Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 19:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Okt, 2012 23:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Mure siis järgmine, et esisillas teeb midagi sellist summutatud kolksu või kolinat, et keegi ei suuda tuvastada millega tegu. Käisin ka silberis aga lahkudes olin sama tark kui ennem. Isegi ülevaatuspunktid pole aidanud. Kolin tekib just teravatel suurematel ja väiksematel aukudel, konarlikul kruusateel. Salongist tundub, et hääl tundub tulema paremalt poolt või siis nagu keskelt. Selline tunne on, et esisallas oleks midagi totaalselt lahti. Ühesõnaga paras peavalu. Et muret lahendada keegi ei suuda, alustasin ise juppide vahetamisega. Alustasi roolilatiga, siis kondid, stabika puksid, ülemised õõtsad, vasak alumine esimene õõts sarniiriga, parem rooliots ja tagatipuks esiamordid ning kontrollisin ka suportid aga summutatud heliga kolks või kolin pole kadunud:(( Eelpool nimetatud varuosad oli kas kulunud või lõtkuga. Ausalt öeldes pole enam vist palju juppe vahetada jäänud aga nendel puuduvad välise kontrolli järgi vead. lootus hakkab kaduma pisut.
Kas on kellegil veel sellist muret olnud ja oskab nõu anda? Kas võib näiteks silla tala mingil põhjusel järgi anda või liikuda?
Vaatasi, siin katekoorias varasemalt olnud sarnaseid muresid aga olen need juba vististi ära proovinud:-)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Okt, 2012 0:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Variant on, et kolin ei tulegi esisillast, vaid mingi muu ämber koliseb seal.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Okt, 2012 13:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Millised võiksid olla muud variandid mis tekitavad sellise tunde, et koliseb esisillas? Kas on mõtteid, mida üle vaadata?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Okt, 2012 18:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
Piduriketaste taga olevad kaitsekilbid. Need on alumiiniumist ja metalli väsimuse tõttu murduvad poltide kinnituskohtadest tükid välja. 300c tüüpviga. Keegi pole osanud mõistlikult selgitada, milleks need üldse vajalikud on. :think:
Manus:
04779201AA_shield_left3.jpg
04779201AA_shield_left3.jpg [ 158.06 KB | Vaadatud 6564 korda ]


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Okt, 2012 23:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Tänud, vaatan homme üle need plekid. Seda kolinat peaks olema vististi ka väljast kuulda aga, kui akna avan on nagu vaikne ja hääl kostub salongi läbi armatuuri.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Nov, 2012 16:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Need plekid nüüd vaadatud aga korras olid. Avastasin, et vahetatud latil paremas otsas nn. kolks sees ja lasin garantiis uue lati saata aga müstika esisillas ikka alles. Mõtted saavad otsa ja asju juba vahetatud korralikult. Kas rattalaager ei või midagi säärast põhjustada? Tõstukil katsudes loksu tunda pole ja häält ka ei tee. Teravates aukudes ja raudteeülesõidul on selline tunne, et kohe kukub midagi paremalt ära:) Kas mõned tugipadjad nt. mootori või käigukasti oma ei saa seda probleemi tekitada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Nov, 2012 21:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Tooks veel välja ühe asja mida kontrollida - nimelt kui on, siis tulederegulaatori kont. See võib kah vahest palju lärmi teha. Ja tegelikult võiks vaadata ka kas keredetailid on kinni. Kokku olen puutunud 2 juhusega kus ühel oli esitiiva mingi polt lahti ja tiib andis liikuma millimeetri. Teine juhul oli kus kapotihing oli nii palju kulunud, et hakkas aukudes kolisema. kontrolli ka ega kapott ei loksu ja on õieti sulgema reguleeritud...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Nov, 2012 21:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Vaatasin asjad järgi, kõik korras. Vahetasin ära ka klotsid ja klambrid aga ei midaagi! Täis ulme


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Nov, 2012 21:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Okt, 2011 17:26
Postitusi: 5
Asukoht: Jõgevamaa
Mobiil: 5211950
Tervist! On jah täis ulme, lugesin praegu seda juttu ja täpselt nagu minu autost räägitakse :shock:
Täpselt samad sümptomid ja ka terve nimekiri asju vahetatud asjata :(
Koliseb nagu vana kurat ja kontrollides kõik asjad korras, tõsti ulme auto see 300C


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Nov, 2012 22:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Vai kurja.... Ütleme nii, et enamus asju on sul ju vahetet. Stab. kondid-puksid on põhilised kolina allikad. Samuti amordid mis reageerivad pea igale teekonarusele...

Aga kas oskad öelda mis seisus olid amordipadjad kui amorte vahetasid?

Variant on ka see, et kobin tuleb tagasillast, mis lihtsalt kandub üle kere... Olen ennemgi selliseid inimesi kohanud, kes raiuvad kui rauda, et eest koliseb aga ntx. peale tagumise stab. kondi vahetust on kõik ok. Ei tituleeri sind oskamatuks, ega ei ürita solvata vms. lihtsalt on ette tulnud ja mitte ainult ühel korral....

Mootoripatjade koha pealt peaks olema ka ülemäärane vibra teatud pööretel. Ilmselt ATM kast, seega siduriga mängimine/kontrollimine jääb ära....

Asi hakkab sportlikku huvi pakkuma...

Paide lähedal saaksin vast pilgu pääle visata, aga tulemust ei luba ikkagi loota....

Toivo


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Nov, 2012 22:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Ah jaa - keegi uuris siin piduriplekkide koha pealt. Nimelt neid on üldiselt vaja kahel juhul:

- Selleks et takistada pori, kivide, vee jms. sattumist pidurikettale. Mõjutab pidurdusteekonda jne...

- Selleks et juhtida jahutavat õhku piduriketastele(vaja suurematel kiirustel kus pidur gaas pidur gaas mängitakse. Eestis sellist asja muidugi ei ole vaja sest kiirused on liiga väikesed selleks...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Nov, 2012 11:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Tagasilla lasksin ülevaatuspunktius tugevalt läbi raputada aga viga ei leitud. Paremal esimese õõtsas leiti selline teema, et pool puksi oleks nagu metalli küljest lahti. See õõts on veel vahetamata ja kolmapäeval saan selle ära teha. Kui tulemust ei ole, pean vist tõesti Tartust Paidesse sõitma.
Amortidel on üleval ainult mingid kummi "vidinad", mis olid välisel vaatlusel täiesti korras. Üleval pole tal mingeid laagreid, mis võiksid seda põhjustada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Nov, 2012 22:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Nendel kummipatjadel amordi otstes peaks olema metalltoru sees, millest amordi ots läbi tuleb. Osadel on need torud valatud padja külge ja teistel ei ole. Kui see valatud toru lahti tuleb siis hakkab ta ka kolisema(kobisema)...

Tugilaager kui niisugune üldjuhul otse sõites kolisema ei hakka vaid teeb keerates häält...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Nov, 2012 10:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
kas saad saata oma meili, saadan pildi mis mul seal on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Nov, 2012 21:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Juun, 2012 19:10
Postitusi: 80
Kas sul on amordipadjast pilt lahtises olekus? Silla ehitusest olen teadlik.

mail on muidu toivot85@hot.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia