Tänane kuupäev Kolmapäev 08 Mai, 2024 16:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Jaan, 2012 11:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Jaan, 2012 11:08
Postitusi: 3
Tere
Kuna hakkan endale otsima 300c 3.0 CRD (2007-2009a). Siis sooviks enne teada mis auto see on.
Mis on tüüpvead?
Kuidas vastupidavus on?
Ja kõik mida peaks enne teadma sellise auto ostmise puhul.

Ette tänades
Velvo


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Jaan, 2012 16:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
300C CRD-l on kaks sageli esinevat tüüpviga.

1. Õhuvõtutoru ja turbo ühenduse tihend. Õhutorusse tuleb ka karteri tuulutuse toru, kust imetakse sisse ka mingil määral õli sisaldavat õhku. Õli kondenseerub ja vigase konstruktsiooniga tihendi tõttu tilgub ühenduskoha alla jäävale elektrimootorile, mis reguleerib mootori õhuklappe. Tulemuseks on riknenud elektrimootor, mis ise suurt midagi ei maksa, aga selle vahetamiseks tuleb mootor peaaegu algosadeks lammutada.
Tuleks kontrollida tihendi värvust, kui tegemist on oranži tihendiga, siis on potentsiaalne oht olemas. Hiljem on välja lastud modifitseeritud musta värvi tihendiga õhutoru, millega see probleem peaks olema lahendatud.

2. Generaatori riknemine ülevalt tilkuva kütuse või õli tõttu. Kütus võib tilkuda õlilisamise toru juures asuvatest kütusetorude liitekohtadest (üleminek kummist metalltorudele). Õli võib sattuda generaatorile hooletusest õli lisamise käigus või õlimõõtevarda pesast mingil põhjusel väljahüppamisel. Ka seda probleemi on võimalik lihtsalt ära hoida monteerides generaatorile peale spetsiaalse varuosana müüdava kaitsekilbi.

Kolmandaks tüüpveaks loetakse ka velgede kiiret korrodeerumist, mida mina aga pole täheldanud.

Rohkem nende probleemide kohta võib lugeda <<siit>>. Üldse on www.300cforums.com parim koht 300C CRD kohta info hankimiseks. Samas foorumist leiab infot ka kõigi teiste 300C mudelite kohta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Jaan, 2012 17:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Jaan, 2012 11:08
Postitusi: 3
Olen kuulnud et veeremik nõrk koht.?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Jaan, 2012 19:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
velvo6 kirjutas:
Olen kuulnud et veeremik nõrk koht.?

Kuuldusi ei oska kommenteerida, pealegi on veermik väga lai mõiste. Ülalmainitud kahe probleemi olemasolu võin isiklike kogemuste põhjal kinnitada. Muid tõsisemaid probleeme pole ette tulnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Jaan, 2012 21:51 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Esisild on meie teede jaoks jah pehmeke. Väidetavalt.
Samas tean, et sõsarmudelit (Dodge Magnum) on järgi aidatud performance jubinatega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Jaan, 2012 8:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 29 Jaan, 2012 11:08
Postitusi: 3
Eesti teede peal ei olegi võimalik et veeremik kaua kolina vaba seisab. Pärnu tänavatel sa slaalomit sõita siis kestab!
Aga iga mudelil on oma kaasa sündind vead? Mis sellel on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Veebr, 2012 21:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Juul, 2010 17:22
Postitusi: 21
Minu arust on küll veermik vastupidav. 150 000 läbisõidu juures olen vahetanud 4 sharniiri,3 korda esimesed piduriklotsid,1kord esimesed ja tagumised pidurikettad,1 kord tagumised piduriklotsid,õõtshoova pukse 4 korda,rooliotsasid 2 korda. Siis 2 korda selle õhuvooliku pärast elektrimootorit,1 kord garantiikorras. Silberautos oli selle vahetus 5000.- eeki.Esimeste velgede polte olen 2 korda vahetanud,kuna müstilisel kombel kiiluvad nad nii kinni,et tervelt kätte ei saa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Veebr, 2012 21:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
300C on ja jääbki kõige kvaliteetsemaks Chrysler-iks, vähemalt euroopas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Veebr, 2012 0:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Juul, 2010 17:22
Postitusi: 21
juba kolmas kord tüüpviga kuue aasta jooksul,ehk siis elektrimootori läbipõlemine kehva tihendi tõttu.Ajab ikka vihale,kui pole kohe võimalust autot esindusse viia. Nädal aega ilma turbota on väga närvesööv


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 18 Veebr, 2012 0:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
Anti A. kirjutas:
juba kolmas kord tüüpviga kuue aasta jooksul,ehk siis elektrimootori läbipõlemine kehva tihendi tõttu.Ajab ikka vihale,kui pole kohe võimalust autot esindusse viia. Nädal aega ilma turbota on väga närvesööv

Kui ei taha uut õhutoru ja tihendit panna, on seda viga ka ise lihtne parandada. Vaja on ainult natuke õli-ja kuumuskindlat tihendusmastiksit. Ülejäänud on näha lisatud piltidelt. Minul töötab selline lahendus suurepäraselt.
Manus:
turbo_seal.jpg
turbo_seal.jpg [ 163.47 KB | Vaadatud 10978 korda ]
Manus:
turbo_seal_mod0.jpg
turbo_seal_mod0.jpg [ 146.75 KB | Vaadatud 10978 korda ]
Manus:
turbo_seal_mod1.jpg
turbo_seal_mod1.jpg [ 142.72 KB | Vaadatud 10978 korda ]
Manus:
turbo_seal_mod2.jpg
turbo_seal_mod2.jpg [ 121.5 KB | Vaadatud 10978 korda ]
Manus:
turbo_seal_mod3.jpg
turbo_seal_mod3.jpg [ 179.6 KB | Vaadatud 10978 korda ]


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Veebr, 2012 15:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Esmaspäev 17 Aug, 2009 16:19
Postitusi: 16
5 aastaga läbi sõidetud 60´000 km. Vahetatud 1 swirl klapp (vist seesama el.mootor, mis juhib sisselaset), vahetatud 2 generaatorit, vahetatud 1 rooliots ja 2 sarniiri. Veljed korrodeeruvad, eriti talvejooks. Tehasenavile ei saa kaardiuuendusi. See on murede poole pealt kõik. Järgi jääb sõidurõõm väga mugava autoga, mis kompenseerib need väikesed mured.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Veebr, 2012 22:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 19 Jaan, 2011 1:20
Postitusi: 16
Tankimis probleem. Lööb püstoli kinni, vaikselt niristades saab paagi täis. Käisin american beauty-s. Öeldi ,et tüüpviga ja ei oska aidata üks kaaskannataja olevat isagi uue paagi ostnud ja viga endiselt alles. Talvel -30 külma õues ja tankimist ootavad kaasliiklejad panevad ebameeldivalt tundma küll kui tuleb u. 60L bensiini jaoks 10min tankida. Kui keegi on murega kursis siis ps. Äkki saame jagu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Veebr, 2012 22:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Sama viga oli ka 300M-l. Mina panin püstoli natuke paagisuust sisse...selle püstolitorul oleva esimese nagani ainult ja sai korralikult lasta paaki. Ja sai ka nii, et püstol paaki ja siis keerad ta nagu tagurpidi....voolik tuleks nagu ülevaltpoolt,sai samuti lasta täiega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Veebr, 2012 16:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Alari kirjutas:
Sama viga oli ka 300M-l. Mina panin püstoli natuke paagisuust sisse...selle püstolitorul oleva esimese nagani ainult ja sai korralikult lasta paaki. Ja sai ka nii, et püstol paaki ja siis keerad ta nagu tagurpidi....voolik tuleks nagu ülevaltpoolt,sai samuti lasta täiega.



Täpselt samad süptomid 300M iga ja ise ka tangin nii nagu siin seletatud, siiani pole probleemi olnud.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Jaan, 2013 10:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 11 Okt, 2012 21:15
Postitusi: 49
Ei tea kas seda õhuvõtutoru ja turbo ühenduse tihendit saab eraldi ka kuskilt osta. Või äkki keegi teab mis ta maksab koos toruga või ilma toruta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia