300C CRD-l on kaks sageli esinevat tüüpviga.
1. Õhuvõtutoru ja turbo ühenduse tihend. Õhutorusse tuleb ka karteri tuulutuse toru, kust imetakse sisse ka mingil määral õli sisaldavat õhku. Õli kondenseerub ja vigase konstruktsiooniga tihendi tõttu tilgub ühenduskoha alla jäävale elektrimootorile, mis reguleerib mootori õhuklappe. Tulemuseks on riknenud elektrimootor, mis ise suurt midagi ei maksa, aga selle vahetamiseks tuleb mootor peaaegu algosadeks lammutada.
Tuleks kontrollida tihendi värvust, kui tegemist on oranži tihendiga, siis on potentsiaalne oht olemas. Hiljem on välja lastud modifitseeritud musta värvi tihendiga õhutoru, millega see probleem peaks olema lahendatud.
2. Generaatori riknemine ülevalt tilkuva kütuse või õli tõttu. Kütus võib tilkuda õlilisamise toru juures asuvatest kütusetorude liitekohtadest (üleminek kummist metalltorudele). Õli võib sattuda generaatorile hooletusest õli lisamise käigus või õlimõõtevarda pesast mingil põhjusel väljahüppamisel. Ka seda probleemi on võimalik lihtsalt ära hoida monteerides generaatorile peale spetsiaalse varuosana müüdava kaitsekilbi.
Kolmandaks tüüpveaks loetakse ka velgede kiiret korrodeerumist, mida mina aga pole täheldanud.
Rohkem nende probleemide kohta võib lugeda
<<siit>>. Ãœldse on
www.300cforums.com parim koht 300C CRD kohta info hankimiseks. Samas foorumist leiab infot ka kõigi teiste 300C mudelite kohta.