aug, 2012 12:27
Postitusi: 42
Mina olen pesnud edukalt DPF-i. Töö hind sõltub mahust, mudelist jne. Mõnel autol on lihtsam küljest kakkuda ja mõnel raskem. Samuti mõnikord tuleb anduri kinnitused välja vahetada, kuna aeg ja kuumus teevad oma töö. Lõpuks tuleb testriga juhtplokile selgitada, et DPF on vahetatud jne. Ühesõnaga töö hind on varieeruv aga kokkuvõttes kindlasti odavam, kui väljaprogemine. Lisaks on seal paar oma nippi, et asi edukalt toimiks aga ega ta üldiselt mingi raketiteadus ole. Üleeile sai viimati üks Audi sedasi elule aidatud, tal asi konkreetselt nii umbes, et ainult pesu aitas.
Samas nagu Rivo eelnevalt ütles, et kui ta töötab, siis ta töötab ja torkida pole tarvis.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Jaan, 2017 19:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Aug, 2012 12:27
Postitusi: 42
Ja see, et DPF olemasolu kontrollima hakatakse paari aasta jooksul on fakt, mitte minu ennustus. Ettevalmistused selleks käivad juba praegu ja vastavad seadmed prooviks peaks varsti maarjamaal olema. See info on usaldusväärsetest allikatest. Kontrollimisprotseduuriga pani Rivo päris täppi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Jaan, 2017 21:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 31 Okt, 2014 22:05
Postitusi: 43
Ei tahaks mitte nõus olla sellega et nüüd iga ülevaatuspunkt sellega tulevikus hakkama saab. Kui siiamaani ei suuda isegi esindus kindlaks teha kas autol turvapadjad töötavad või mitte siis ma kahtlen selles. Ja ülevaatuspunktides hakkavad tööle kõrgkvalifitseeritud diagnostikud? Isegi kui tehakse spets programm, siis sellisele jamale leitakse alati vastumeetmed. See dpf on eos juba ikaldus, eriti põhjamaades. On neid lastud pesta, sunniviisiliselt põletatud, see ei jää kestma. Lahendus on uus ainult või vahelt ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Jaan, 2017 22:26 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
pikkpoizz kirjutas:
Ei tahaks mitte nõus olla sellega et nüüd iga ülevaatuspunkt sellega tulevikus hakkama saab. Kui siiamaani ei suuda isegi esindus kindlaks teha kas autol turvapadjad töötavad või mitte siis ma kahtlen selles. Ja ülevaatuspunktides hakkavad tööle kõrgkvalifitseeritud diagnostikud? Isegi kui tehakse spets programm, siis sellisele jamale leitakse alati vastumeetmed. See dpf on eos juba ikaldus, eriti põhjamaades. On neid lastud pesta, sunniviisiliselt põletatud, see ei jää kestma. Lahendus on uus ainult või vahelt ära.

Ikaldus algab sellest, et inimene ostab endale vale auto. Kui sa sõidad ainult lühikesi linnaotsi, siis ei saa mitte kunagi mitte üksgi DPF normaalselt tööd teha. DPFi normaalseks tööks on vaja kuumust ja kaua. Linnas lihtsalt ei saavuta ta oma töötemperatuuri ja probleemid algavadki. Lühikesi otsi sõites PEAB olema bensukas, isegi ilma DPFita diisel hakkab varem või hiljem sind nöökima.
Muideks, nagu ma varem ütlesin, et ükski programmeerija ei suudaks teha programmi, mis imiteeriks kõiki parameetreid, mis DPFi tööks vajalikud on. Ja isegi, kui suudaks, siis ei suudaks seda keegi kinni maksta. Uus DPFi süsteem (filter, andurid jne) oleks sel juhul kordi odavam.
Ja ülevaataja ei pea olema raketiteadlane, et lihtsatest numbritest aru saada. Heitgaaside numbreid oskavad nad ju ilusti vaadata, mis õige ja mis vale. Asi siis veel juurde õppida mõned näitajad lisaks, mida jälgida.
Mis puutub aga turvapatja, siis seal on süsteem lihtne, aju mõõdab püropadruni takistust, muud ei midagi. Kui käib pauk, siis aktiveeritakse püropadrun. Ja seal kontrollimise jaoks on võimalik sama takistusega takisti vahele joota ja ongi auto aju petetud. DPFi monitooritakse reaalajas tuhandeid kordi sekundis ja seal pole ainult takistus, vaid paljudelt anduritelt saadud info ja nende töötlemine ja vastavalt tagasiside saamine. Ühesõnaga, siin pole mõtet seda lahti hakata kirjutama. Kui sul on huvi, siis võin sulle pikemalt rääkida, kuidas asi töötab.
Konkreetne näide: MB Sprinteri marsa, läbisõit 900 000km, 0 probleemi DPFiga. Hommikul pandi auto käima, õhtul hilja seisma. Mootor tegi kogu aeg tööd, kuuma jagus ja DPF sai kogu aeg ilusti tühjaks põletada ennast.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Jaan, 2017 23:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 31 Okt, 2014 22:05
Postitusi: 43
Ei vaidle selles mõttes sinuga.Aga kus nõudlus seal ka pakkumine, ma usun et kui see asi käima lükatakse, siis ikkagi selgub ,et on meist targemaid, kes seda teha suudab :) Aga tekib selles, et elu ei keerle bensiinimootori ümber ja diiselmootor on teatud tingimustel parem. Ikaldus DPF selles mõttes ongi, et sobiks ainult maanteekiirustele, sest dpf korralikuks regenereerimiseks tuleks maanteel nii kaua lasta kuni asi puhas. Ei saa öelda, et võta bensukas jne. Asi ple ainult linnas sõitmises. Maal kasutatakse kastikaid ja maastureid näiteks, mis ei saa ka külavahe teedel korralikult hagu, et süsteem puhas oleks. Bensukas sellistel tingimustel ja elatustaseme juures ei ole alternatiiv. Ma olen enamuse ajast ise diiselautosi omanud ja DPF ga masinatega on rohkem probleeme kui ilma, kuna eraisikuna ma sõidan autoga reeglina tööle ja koju. Ja mulle meeldib diisel auto, miks mind siis nu..itakse selle mõtetu lisaga :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Jaan, 2017 23:38 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Ühtepidi jagan sinuga seisukohta. Endale ka diisel meeldib. Moodne diisel on hea momendiga ja mõnus sõita. Kuna enda autoga sõidan vähe, siis isegi ei hakanud diisli peale mõtlema. Naudin V8 bensukat ja elu on lill :D
Siia võiks tuua paralleeli elust enesest. Asi selles, et tänapäeva bensukad on juba nii ökod, et diisel reeglina ei tasu ennast ära. Kui sinna juurde liita hooldekulu ja tükk maad kallim soetushind, siis kaob diisli mõte üldse ära, kui sa pole just müügimees, kes sõidab 50 000 aastas.
Pealegi, diiselsõiduautodega on varem või hiljem kriips peal. Saastamine on lihtsalt nii palju suurem, isegi SRC ja DPFiga varustatud masinatel. Pariisi juba keelati või kohe lähiajal keelatakse diiselsõiduautodega kesklinnas liiklemine.
Tulevik on tume diiselsõiduaute jaoks, vähemalt Euroopas. Hübriidid tulevad jõuliselt peale ja elektriautod muutuvad iga päevaga odavamaks.
Sõidan palju, aastas kuskil 50 - 60 000 ja näen teedel igasuguseid asju liiklemas. Mõni tegelane on oma diiselrondiga ei tea mida teinud, konstantne must lont on tagant väljas. Ei tahaks ju kuidagi sellise taga pikalt sõita, seda enam, et kõike seda peame iga päev sisse hingama.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Jaan, 2017 9:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Aug, 2012 12:27
Postitusi: 42
Lisaks veel niipalju, et kui dpf hakkab tihti nöökima, siis tasuks tähelepanu pöörata dpf-ist eespool toimuvale. Kui näiteks pihustid hakkavad lõppema, siis see mõjub ebatervislikult ka dpf-ile.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Jaan, 2017 18:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Jaan, 2017 1:03
Postitusi: 6
Lisan paar kopikad selle moel et paraku diisli soetamine ei ole kallim ja vaata et odavam! Ma räägib bemmi omamise ja ostmise vaatevinklist. 90% saksa autosid, mis müügil, on diislid! Ja et korras bena auto osta vaat et maksad rohkem!
Hoolduse kulude osas moodsate bensukatega ei ole diislist oluliselt odavam. Need uued otsepritse autod on ikaldused ruudus! Pihustid ja pump on vat et kallim kui diislil ja ikaldavad need mitte vähem.
Bemm mõni aasta tagasi sai need kestma endal, muidu võtad pihusti koodi ette siis näed et aastaga 4 korda uuendatud pihusteid.
Teine haige teema bensukatega on see VANOSE taolised asjad, OK neid on saadud enamvähem kestma, aga otsepritse masinatel reguleerivad nad mootorisse tulevat õhku klapi tõusuga segusiibri asemel, mis teeb näit gaasi seadmete paigalduse mõningatel juhtudel võimatuks!
Nii, et see müüt: oi oi diisel kallis pidada, ei vea päris paika juba.
Huvitav tendents on diisel vs bensiini puhul ka et uued bensiinid ei kesta sindrinahad. 200tuhi juures mootorid hakkavad hinge heitma
Diislid seejuures veel enavähem tuksuvad pool milli täis


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia