Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 19:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Nov, 2012 16:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Lõpuks sai asi tundub, et korda. Probleem paiknes parema poole alumises esimeses õõtsas. Väliselt polnud õõtsal ühtegi lõtku ega kummipuksil mõrasid. Tellisin igaksjuhuks Lemförderi õõtsa ja voilaa, all olnud õõts oli pikkuselt küll sama kujuga ja pikkusega aga õõtsa ühelpool olevas kummipuksis (kust läheb läbi polt) oli auk ümar aga Lömferdi õõtsal ovaalne, et on võimalik ka ratast vajadusel nihutada ette või tahapoole. Samuti oli Lemförderi õõtsal kummipuks seespool õõtsa välimisest metall äärest. All olnud öötsal ulatus kummipuks aga välise metalli ääreni. Tundub , et all oli mingi ameerika variant, mis ei istunud hästi aga mõistmatuks jääb siiani, miks varem seda häält ei teinud. Veelkord tuleb tõdeda, et teatud ameerika variandid ei istu euroopa omale kuidagi. Kui nüüd kellegil veel selline probleem, siis vaadaku need esimesed õõtsad üle. Teeb väga karmi häält muidu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Veebr, 2013 2:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 31 Jaan, 2013 2:17
Postitusi: 18
Täpselt sama anomaalia nagu teema algatajal ja ühel kasutajal veel!


MÜSTIKA !!! Samamoodi paremal pool esisillas müstiline klobin,kolksud, selline tunne nagu midagi oleks lahti. Taga sillast see kostuda ei saa ,kuna testisin halval teel ja nii kui esiratas auku läks kostus kolks samal ajal kui tagasild oli veel siledal teel.

Olen vahetanud järgmised asjad :

1) Esimesed amordid
2) Stabika kont
3) Roolivarda ots
4) ülemine šarniir koos õõtsaga

Kontrollinud üle piduri supportid, sadulad, roolilati, kõiksugused poldid,mutrid. Silla on läbi loksutanud 2 erinevat töökoda + mitu erinevat inimest peale selle. No ei leita viga ,kõik puksid on terved ja korras. Viimane lootuskiir on see piduriketta kaitseplekk ,loodan tõesti ,et viga peitub seal.. või on asi amordi padjas ,kuid see ei tohiks otse sõites sellist klobinat ometi teha.. keerates peaks see ju samuti häält tegema.

Ajab närvi mustaks küll kui vahetad detaile ,mis tegelikult on täiesti terved ja töökorras!!

Kui plekkis ka viga ei peitu siis on tugilaager või mingisugune õõts aga ehku peale jälle vahetama hakata.... :krt:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Veebr, 2013 2:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 31 Jaan, 2013 2:17
Postitusi: 18
albert kirjutas:
Piduriketaste taga olevad kaitsekilbid. Need on alumiiniumist ja metalli väsimuse tõttu murduvad poltide kinnituskohtadest tükid välja. 300c tüüpviga. Keegi pole osanud mõistlikult selgitada, milleks need üldse vajalikud on. :think:
Manus:
04779201AA_shield_left3.jpg


Kas see ei peaks mitte metalset kolinat tekitama ? Igaks juhuks kontrollin enda omal üle ,kuid pigem kaldun arvama ,et asi pole selles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Veebr, 2013 0:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Jaan, 2013 23:09
Postitusi: 15
On olnud juhtumeid kus inimene kurdab kogu aeg kolinad/häält vms. Ja ei leita. Kõik korras, veermik korras, ei suudeta välja mõelda ja kui lõpuks koos sõitma mindi, selgus, et võtmed käisid vastu armatuuri! Analoogseid juhtumeid on veel kus midagi muud jookseb kindalaekas ringi või ukse sahtlites. Tasub vahel raamidest välja mõelda ja muid asju ka vaadata, äkki on sellest jutust kasu. :D Vahel ei tulegi asjad selgelt välja tõstukil, sest ei suudeta vastavat situatsiooni tekitada. Autod rasked ja on vaja suuremat jõudu, et õõtsa kolks vms välja lööks, vähel jääb remondimehe musklist lihtsalt puudu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Veebr, 2013 23:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 31 Jaan, 2013 2:17
Postitusi: 18
Nii ,sai nüüd kõik parempoolsed õõtsad lahti lastud ja käega üle loksutatud ,alumises esimeses õõtsa munakas oli kerge lõtk tunda käega ja šarniiri kumm oli ühest kohast veidi katki aga kas see tekitab sellist kolinat.. ei tea.. Tuleb riskida ja ära vahetada.. lootes ,et viga on tõesti selles :(

See kolin käib ajudele juba.. :agress:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Veebr, 2013 13:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 31 Jaan, 2013 2:17
Postitusi: 18
No nii ,leidsin veel parempoolses mootoripadjas defekti ,padi on 2st kohast katki.

Nüüd ongi dilemma kas see kolks tuleb padjast, õõtsast või mõlemast...

Alustan padja vahetusest, teoreetiliselt peaks katkine padi mootorit liigutama aukude peal ja sellest võib ju kolks tulla?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Aug, 2013 20:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 04 Mär, 2009 22:14
Postitusi: 17
tere siis kaasvõitlejad.
oman 2008 a c300 3.5 l täpselt sama lugu mingi müstika...kontrolliti kõik....
kuid välja tuli ,proovi kas pidurdades on ka kolin....kui ei siis on piduri supordi kelgu poldi pesad ära ...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Okt, 2013 18:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2010 Chrysler 300C

Liitunud: Esmaspäev 04 Veebr, 2013 21:03
Postitusi: 73
Minul samma jama aga vasaku poolega ja mainiks ära,et juba pea pool aastat. vahetatud peaegu kõik juba American beautys ja ikka ei ole teada.

_________________
300C CRD


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 03 Okt, 2013 18:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2010 Chrysler 300C

Liitunud: Esmaspäev 04 Veebr, 2013 21:03
Postitusi: 73
Mainin seda ka veel,et pidurdades ei kao ära.
Kas tõesti mulle ka siis mingi vale õõts alla pandud?

_________________
300C CRD


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Nov, 2013 13:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
Tunnen kaasa teile aga mul küll teine auto(sebring) ja ei ole kolinast lahti saanud hull ma ka ei ole,et kujutan ette,müstika.Lugedes teie teemat siis ma kah kõik selle läbi teinud ja kole loll on ikka tervet juppi vahetada terve vastu ei midagi ja koliseb ikka edasi nagu kohe kukuks alt ära midagi .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Mai, 2014 11:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 06 Juul, 2013 10:18
Postitusi: 13
Indrek993 kirjutas:
Lõpuks sai asi tundub, et korda. Probleem paiknes parema poole alumises esimeses õõtsas. Väliselt polnud õõtsal ühtegi lõtku ega kummipuksil mõrasid. Tellisin igaksjuhuks Lemförderi õõtsa ja voilaa, all olnud õõts oli pikkuselt küll sama kujuga ja pikkusega aga õõtsa ühelpool olevas kummipuksis (kust läheb läbi polt) oli auk ümar aga Lömferdi õõtsal ovaalne, et on võimalik ka ratast vajadusel nihutada ette või tahapoole. Samuti oli Lemförderi õõtsal kummipuks seespool õõtsa välimisest metall äärest. All olnud öötsal ulatus kummipuks aga välise metalli ääreni. Tundub , et all oli mingi ameerika variant, mis ei istunud hästi aga mõistmatuks jääb siiani, miks varem seda häält ei teinud. Veelkord tuleb tõdeda, et teatud ameerika variandid ei istu euroopa omale kuidagi. Kui nüüd kellegil veel selline probleem, siis vaadaku need esimesed õõtsad üle. Teeb väga karmi häält muidu.
,

Tegelikult seda esimest alumist õõtsa regullida ei anna, ega pole vajadustki, olgugi, et seal ovaalne auk, polt mahub ikka ainult keskelt läbi. Põhiliseks kolina tekitajateks sel autol ongi esimesed alumised õõtsad ja ei kolise mitte puksi poolt vaid just šarniir, käändtelje poolses otsas. Seal ei pea seda loksu nii palju olemagi, et ülevaatuspunktis loksutades midagi paistab aga teeb juba põrgulärmi. Teine asi on tõesti piduriketaste kaitseplekid ja kolmas pidurisadulate tihvtid. Tegelikult need tihvtid oleks soovitav mingi aja tagant ära vahetada, et mitte hakata hiljem kogu sadulat vahetama, tuleb oma kümme korda odavam. Tihvtide komplektid tulevad koos uute tihenditega. Veel on probleemsed originaal tagumiste õõtsade (esisilla) kere poosed puksid, mis kipuvad pikapeale sisemise toru peal uitama hakkama aga häält need ei tee. Ma omal panin need SRT omad, need pidavat küll rohkem müra keresse kandma ( vbl ei kanna ka aga kõrv lihtsalt otsib vahet :think: )
Üldiselt on tuvastamine lihtne, kui ebatasasuste peal, õrnalt pidurdades, edasi koliseb siis viga pigem esimestes õõtsades.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia