Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 2:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Veebr, 2015 15:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Veebr, 2015 14:57
Postitusi: 3
Tere foorumlased . Motlesin, et kirjutan siia ehk oskab keegi midagi tarka oelda voi on sellist jama juba kogeda saanud . Oman siis sedaan kerega 3.5 liitrist 2005 aasta 300c-d . Autoga sai peale ostu palju soidetud ja soomevahet käidud ning mingiaeg hakkas esisillas kolinat kuulda olema. Vahetasin autol stabika kondid, sarniirid, välimised rooliotsad, taastasin pidurisusteemi, lasin ara vahetada rooli gardaani ning asusin testima / autoga soitma. ullatuseks oli veel tugevam kolin voi selline vastik kobin mis teeb nii vastikult tugevat häält, et ajab lausa judinad peale kui autoga soita, veelvähem sooviks autosse kaasreisijaid kellele se kohe korvu hakkab :oops: . Viisin auto mingiaeg lihtsalt ulevaatus punkti kuna ei suutnud viga tuvastada. ulevaatuse mehed kolisasid koik asjad läbi ja utlesid kiidusonad, et auto veermik on täiesti korras ja nendepoolt on koik. Käisin ka vedrustust kontrollimas, auto eksperdis amordi kontrolli tegemas, amordi tugilaagrid ei kolise kuna seal ei ole mingeid lotke.

Mis kuradi asi se seal siis koliseb? kas kogu se kammajaa viib roolilatini, kas on voimaik, et roolilatt hakkab kolisema aukudest läbi soites voi kunklikul teel ? Minu moistus on otsas ja mina olen käega loonud ja olen oma 300c remondi suhtes äärmiselt pettunud. :angry:

vabdandan, et ei ole osa täpi tähti arvuti on norra keelne.

tänud kui keegi oskab midagi kaasa rääkida ! ? :)

Pilt

Tervitades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Veebr, 2015 15:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Saan ma õigesti aru, et oled autos pettunud, kuna sa pole leidnud piisavalt pädevat inimest selle remontimiseks?


Mehaanikul ei tohiks olla raske üks tiir autoga teha, kolinat kuulda ja siis hakata seda otsima. Peaks nagu õigel inimesel seda kogemust olema.

Veel mida soovitan on ÃœV puntis olev rekka "rada".

Ja mida sulle näiteks esindus ütleb?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Veebr, 2015 17:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Veebr, 2015 14:57
Postitusi: 3
Ei saa esindusse minna ma olen 900 km eestist. pohja soomes pole chrysleri esindust ja raske leida pädevat inimest viga otsima.
Motlesin , et keegi äkki julgeks kinniada, et selline asi voib olla reaalne, et roolilatt hakkab julmalt kolisema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Veebr, 2015 21:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Lati kolinat saab ju kontrollida sama moodi nagu suvalise puksi kolinat.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Veebr, 2015 22:03 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
mul on küll 300m.aga ka kõik asjad vahetatud,amordid(mopar),amorditugilaagrid,padjad,stabikapuksid,kondid,sisemised ning välimised rooliotsad jne.Töid teostas topparts.Ja ikka kobinad sees.Topparts hakkas jahuma,et roolilati viga kuna neil oli juba kopp ees tasuta töödes minu auto suhtes.Käisin ülevaatus punktis roolilati viga ei tunnistatud ja usparts sammuti ei tuvastanud roolilati viga.Lihtsalt minu arvamus vb see,et sul võivad mingi jubinad olla lihtsalt praagid.Samas ,kui roolilatt läbi siis see tekitab tugevaid kobinaid küll aukudes.Tegelikult on chrylser kaunis lihtsa silla ehitusega ja mind paneb imestama miks teenindused ei leia viga üles.Sama kehtib ka tallinna toppartsu kohta


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 22 Veebr, 2015 23:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Veebr, 2015 14:57
Postitusi: 3
zilliver kirjutas:
Lati kolinat saab ju kontrollida sama moodi nagu suvalise puksi kolinat.

oled sa valmis mule seletama kuidas ? sisemised rooliotsad loksuvad lati kuljes ? kontrollin ise mul on tostuk olemas .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Veebr, 2015 0:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kontrollid kas latt ise on kinni kere küljes või mitte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Veebr, 2015 17:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Juul, 2010 17:22
Postitusi: 21
Vist siis veel ülemise ja/või alumise õõtshoova puksid. Mul oli sama jama,ei Silberauto,ei Carstop,ei ülevaatuspunkt ei leidnud midagi,aga kolises täiega.Mõtlesin juba et nii vana auto,peabki kolisema. Lõpuks käisin tuttava juures,kes leidis et vahetust vajasid päris palju asju,600.- euro eest. Nüüd auto jälle vaikne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Mär, 2015 20:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 21 Nov, 2013 14:47
Postitusi: 107
Asukoht: Tallinn
Kuulsin hiljuti ühe mehhaniku juttu kus räägiti Chrysler 300c kolinast esisillast ja leiti viga ülesse
raamipukside pikad poldid olid lahti end põrunud ,timmiti korralikult kinni ja kolin kadunud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 13 Mär, 2015 22:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 06 Juul, 2013 10:18
Postitusi: 13
Esisilla kolina puhul tuleks kõigepealt vaadata esimesi alumisi õõtsasid, kolisema hakkab ratta poolses otsas see väike šarniir, mille loksu minul ülevaatuspunkt ega erinevad muud tegelased(kaasa arvatud ise, all loksutades ja väänates) ei suutnud tuvastada. Kõige lihtsam kontrollida, kui keerata ratas natuke välja, et saab eest poolt jalaga vastu ratast lüüa, kui koliseb siis esimene alumine õõts vahetusse. Liiga palju rattaid välja keerates poob alumised šarniirid pingesse ja siis ei kolise midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 13 Mär, 2015 23:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 09 Nov, 2010 12:39
Postitusi: 5
Tere. Kõige kõvemat ja jubedamat kolinat teevad kõige lihtsamad ja odavamad asjad, mida keegi siin pole nimetanud ja sadu autoomanikke on sadu eurosid maksnud juppe huupi vahetades. Vahetage stabilisaatorvarda raamipuksid, silmaga ja loksutades tavaliselt ei saa aru, et need läbi on ja varras vastu keret käib. Eritunnuseks on see, et näiteks sirgelt üle "magava miilitsa" sõites, kui mõlemad rattad koos üles-alla liiguvad, erilist kolinat ei järgne, aga kui üks ratas satub kasvõi väikesesse lohku, on jube kolin põhja all.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia