Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 12:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 300c sillastendi tulemus
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Juul, 2014 22:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Juun, 2012 17:43
Postitusi: 20
Tere!

Vahetasin ära sisemised rooliotsad, esisild peaks olema täiesti korras nüüd. Viisin auto Silberisse sillastendi ja tulemuseks sain ,et parem esimene ratas veidi tagapool. Pandi nii paika kui saadi, aga täiesti ideaali ei saadud. Silberist öeldi, et kunagi avarii saanud esimene parem tiib.

Sõidu ajal pole kõrvalkallet, ei ühtegi imelikku ilmingut. :think:
Sõidu aeg kõik ideaalne.

Paneb lihtslat muretsema, see fakt, et parem ratas veidi tagapool ja, et täiesti ideaali ei saadud sillastendis.

Oskab keegi kommenteerida? Või Võib rahuliku südamega edasi sõita ja nautida autot, või?

Sain ka paberi kaasa kõiksugu numbritega, mis kaldes vms mingid silladetailid on, ehk keegi oskab läbi profesionaali pilgu kommenteerida?


Lugupidamisega,


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Aug, 2014 23:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 21 Juun, 2011 22:32
Postitusi: 10
Olen käinud enda omaga kahes erineva aparatuuriga sillastendis ja mõlemad stendid ise juba näitavad ,et tulebki nii regullida( üks ratas nats teisest ees).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Aug, 2014 11:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Juun, 2012 17:43
Postitusi: 20
Väga huvitav :)
Nüüd saan rahuliku südamega magada,

Aga ei tea, kas siis Rakvere Silberautos mehaanikud ei tea seda..


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Aug, 2014 20:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
makimai kirjutas:
Olen käinud enda omaga kahes erineva aparatuuriga sillastendis ja mõlemad stendid ise juba näitavad ,et tulebki nii regullida( üks ratas nats teisest ees).
See on tõsi, ainult et parem ratas peaks olema vasakust eespool. Tegemist on pikikallete (caster) erinevusega, mis peaks paremal rattal olema natuke suurem, kui vasakul.
Vt. http://www.modelcar.ee/rcch/c3/
Tagaveoga 300C (LX) seadenurgad on lisatud failis.
Manus:
seadenurgad.pdf [66.42 KB]
Alla laetud 361 korda


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Aug, 2014 11:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Juun, 2012 17:43
Postitusi: 20
Minu tulemus selline, halvasti prinditud

Kuid need numbid paberil, sõidu aeg pole ühtegi kiskumist kuhugile poole jne..

Pilt


:think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Aug, 2014 15:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
Parema ratta pikikalle 8.48' on jah natuke liiga väike, võiks olla kraadi võrra suurem. Kui ei anna reguleerida, siis võib jutt paugust tõene olla. Tegelikult ei peaks selle pärast liigselt muretsema. Kui kurvides käitub normaalselt ja rool vabaks lastes võtab otsesuuna, siis pole häda midagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Aug, 2014 15:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 23 Juun, 2012 17:43
Postitusi: 20
Kas võimalik ka kuidagi välja selgitada mis detail nõuaks vahetust?
Puht südamerahuks

:(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Aug, 2014 9:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
Ma selgitaksin veel natuke seda asja. Sirgel tasasel pinnal kisub auto sellele poole, kus ratas on teisest tagapool. Kuna tee profiil on tavaliselt kumer, et vihmavesi valguks tee äärde, siis juhul, kui mõlemad rattad oleksid ühel joonel, kisuks auto kaldu oleva tee tõttu rooli paremale. Selle kompenseerimiseks ongi parempoolse liikluse jaoks mõeldud autodel parem ratas natuke eespool. Vasakpoolse liikluse puhul vastupidi.

Nagu ma juba enne kirjutasin, kui auto maanteel sõites paremale ei kisu, pole muretsemiseks põhjust. Veel võiks proovida, kuhu poole kisub, kui sõita tasasel platsil. Normaalse asetuse puhul peaks tõmbama kergelt vasakule.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia