Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 10:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Mai, 2013 16:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 31 Jaan, 2013 2:17
Postitusi: 18
Tere,

Autoks 2008a Chrysler 300c diisel. Mure järgmine ühel hommikul auto lihtsalt keeldus käivitumast ,proovisin 5-6x 6-7 sec intervallidega ja lõpuks läks ja jube tossupilv oli üleval ,pärast seda käivitus terev päev poolest pöördest. Järgneval hommikul jäll 10 sec käivitamine ja läks käima lõpuks ja nüüd pärast seda kui auto oli seisnud 12h enam käima ei lähe , olen proovinud 6x ja pikalt käianud mitte midagi , ainult tossu tuleb summutist.

Milles võib probleem olla ?

1)kütusepump ?

2)Immo ?

Teadmiseks nii palju et autol vahetati õlijahuti tihendid ja sisselaskekollektori tihendid aga pärast seda toimis mitu päeva. Kas sellel võib mingisugune seos olla?


Ootaksin tagasiside ja igasugune abi oleks oodatud! :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Mai, 2013 16:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Veebr, 2013 7:13
Postitusi: 3
Endal ka käsil nende tihendite vahetus, et neid vahetada peab pm kogu kütte süsteemi lahti võtma äkki on kuskil mingi viga tehtud ja kütus vajub tagasi, kui käima saad võta mootori kate maha ja vaata et kuskilt kütust ei lekiks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Mai, 2013 21:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Nov, 2009 16:10
Postitusi: 29
Tõenäoliselt vigased mõned küünlad või küünalde plokk.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 05 Mai, 2013 23:05 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Mine diagnostikasse ja lase eelsüüteküünlad ära kontrollida. Ise ära hakka ''otse'' aku pealt proovima, küpsetad küünlad kohe ära. Nende tööpinge oli kuskil 4-5 voldi juures, kui õigesti mäletan. Diagnostika näitab kohe ära, milline küünal kutu on, võimalik, et ka eelsüüteküünalde plokk ise on otsa saanud.
Igal juhul soovitan diagnostikat, mitte kõiketeadvaid külaseppasi.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Mai, 2013 1:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 31 Jaan, 2013 2:17
Postitusi: 18
Probleem ongi selles ,et auto ei käivitu ,tuleb vist puksiir kutsuda.. ise arvasin ka ,et äkki mõni küünal aga samas küünlatuli kustub ilusti ära kui süüte sisse panna. Kas see probleem ei ole ainult talvel ,kui küünal kutu ,siis ei käivitu või on sama asi ka sooja ilmaga?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Mai, 2013 1:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 31 Jaan, 2013 2:17
Postitusi: 18
Probleem ongi selles ,et auto ei käivitu ,tuleb vist puksiir kutsuda.. ise arvasin ka ,et äkki mõni küünal aga samas küünlatuli kustub ilusti ära kui süüte sisse panna. Kas see probleem ei ole ainult talvel ,kui küünal kutu ,siis ei käivitu või on sama asi ka sooja ilmaga?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Mai, 2013 18:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
Küünaldega ei ole siin mingit pistmist, praeguse temperatuuri juures käivitub see mootor nagu Antsu-viiul. Diagnostika!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Mai, 2013 10:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Nov, 2009 16:10
Postitusi: 29
Ilma küünaldeta see mootor külmalt ei käivitu.
Osta mingit käivitusgaasi või piduri puhastus ainet, lase käivituse ajal õhupuhastisse ja sõida diagnostikasse. Ole ettevaatlik, selle ainega ei tohi liiale minna.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Mai, 2013 20:49 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
tipm kirjutas:
Küünaldega ei ole siin mingit pistmist, praeguse temperatuuri juures käivitub see mootor nagu Antsu-viiul. Diagnostika!!!

Uutel diislitel on surveaste nii madal, et ta ei käivitugi ilma küünaldeta, kuigi väljas külma pole ollagi. Selle konkreetse mootori puhul on see teada fakt, et ilma töötavate küünaldeta seda käima ei saa.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Mai, 2013 18:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
rivo kirjutas:
tipm kirjutas:
Küünaldega ei ole siin mingit pistmist, praeguse temperatuuri juures käivitub see mootor nagu Antsu-viiul. Diagnostika!!!

Uutel diislitel on surveaste nii madal, et ta ei käivitugi ilma küünaldeta, kuigi väljas külma pole ollagi. Selle konkreetse mootori puhul on see teada fakt, et ilma töötavate küünaldeta seda käima ei saa.

Ärge ajage paska, mehed, tegelen nende autodega iga päev ja küünalde ja küünlamoodulite vahetuseks läheb alles miinuskraadide puhul, kuna ta käivitub plusskraadidega ilma küünaldetta probleemitult ning klient märkab küünalde puudumist alles esimeste külmadega.
NB! Mis puutub surveastmesse, siis kompressiooni 24 bar puhul ütleks, et surveaste on korralik, just nii kõrge on sellel mootoril kompressioon.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Mai, 2013 19:39 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Mul oli eelmise tööautoga selline juhus, et küünlad olid läbi ja ta lihtsalt keeldus käivitumast. Peale küünalde vahetust Silberis käis nagu kell. Ma ei tea, kas aju siis kontrollis kuidagi neid asju ja lihtsalt ei lasknud autot käima või oli viga millesgi muus. Silber igatahes rääkis mulle sellist juttu nagu enne kirjutasin.

Aga teemaalgatajale soovitan ikkagi auto viia kuskile pädevasse kohta diagnostikasse. Ma valiks mersudega tegelevad töökojad, CRD on ju mersu toodang. Olen kuulnud, et Silberis sõltub mehest palju, kes su autot tegema hakkab. Kas leitakse viga üles või ei.
On ju mersudele spetsialiseerunud töökodasi veel, kes on väga heal tasemel.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Mai, 2013 20:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
Vaevalt, et sul tööautoks Grand Cherokee, 300C või Commander oli. Jutt käib ikkagi 3,0CRD-st. Arvamus, et iga CRD on sama on vale ja mis puutub Silberisse siis antud autodele on nad ikkagi esindajad ja teavad neist kõikke, "300C mis ei käivitu" korda tegemine või vähemalt vea tuvastamine on köki-möki.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia