Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 15:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Jaan, 2016 19:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
Tere siinsed pädevad.

Hooldasin põhjalikult auto just nädal tagasi Eestis ja saatsin naise sellega Rootsi kui eile naine helistas, et salong ei lähe soojaks, kapotiall ventikas uhab ja hakkas ka auru tulema kapoti alt. Naine jahutas mootori maha ja töristas 30km/h paar km koduni. Selgus, et jahutusvedelik kadunud kuid ühtegi märki võimalikust lekkest ei ole näha. Täna valas siis külmalt uuesti normi, 4L kanku Polar punast läks sisse ja tiba veel pealegi. Lasi 10 min mootoril käia ja valas veel tilga peale, lekkeid ei näinud. Käis paar km kaugusel poes autoga ja uuesti sama pull e. jahutusvedelik otsas, ventilaator uhab kuid temp näidik oli normis (keskel)

Selge, et sellega nii enam sõita ei saa kuid kuidas viga tuvastada? Ise kahtlustan, et veepump vigane või on blokikaanetihend saba andnud (kas siis peaks hele löga õlikorgi alt näha olema? ) Mis blokikaanetihendi vahetus maksta võiks?

Tänud, kes viitsivad kaasa mõelda ja nõuandega toeks olla


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Jaan, 2016 21:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Eks õlivrada kaudu näeb ära, kas lekib karterisse või mitte. Kapoti alt on aur tuleb siis kust? Äkki see aur ongi rõhu alt pääsenud jahutusvedelik?

Võimalik, et põletab seda. Samas kui kaob nii kiirelt, siis pigem lekib kas mingi voolik või radikas.

Peale uuesti täitmist õhk veel süsteemis ja vajab õhutamist?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Jaan, 2016 20:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
Lekkeid ei paista kuskilt, kõik kuiv kapotialt ja auto all pole ka mingeid loike/tilku. Naisolend vaatas täna õlivarrast- õli ilus, ühtlaselt tumepruun...

Lasen kellelgi selle auto Eesti laevale ettevaatlikult sõita vist, 37km on sadamasse meie juurest, tuleb piisav veevaru kaasa võtta, aegajalt jahutada ja vett peale valada. Kui jahutusvedelik karteris ei ole siis ei tohiks väga hullu olla, sellega vaikselt mõnikümmend km tulla kui keema ei lase. Eks siin Eestis selgub siis viga.
Kas oleks liialt riskantne plaan, või oleks ok niimoodi vaikselt tulla?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Jaan, 2016 22:42 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kui ta sul mingi aja tagant pahvakaga välja lööb, siis julgeks kahtlustada veepumpa. Ei aja jahutusvedelikku piisavalt ringi ja läheb keema, siis ülerõhu tõttu lööb kuskilt vahelt välja. Samuti töötav ventikas ja mittesoojenv salong viitavad sellele, vent töötab sellepärast, et mootor ise kuum ja vaja radikat jahutada aga jahe vedelik radikast tagasi ei jõua, et kone jahutada. Salong ka jahe sellepärast, et vedelik ei ringle. Kui sul on tuttav meesterahvas sealpool olemas, siis lase tal käega katsuda radikasse minevaid ja sealt tulevaid voolikuid. üks peaks olema lahtise termostaadi puhul tulikuum ja teine leige. Kui sul nüüd kuuma mootoriga kuskilt pahvakaga välja lööb, siis kuuma mootori pealt aurustub jahutusvedelik ära nagu vesi, küll aeglasemalt, aga siiski aurustub. Eriti tasuks uurida radika/paisupaagi korgi ümbrust, katsu näpuga pindasid ja maitse, jahutusvedelik on rõvedalt magus. Nii saad vähemalt piirkonna kätte, kust otsima hakata. Julgen arvata, et korgi vahelt lööb välja, seal ülerõhuklapp sees.
Veega peab ettevaatlik olema, kui mingil hetkel teeb rohkem külma, siis on oht ära jäätuda.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Jaan, 2016 23:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
Tänud. Kunagi varem (ca 1,5 a tagasi ehk) on ka välja löönud korgi vahelt kuid siis sai uuesti normi pandud ja rohkem pole probla olnud sellega kuni siiani, uurin asja- naise isa elab ka Rootsis, lasen tal kontrollida nagu soovitasid.

Tänud veelkord.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2016 0:38 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Millal sul plaan auto kodumaale tuua? yr.no ennustab Stockholmi kuni 11 kraadi külma lähipäevil. Mina veega ei hakkaks igaks sajaks juhuks jahmerdama, pärast plokk lõhki külmunud ja veel sada häda juures. Odavam on isegi Rootsi hindadega paar pange jahutusvedelikku võtta, kui pärast uut mootorit otsima hakata. Lase süsteem jahutusvedelikku täis kallata ja kui võimalik, siis võtta varuga seda kaasa, kui tasake sadama poole liikuma hakatakse.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2016 0:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Minu point oli ka sees, et kui mootori juurest midagi aurab siis sinna see vedelik kulubki.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2016 1:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
Muidugi, ikka vastavalt õhutemperatuurile. Hetkel seal vist lausa +4C* oli. Seda Polar punast on kodus (Rootsis) vist ka veel 4L ja autopoed lähedal, mõtlesin lihtsalt, et laevale sõidu ajaks võtaks vett ka igaksjuhuks kaasa, et kui 4L minutis seda Polarit läheb siis tuleb veega natu soodsam :)

Kas suvaline punane jahutusvedelik oleks ok või seal pidid mingid tähed sisalduma markeeringus, vist oli OAT see markeering?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2016 17:07 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kui sul masin remonti läheb, siis arvan, et võib ära tuleku jaoks suvalist ka juurde kallata. Erivärvilisi segada ei tasuks, kui punane, siis peaks ok olema. Pärast, kui remont tehtud, siis süsteem vanast ollusest tühjaks ja uus kvaliteetne vedelik sisse.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Jaan, 2016 22:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
rivo kirjutas:
Kui sul masin remonti läheb, siis arvan, et võib ära tuleku jaoks suvalist ka juurde kallata. Erivärvilisi segada ei tasuks, kui punane, siis peaks ok olema. Pärast, kui remont tehtud, siis süsteem vanast ollusest tühjaks ja uus kvaliteetne vedelik sisse.


Ok, tänud. Kas pärast remo sissekallamiseks võliks sobida punane Polar? Sellel oli vist markeeringus see vajalik OAT tähis.

Tänud kõikidele, kes kaasamõtlesid ja vastasid.

Terv. metsaerak


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Jaan, 2016 22:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
Tervitus.
Täna oli naise isa käinud külas ning
jahutusvedeliku normi valanud ja siis autoga vähemalt pool tundi ringi paarutanud kuid ei visanud kuskilt jahutusvedelikku enam välja ja temp. püsis samuti normis :shock:

Täna oli Stocholmis +4C* olnud kuid siis kui see jama juhtus siis oli -20C* olnud. Millele see viitab? Kusjuures naine märkis, et tookord kui jahutusvedeliku välja viskas, ei tulnud auru mitte kapoti alt vaid justkui auto põhja alt (ju siis aurustus leegikate peal vmt.)

Kellel tekib kirjelduse põhjal ideid, mis viga võiks olla autol, andke märku.

Tänud ette.
Terv. metsaerak
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Jaan, 2016 23:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Lase jahutussüsteem ära survestada, kui mootor on külm, äkki tulevad siis mingid lekke kohad ilmsiks vms.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Jaan, 2016 0:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
ok, tänud. Teen seda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Jaan, 2016 15:01 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kui sul CRD mootoriga masin, siis võid mersumeeste foorumist ka uurida. Kone on 1:1-le, mis mersu 3.0 V6 CDI.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia