Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 4:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Mär, 2015 15:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 06 Jaan, 2015 19:12
Postitusi: 3
Probleem selline,chrysler 300c 3.0d 2007 ajab sinist suitsu niimoodi välja et kui valgusfoori tagant minema hakkad siis teist autot ei näe enam.Ühesõnaga käisin õlivahetuses,sõitsin maale,oli hea pikk sirge lasin korra 220 peale kiiruse,kõik oli ok,hakkasin Tallinna tagasi tulema ja vaatasin et imelikult suitseb,muidugi tagasi tulles panin 10 euri eest lukoilist kütet,aga see ju nii väike kogus(kaardimakse ei toiminud muidu oleks rohkem pannud polnud sulli nii palju),nüüd kui ilmad soojad siis asi on veel hullemaks läinud,ei kannata sõita enam kuna niimoodi suitseb,käisin märjamaal mersu spetsi juures,ytles et uuri järgi mis õli pandi,uurisin öeldi et kõik õige korralik firmaõli.Lasin uuesti igaks juhuks õli ära vahetada,229-51 korralik firmaõli,mitte midagi ei muutunud,huvitav siis et kas tegin haiget millelegi sellega et korra lasin sellise kiiruse peale w??muidu auto 170000 sõitnud ja hollandist toodud paar kuud tagasi,sellist probleemi polnud ju.aga nüüd olen selle suitsuga maha sõitnud 800 kilti kindlalt ja nüüd ikka päris hull asi,autod signaalitavad seljataga.milles asi võib olla?? Kas midagi on ikka päris viltu?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Mär, 2015 18:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 06 Juul, 2013 10:18
Postitusi: 13
Kas selle "mersuspetsi" nina ei tuvastanud siis mida see suits sisaldab? Põlemata küte tekitab sellist vänget haisu, mis ühel või teisel(kui pihusteid peab hakkama vahetama) põhjusel silma märjaks võtab. Põlenud õli lausa lõhnab selle põlemata kütuse lebra kõrval Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Mär, 2015 21:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Juul, 2010 17:22
Postitusi: 21
Ega sa tõesti ei usu et 2007 a. ja 170 000 läbisõit? Kas sa tõesti arvad et oled selline õnneseen et ainult sul joppas sellise väikse läbisõiduga auto? Vaata huvi pärast kasvõi mobile.de kui palju on 2011 ja 2012 autode läbisõidud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Mär, 2015 13:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 06 Jaan, 2015 19:12
Postitusi: 3
omast arust esitasin küsimuse,mis seda sinist suitsu põhjustama hakkas,nagunii lähen diagnosti ja teenendusse ning üritan vea likvideerida,siia küsimust üles pannes lootsin et siin on minusugusest lollist targemaid mehi kes oskaksid mu probleemile vastata,et teaksin ka mingeid erinevaid põhjuseid,mitte analüüsida kas ja kui palju mu auto sõitnud on. :) võin öelda et moto tiksub nii nagu peab ka koos suitsuga ja mida enam mootor soeneb seda rohkem suitseb,külmade ilmadega küll aru ei saanud et nii oleks tossanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Mär, 2015 20:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Karteri tuulutus umbes?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Mär, 2015 22:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 06 Juul, 2013 10:18
Postitusi: 13
janno300c kirjutas:
omast arust esitasin küsimuse,mis seda sinist suitsu põhjustama hakkas,nagunii lähen diagnosti ja teenendusse ning üritan vea likvideerida,siia küsimust üles pannes lootsin et siin on minusugusest lollist targemaid mehi kes oskaksid mu probleemile vastata,et teaksin ka mingeid erinevaid põhjuseid,mitte analüüsida kas ja kui palju mu auto sõitnud on. :) võin öelda et moto tiksub nii nagu peab ka koos suitsuga ja mida enam mootor soeneb seda rohkem suitseb,külmade ilmadega küll aru ei saanud et nii oleks tossanud.

No nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oska :evil: Aga vähe selgituseks, et ega paljalt suitsu värvi järgi diagnoosi ei pane, sellel mootoril, vähemalt mersude peal, on ette tulnud pihustite vigu ja pidid hakkama ka suitsema. Eelmises postis üritasin viidata, et kes diislitega vähegi kursis, tuvastab juba oma nina diagnostikaga ära kas see sinine on põlemata küttest või millestki muust tingitud. Sellise spetsialisti juurde, kes soovitab uuesti minna õli vahetama, pole edaspidi mõtet minna.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Mär, 2015 8:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 06 Juul, 2013 10:18
Postitusi: 13
Nii palju veel, et kui on juba pidev sinine järgi ja see on tingitud sellest, et õli satub mingil põhjusel kolvi peale siis on juba 200-300 km järel märgata õli tasapinna langust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Juun, 2015 11:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Juul, 2014 14:10
Postitusi: 3
kas se tahma filtrist ei või olla ,enda oma vahepeal teeb selle dpf filtri puhastust ja siis samamoodi suitsujutt taga natukeseks aga se max 20 minutit vms


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia