pikkpoizz kirjutas:
Ei tahaks mitte nõus olla sellega et nüüd iga ülevaatuspunkt sellega tulevikus hakkama saab. Kui siiamaani ei suuda isegi esindus kindlaks teha kas autol turvapadjad töötavad või mitte siis ma kahtlen selles. Ja ülevaatuspunktides hakkavad tööle kõrgkvalifitseeritud diagnostikud? Isegi kui tehakse spets programm, siis sellisele jamale leitakse alati vastumeetmed. See dpf on eos juba ikaldus, eriti põhjamaades. On neid lastud pesta, sunniviisiliselt põletatud, see ei jää kestma. Lahendus on uus ainult või vahelt ära.
Ikaldus algab sellest, et inimene ostab endale vale auto. Kui sa sõidad ainult lühikesi linnaotsi, siis ei saa mitte kunagi mitte üksgi DPF normaalselt tööd teha. DPFi normaalseks tööks on vaja kuumust ja kaua. Linnas lihtsalt ei saavuta ta oma töötemperatuuri ja probleemid algavadki. Lühikesi otsi sõites PEAB olema bensukas, isegi ilma DPFita diisel hakkab varem või hiljem sind nöökima.
Muideks, nagu ma varem ütlesin, et ükski programmeerija ei suudaks teha programmi, mis imiteeriks kõiki parameetreid, mis DPFi tööks vajalikud on. Ja isegi, kui suudaks, siis ei suudaks seda keegi kinni maksta. Uus DPFi süsteem (filter, andurid jne) oleks sel juhul kordi odavam.
Ja ülevaataja ei pea olema raketiteadlane, et lihtsatest numbritest aru saada. Heitgaaside numbreid oskavad nad ju ilusti vaadata, mis õige ja mis vale. Asi siis veel juurde õppida mõned näitajad lisaks, mida jälgida.
Mis puutub aga turvapatja, siis seal on süsteem lihtne, aju mõõdab püropadruni takistust, muud ei midagi. Kui käib pauk, siis aktiveeritakse püropadrun. Ja seal kontrollimise jaoks on võimalik sama takistusega takisti vahele joota ja ongi auto aju petetud. DPFi monitooritakse reaalajas tuhandeid kordi sekundis ja seal pole ainult takistus, vaid paljudelt anduritelt saadud info ja nende töötlemine ja vastavalt tagasiside saamine. Ühesõnaga, siin pole mõtet seda lahti hakata kirjutama. Kui sul on huvi, siis võin sulle pikemalt rääkida, kuidas asi töötab.
Konkreetne näide: MB Sprinteri marsa, läbisõit 900 000km, 0 probleemi DPFiga. Hommikul pandi auto käima, õhtul hilja seisma. Mootor tegi kogu aeg tööd, kuuma jagus ja DPF sai kogu aeg ilusti tühjaks põletada ennast.