Tänane kuupäev Neljapäev 18 Apr, 2024 6:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: ETC
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Veebr, 2016 20:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 13 Sept, 2015 20:11
Postitusi: 1
Kord kiirendades lõi armatuuris põlema kollase mootoritule märgi ja punase tagurpidi sulgudes välgu märgi.Peale seda jõud kadunud saab sõita,kuid natuke rohkem gaasi andes lööb jälle välgunoole põlema.Peale seda käidud AB vahetatud eelsüüte küünal ja puhastatud tahmafilter,on neil üldse mingit seost.Jubedat õlikat viskab ka salongi.Seega ehk leidub siin keegi kes oskab nas seleta,er mida peale hakata.Auto igapäeva kasutuses.3,0 crd 160kw 2006.a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ETC
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Veebr, 2016 19:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 25 Juul, 2013 21:12
Postitusi: 41
Kas veakood on teada?

"punase tagurpidi sulgudes välgu märgi" - see on gaasipedaali viga (pedaal on vist elektrooniline) ja see hoiatab, et gaasipedaali asend (sh mootori temperatuur, küttekulu jne) ei ühti sõidu kiirusega. Kui antud märk hakkab vilkuma sõidu aeg, siis kindlasti puksiir tellida - sõita ei tohi. Kui ei vilgu, tohib sõita aga pole soovitatav. Antud hoiatuse võib sada asja põhjustada (mootori temperatuur, käigukast, andurid jne jne). Endal hakkas see siis koos mootoritulega põlema, kui termostaat oli õhtale läinud ja külma ilmaga langes mootori temperatuur alla 43 kraadi (manteekiirusega sõites) - jõudluse kadu ei täheldanud.

Kui õlikärsakat viskab, siis ega kusagil lekkeid pole? Kui pole, siis ilmselt mingi detail kuumeneb üle (kas seda õli puuduse tõttu või jahutussüsteemi vea tõttu või on mingi detail mingi detaili sees puru).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ETC
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Veebr, 2016 20:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
asdfa kirjutas:
Kas veakood on teada?

"punase tagurpidi sulgudes välgu märgi" - see on gaasipedaali viga (pedaal on vist elektrooniline) ja see hoiatab, et gaasipedaali asend (sh mootori temperatuur, küttekulu jne) ei ühti sõidu kiirusega. Kui antud märk hakkab vilkuma sõidu aeg, siis kindlasti puksiir tellida - sõita ei tohi. Kui ei vilgu, tohib sõita aga pole soovitatav. Antud hoiatuse võib sada asja põhjustada (mootori temperatuur, käigukast, andurid jne jne). Endal hakkas see siis koos mootoritulega põlema, kui termostaat oli õhtale läinud ja külma ilmaga langes mootori temperatuur alla 43 kraadi (manteekiirusega sõites) - jõudluse kadu ei täheldanud.

Kui õlikärsakat viskab, siis ega kusagil lekkeid pole? Kui pole, siis ilmselt mingi detail kuumeneb üle (kas seda õli puuduse tõttu või jahutussüsteemi vea tõttu või on mingi detail mingi detaili sees puru).


Kui ei tea ära kirjuta. Enamus juttu vale.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ETC
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Veebr, 2016 20:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 25 Juul, 2013 21:12
Postitusi: 41
laf1247 kirjutas:
asdfa kirjutas:
Kas veakood on teada?

"punase tagurpidi sulgudes välgu märgi" - see on gaasipedaali viga (pedaal on vist elektrooniline) ja see hoiatab, et gaasipedaali asend (sh mootori temperatuur, küttekulu jne) ei ühti sõidu kiirusega. Kui antud märk hakkab vilkuma sõidu aeg, siis kindlasti puksiir tellida - sõita ei tohi. Kui ei vilgu, tohib sõita aga pole soovitatav. Antud hoiatuse võib sada asja põhjustada (mootori temperatuur, käigukast, andurid jne jne). Endal hakkas see siis koos mootoritulega põlema, kui termostaat oli õhtale läinud ja külma ilmaga langes mootori temperatuur alla 43 kraadi (manteekiirusega sõites) - jõudluse kadu ei täheldanud.

Kui õlikärsakat viskab, siis ega kusagil lekkeid pole? Kui pole, siis ilmselt mingi detail kuumeneb üle (kas seda õli puuduse tõttu või jahutussüsteemi vea tõttu või on mingi detail mingi detaili sees puru).


Kui ei tea ära kirjuta. Enamus juttu vale.


Tohib küsida, mis vale on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ETC
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Veebr, 2016 22:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
asdfa kirjutas:
laf1247 kirjutas:
asdfa kirjutas:
Kas veakood on teada?

"punase tagurpidi sulgudes välgu märgi" - see on gaasipedaali viga (pedaal on vist elektrooniline) ja see hoiatab, et gaasipedaali asend (sh mootori temperatuur, küttekulu jne) ei ühti sõidu kiirusega. Kui antud märk hakkab vilkuma sõidu aeg, siis kindlasti puksiir tellida - sõita ei tohi. Kui ei vilgu, tohib sõita aga pole soovitatav. Antud hoiatuse võib sada asja põhjustada (mootori temperatuur, käigukast, andurid jne jne). Endal hakkas see siis koos mootoritulega põlema, kui termostaat oli õhtale läinud ja külma ilmaga langes mootori temperatuur alla 43 kraadi (manteekiirusega sõites) - jõudluse kadu ei täheldanud.

Kui õlikärsakat viskab, siis ega kusagil lekkeid pole? Kui pole, siis ilmselt mingi detail kuumeneb üle (kas seda õli puuduse tõttu või jahutussüsteemi vea tõttu või on mingi detail mingi detaili sees puru).


Kui ei tea ära kirjuta. Enamus juttu vale.


Tohib küsida, mis vale on?


Märkisin punaseks, lisaks ka see, et vilkuva tulega ei tohi sõita.

ETC tulega on seotud, gaasiklapp, swirl, turbo geomeetria, egr, kütuserõhk jne. Nende vead panevald lisaks MIL-le põlema ka ETC, ehk kõik vead, mis on seotud mootori normaalse tööga. Kui õieti mäletan, siis nt. õhukulu, sisselaske temperatuuri ja muude mitte nii oluliste andurite vea korral ETC ei sütti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ETC
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Veebr, 2016 23:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 31 Okt, 2014 22:05
Postitusi: 43
Elektrooniline seguklapi kontroll. Selline nimetus on sellele hoiatustulukesele eesti keelses manuaalis. Mõni targem võiks selle pikemalt lahti seletada, mis sel juhul toimub või mitte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ETC
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Veebr, 2016 23:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
pikkpoizz kirjutas:
Elektrooniline seguklapi kontroll. Selline nimetus on sellele hoiatustulukesele eesti keelses manuaalis. Mõni targem võiks selle pikemalt lahti seletada, mis sel juhul toimub või mitte.


Mootor avariireziimis, max pöörded 3000


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ETC
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Veebr, 2016 1:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 25 Juul, 2013 21:12
Postitusi: 41
Vabandage aga kui mul see tuli süttis, siis mootor küll avariirežiimis polnud- st et võis pedaali vajutada vastavalt tujule (et temperatuur alla 43 kraadi ei langeks, sai aegajalt sõita 3500 - 4000 rpm'i) ning vajaduselt kõvemalt pedaali vajutades käis seier piiraja kandis ära.

Kui antud tuli hakkas põlema, siis sai auto välja suretatud ning uuesti käima pandud - tuli oli kustunud. Aga alati kui 43 kraadini temperatuur langes sõidu aeg (EVIC andmel), siis automaatselt läksid kõik EVIC andmed nulli ning antud märguande tuli hakkas põlema.

laf1247 kirjutas:
ETC tulega on seotud, gaasiklapp, swirl, turbo geomeetria, egr, kütuserõhk jne.

NB! Kuna ma ei ole kunagi olnud sõiduautode puhul diisli usku ja olen arvamusel, kus diisel sobib AINULT maasturitele, veoautodele ja traktoritele, siis bensiinimootoril on swirl ja turbo välistatud. Ehk bensiinimootoril oli antud tule põhjuseks termostaat ja liiga külm mootor (kordan veel - jõudlus ei vähenenud), arvestades sõidukiirust (~200 km jooksul sai igasugu asju katsetatud :)). Antud viga näitas ka MIL.

Seega küsimus - mida see tuli täpsemalt näitab (arusaadav, et mootoris vms on rike, MIL näitab ju seda aga mina olen aru saanud, et see äiksenool on ikkagi seotud gaasipedaali asendiga - seguklappi reguleerib ju juhi jalg ja seda kas mehaanilisel (300C puhul mitte) või elektroonilisel teel)?

Vilkuva tule osas isegi minuteada manuaal ütleb, et oleks kindlasti soovituslik puksiir tellida, sest pedaali vajutus ei või soovitule vastata (kas seda kiirenduse või uimasuse pärast)..


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ETC
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Veebr, 2016 10:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
ETC tuluke hakkab põlema/vilkuma 38 erineva vea puhul. Konkreetse põhjuse selgitamiseks peaks ikka enne vea koodi teada saama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ETC
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Veebr, 2016 23:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 16 Veebr, 2016 22:08
Postitusi: 1
popp kirjutas:
Kord kiirendades lõi armatuuris põlema kollase mootoritule märgi ja punase tagurpidi sulgudes välgu märgi.Peale seda jõud kadunud saab sõita,kuid natuke rohkem gaasi andes lööb jälle välgunoole põlema.Peale seda käidud AB vahetatud eelsüüte küünal ja puhastatud tahmafilter,on neil üldse mingit seost.Jubedat õlikat viskab ka salongi.Seega ehk leidub siin keegi kes oskab nas seleta,er mida peale hakata.Auto igapäeva kasutuses.3,0 crd 160kw 2006.a.


Tervist. Oman sama aasta ja sama malli isendit.
Mul oli umbes 3 aastat tagasi sama jama. Nimelt ostsin auto ja päev peale seda hakkas sama trall pihta. Alguses lõi selle noolega tule põlema, ning hiljem mootori tule ja lõpuks nad tegutsesid juba koos. Algselt tegeles probleemiga auto endine omanik, kes ka korduvalt käis arvuti taga ja kuna arvuti näitas tahmafiltri(DPF) probleemi siis puhastati seda 4 korda vähemalt, kuid peale igat puhastust ja poolt päeva sõitu oli probleem tagasi. Lõpuks otsustasin auto viia Ameerika Auto-sse ja seal tehti sama protseduur kuid sammuti asjatult ja peale seda siis öeldi et arvatavasti asi ikkagi tahmafiltris ja uus maksab 2200.-
Peale seda "tagasihoidlikku" numbrit, uurisin edasi ja selgus et odavam varjant on tahmafilter ültsegi eemaldada. Muidugi ei ole ka see väga odav töö,kuid lasin oma autol selle ära teha ja peale seda investeeringut ei ole mingit probleemi olnud, ei autoga ega ka ülevaatusel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia