Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 19:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 29 Apr, 2016 19:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 09 Juul, 2014 21:54
Postitusi: 11
Asukoht: Saue
Mobiil: 5063654
Õhtust
Probleem järgmine, auto käitub täpselt nii nagu aku oleks tühi. Tuled, viled töötavad, aga starterit järgi ei võta. Sai testriga kontrollitud, akus 14,3Vurtsu sees.
Sellele eelnevalt käis auto remondis, swirl "tuuningus". Eemaldati swirl klapid ja pandi takisti vahele.

Üks mõte mis mul tekkis, aga ei tea kas see võib pidada paika või mitte. Kui takisti pandi valede juhtmete vahele, kas on võimalik, et nüüd aju saab signaali, et midagi on totaalselt pe*ses ja ei luba autot käivitada? Takisti pandi punase-rohelise ja halli kaabli vahele (õige või vale tegu?).

Teine mõte mis tekkis, on see, et kunagi aastaid tagasi olid samad sümptomid Ford Exploreril. Siis üks signamees tuli vaatas, mõõtis seal midagi ja selgus, et mingi kaitse või relee on pe*ses.

Kui võiks jahtida mõtet nr.2 siis millest alustada?

Ehk on kellelgi siin mingit head ideed/vihjet mulle, mida võiksin kontrollida?

Tänud ja kena nädalavahetust!

Joosep

_________________
Chrysler 300C CRD Touring 2007


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 29 Apr, 2016 23:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 25 Juul, 2013 21:12
Postitusi: 41
Niipalju kui mul kogemust on on off-road diisel maasturitega (custom-made) siis kui starter "käriseb", siis starteri vahetus. Kui starter ei jõua ringi tõmmata vaid "poob kinni", siis mootor on kinni jooksnud või ülimalt kehv kompressioon (sisuliselt õhtal mootor).

Kuna minuarvates pole diisel sõiduautole kunagi hea valik ja pigem "säästu" variant, siis pigem uuri Mercedese foorumit (diisel mootor Mercedecel 1:1 Chrysleril) - muidugi võib ka mingi elektroonika viga olla.

Kindlam viis on viia auto diagnostikasse kuhugi esindusse aga ma usun, et sellise "säästu häki" peale hakkavad esinduse töötajad nutma või naerma ning sellest sõltuvalt kas hakkavad üldse remontima.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 29 Apr, 2016 23:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Anna starteribsolenoidile otse voolu ja saad teada, kas viga süüte signaalis või starteris.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Apr, 2016 0:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
J.K kirjutas:
Sellele eelnevalt käis auto remondis, swirl "tuuningus". Eemaldati swirl klapid ja pandi takisti vahele.

Oled sa kindel, et klapid eemaldati? Takisti pannakse vahele, kui swirl mootor on kaputt ja elektrliselt lahti ühendatud, selleks et teisi süsteeme ära petta ja jätta mulje, et kõik on korras. Ilma vooluta mootori puhul on klapid suletud. Kui need klapid on aga eemaldatud, siis on jama majas.

Takisti on pandud õigete juhtmete vahele.

Soovitan soojalt alla laadida 2006 LX Service Manual (PDF) näiteks siit http://lx.bigbruin.com/
Lisaks starteri diagnostikale leiab sealt lahenduse ka muudele probleemidele.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Apr, 2016 8:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
albert kirjutas:
J.K kirjutas:
Sellele eelnevalt käis auto remondis, swirl "tuuningus". Eemaldati swirl klapid ja pandi takisti vahele.

Ilma vooluta mootori puhul on klapid suletud. Kui need klapid on aga eemaldatud, siis on jama majas.



Swirli aktuaator sulgeb siibreid, vedru hoiab neid avatud asendis.

Kõik on õieti. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Apr, 2016 9:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
laf1247 kirjutas:
albert kirjutas:
J.K kirjutas:
Sellele eelnevalt käis auto remondis, swirl "tuuningus". Eemaldati swirl klapid ja pandi takisti vahele.

Ilma vooluta mootori puhul on klapid suletud. Kui need klapid on aga eemaldatud, siis on jama majas.



Swirli aktuaator sulgeb siibreid, vedru hoiab neid avatud asendis.

Kõik on õieti. :)

Tõepoolest, õhtul hilja segase peaga mõtlesin hoopis ühte teist klappi. :doh:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Apr, 2016 9:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 09 Juul, 2014 21:54
Postitusi: 11
Asukoht: Saue
Mobiil: 5063654
Silberist ühe inimesega (sõbra tuttavaga) rääkisin sellest klappide eemaldamisest ja ta ütles, et teab, et seda on eelnevalt tehtud ja need mõned autod käivad siiani nende juures hoolduses, et kõik toimib neil kenasti.
Koht kus auto käis nüüd remondis/hoolduses on usaldusväärne, kogemus nendega vägagi pikk.
See, et mootor hõre või üldse koos julgeksin ka välistada, kuna 252000km pole eriline läbisõit mootorile, mida hooldatud (hetkel pean silmas õlid filtrid juttu) regulaarselt. Auto uuena Eestist ostetud, et pole ka kusagil kiirteedel viimast võetud temast. Samuti remondist koju sõites veeres teine muretult, kodus jätsin seisma ja mõned tunnid hiljem naine tahtis poodi minna, ütles et "aku on vist tühi".

Nüüd kui teised on ka kinnitanud, et takisti nende juhtmete vahele käib siis ma üha rohkem kaldun ise sinna poole, et see on mingi kaitse/relee.

Katsetaksin seda, starterile otse voolu andmist. On kellelgi mingeid juhiseid selle kohta, et ma ise mingeid suuremaid kahjusei ei saaks tekitada?

Tänud ja terv.
Joosep

_________________
Chrysler 300C CRD Touring 2007


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Apr, 2016 12:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 09 Juul, 2014 21:54
Postitusi: 11
Asukoht: Saue
Mobiil: 5063654
Tervitus taas
Sai auto üles tungitud ja starteri külge minev peenike kaabel loksus. Võtsin maha, pingutasin seda klemmi tangidega, contact cleaneriga sai puhastatud ja tagasi pandud ja toimib kenasti.

Tänud tähelepanu ja abi eest!

Terv.
Joosep

_________________
Chrysler 300C CRD Touring 2007


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia