Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 2:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Mai, 2012 10:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 16 Mai, 2012 10:13
Postitusi: 5
Tere.

Mõtteis mõlgub soetade selline isend.
Hind on enam vähem ja seetõttu vaatan ka seda 2.7 versiooni.
Peaks olema euroopa versioon.
Uurisin auto kohta.
Müüja kirjutas:

Chrysler 300 C 2.7 V6 142kW
Paar nädalat tagasi läks armatuuris põlema ABS ESP tuli, vahetasin ABS/kiiruse anduri ära, kuid viga ei kadunud ikkagi ära. American Beautys reedel (11.05) avastati, et tagumine vasak magnetvõru on katki läinud, see võru edastab ABS andurile infot. Kahjuks võru eraldi ei müüda, kuid võib saada romulast või kellegilt, kes on vahetanud tagumist pooltelge.
Kui ma masina alguses ostsin, siis põles samuti ABS tuli, siis oli katki läinud esimene magnetvõru. Selle sain 5 krooniga ühe elektriku käest, kes oli vahetanud oma esimesi rattalaagreid, nimelt esisillas asetses võru rattalaagrite küljes ning saingi asja korda.

Kas see info saab paika pidada.
Kas seelline saab olla see probleem?

Oskate soovitusi anda?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Mai, 2012 11:37 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Ära osta. Vähemalt mitte selle mootoriga.
300C on suht raske kere ning see mootor on liiga nõrk.
Sõidumõnu algab 5.7 liitrisest bensumootorist.
Kui ökonoomsus on oluline, siis kärab 3.0 diisel ka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Mai, 2012 11:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 16 Mai, 2012 10:13
Postitusi: 5
Diislite hinnad aga kahjuks küündivad liiga kõrgele.
Kiirendust ma kindlasti ei otsi.
Ökonoomsus on jah oluline samas oluline et auto oleks suur ja mugav.
Jah tean need asjad ei käi eriti kokku öko ja suur.
Pean tegema teatud kompromisse.

Mul eelmine auto oli Audi S8 mille kütusekulu talvel oli 25+ sajale.
Suvel 20l kuskil.
Ma pidasin teemat tehes silmas ka seda et kas see jutt mida müüja rääkis peab paika:

"Magnetvõru on katki läinud, see võru edastab ABS andurile infot."


Käisin proovimas siin ka muid masinaid no raske ümber istuda.
S8 oli suht mugav proovisin A6-te mis pold tglt nii mugav, madzda 6 2008 aasta nagu taburetil istuks ja ega see valik väga suur polegi.
Soliidne välimus, piisavalt suur ja talutav kütusekulu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 16 Sept, 2012 23:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2012 23:41
Postitusi: 2
viewtopic.php?f=11&t=10730
:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 17 Sept, 2012 10:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kui vähegi võimalik, väldi 2.7 mootorit. Võta 3.5, kütusekulus praktiliselt vahet polegi, minekus aga küll, hinnavahe ei tohiks ka suur olla. Pealegi on 3.5 oluliselt töökindlam, 2.7 õlitusprobleemid võivad viia mootori kokkujooksmiseni. Et seda vältida, tahab see mootor väga sagedast õlivahetust ja kindlasti korralik ja kvaliteetne õli ja filter, räägitakse isegi alates 5000 kuni max.8000km välbast. Seda ei tea kunagi, mis eelmine omanik temaga teinud on.
Kui natuke otsid, siis leiad siit samast foorumist ka infot 2.7 mootori kohta.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Sept, 2012 12:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
rivo kirjutas:
Kui vähegi võimalik, väldi 2.7 mootorit. Võta 3.5, kütusekulus praktiliselt vahet polegi, minekus aga küll, hinnavahe ei tohiks ka suur olla. Pealegi on 3.5 oluliselt töökindlam, 2.7 õlitusprobleemid võivad viia mootori kokkujooksmiseni. Et seda vältida, tahab see mootor väga sagedast õlivahetust ja kindlasti korralik ja kvaliteetne õli ja filter, räägitakse isegi alates 5000 kuni max.8000km välbast. Seda ei tea kunagi, mis eelmine omanik temaga teinud on.
Kui natuke otsid, siis leiad siit samast foorumist ka infot 2.7 mootori kohta.



300C juures see õlituprobleem 2,7 liitrisel enam paika ei pea, see oli teemaks 300M ja sebringu puhul.
Kütusekulus ei tohiks küll erilist vahet olla 2,7 ja 3,5 litrisel.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Sept, 2012 0:44 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kapsu kirjutas:
rivo kirjutas:
Kui vähegi võimalik, väldi 2.7 mootorit. Võta 3.5, kütusekulus praktiliselt vahet polegi, minekus aga küll, hinnavahe ei tohiks ka suur olla. Pealegi on 3.5 oluliselt töökindlam, 2.7 õlitusprobleemid võivad viia mootori kokkujooksmiseni. Et seda vältida, tahab see mootor väga sagedast õlivahetust ja kindlasti korralik ja kvaliteetne õli ja filter, räägitakse isegi alates 5000 kuni max.8000km välbast. Seda ei tea kunagi, mis eelmine omanik temaga teinud on.
Kui natuke otsid, siis leiad siit samast foorumist ka infot 2.7 mootori kohta.



300C juures see õlituprobleem 2,7 liitrisel enam paika ei pea, see oli teemaks 300M ja sebringu puhul.
Kütusekulus ei tohiks küll erilist vahet olla 2,7 ja 3,5 litrisel.

Tehase väitel olla õlikanaleid avardatud, aga siiski mitte piisavalt. On esinenud samasi probleeme, mis 300M-i, Sebringu, jt varasemate mudelitega. Tõsi küll, mitte nii massiliselt, aga tundlikkus õli suhtes on ikka jäänud. Samas 300M-i ja Sebringu puhul tehas ei tunnistanud oma viga, vaid väitis põhjuseks kliendi poolt lohakat hooldust.
Ettevaatlik tasub igal juhul olla selle 2.7-ga.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 19 Sept, 2012 8:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 28 Okt, 2006 13:58
Postitusi: 2320
Asukoht: TALLINN
Mobiil: 58445436
kui peaks huvi olema, siis mul on 2,7 kast 2007 300c alt pakkuda läbisõit 80000 millegiga
hind 800eur
kui huvi
58445436

_________________
58445436
varuosade saatmine ka postiteel.
kiireimad vastused telefoni teel


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia