Kapsu kirjutas:
rivo kirjutas:
Kui vähegi võimalik, väldi 2.7 mootorit. Võta 3.5, kütusekulus praktiliselt vahet polegi, minekus aga küll, hinnavahe ei tohiks ka suur olla. Pealegi on 3.5 oluliselt töökindlam, 2.7 õlitusprobleemid võivad viia mootori kokkujooksmiseni. Et seda vältida, tahab see mootor väga sagedast õlivahetust ja kindlasti korralik ja kvaliteetne õli ja filter, räägitakse isegi alates 5000 kuni max.8000km välbast. Seda ei tea kunagi, mis eelmine omanik temaga teinud on.
Kui natuke otsid, siis leiad siit samast foorumist ka infot 2.7 mootori kohta.
300C juures see õlituprobleem 2,7 liitrisel enam paika ei pea, see oli teemaks 300M ja sebringu puhul.
Kütusekulus ei tohiks küll erilist vahet olla 2,7 ja 3,5 litrisel.
Tehase väitel olla õlikanaleid avardatud, aga siiski mitte piisavalt. On esinenud samasi probleeme, mis 300M-i, Sebringu, jt varasemate mudelitega. Tõsi küll, mitte nii massiliselt, aga tundlikkus õli suhtes on ikka jäänud. Samas 300M-i ja Sebringu puhul tehas ei tunnistanud oma viga, vaid väitis põhjuseks kliendi poolt lohakat hooldust.
Ettevaatlik tasub igal juhul olla selle 2.7-ga.