Tänane kuupäev Pühapäev 07 Mär, 2021 8:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Dets, 2020 19:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 12 Dets, 2020 18:46
Postitusi: 4
Mure järgmine:
Auto ei läinud käima umbes nii -3 kraadiga. Sai vahetatud aku. Siis toimis, nüüd taas sama pull, 10 kordi eelsüüdet ja pikalt starterit siis alles käivitub ja puterdab natuke alguses siis jääb käima. Said juhtmed järgi, näitab veakoodideks eelsüüteküünalde moodulit ja DPF filtrit.
Küsimus kas viga võib olla eelsüüteküünalde moodulis, kas seda saab kuidagi remontida või üldse välja vahetada? Kust seda saaks? Ja palju maksab?.
Või on DPF seotud käivitusega? Kuskikt siit leidsin taolise info. Oskab keegi ehk aidata kellel taoline mure olnud. Millest alustada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Dets, 2020 19:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 828
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
On meelde jäänud et sõbra 300c oli eelsüüteküünaöde mooduliga mure ja selle vahetamisega mure kadus

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Dets, 2020 19:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 220
tõenäoliselt on ka mõni küünal kutu. Katkise küünla tõttu moodul maha põlebki, kui juba üks küünaldest on kutu, ei lae kondekas end õigeaegselt maha, sisetemp kasvab ja kuuma tõttu krassab elektroonika maha. Aga selle mootori häda on küünalde ehitus. Ise ei maksa näppima minna, las murrab keegi teine need sinna sisse ära, hea näpuga näidata pärast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 14 Dets, 2020 14:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 12 Dets, 2020 18:46
Postitusi: 4
magnum kirjutas:
tõenäoliselt on ka mõni küünal kutu. Katkise küünla tõttu moodul maha põlebki, kui juba üks küünaldest on kutu, ei lae kondekas end õigeaegselt maha, sisetemp kasvab ja kuuma tõttu krassab elektroonika maha. Aga selle mootori häda on küünalde ehitus. Ise ei maksa näppima minna, las murrab keegi teine need sinna sisse ära, hea näpuga näidata pärast.



Kas võib näiteks mõjuda see ka, et enne selle mure tekkimist sai käivitada teda niiöelda tühja akuga. Et ei jätkunud voolu käivituseks piisavalt või miskit? Peale aku vahetust külmade tulekuga siis enam ei toiminud see eelsüüteküünalde relee. Eelsüüteküünlad said 2a tagasi vahetatud, ei tohiks veel otsi anda vist?
Ühesõnaga otsin relee siis ja püüan vahetada.
Vaatame kas aitab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 15 Dets, 2020 23:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 220
Enne käivitushetke, on moodulist igal küünlal 10V peal, u 5 sekundit. Siis hakkab pinge järkjärgult langema ja 25 sekundi pärast lülitab moodul küünlad välja. Kui küünal on katki, on mooduli töö häiritud ja mooduli viga sees. Piisavalt kallis vidin, et niisama vahetada.
Iga küünal peab u 20 kraadi juures olema 3Ohm takistusega. Kui on üle, on küünal vigane ja mooduli töö häiritud ja annab mooduli vea.
2 aastat on piisav aeg, et kõik küünlad ära sureks. Need on ikkagi pikad pliiatsküünlad, mitte madalsurvediisli küünlad, mis on sõrmejämedused ja sõidavad 10 aastat. :P
Ei maksa unustada, et see, et kui kellaplokk ei kuva spiraali, ei tähenda, et küünlaid ei rakendata. Ka suvel kasutatakse küünalt, et tahmast puhas hoida ja et kiiremini mootor soojeneks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 18 Dets, 2020 20:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 12 Dets, 2020 18:46
Postitusi: 4
magnum kirjutas:
Enne käivitushetke, on moodulist igal küünlal 10V peal, u 5 sekundit. Siis hakkab pinge järkjärgult langema ja 25 sekundi pärast lülitab moodul küünlad välja. Kui küünal on katki, on mooduli töö häiritud ja mooduli viga sees. Piisavalt kallis vidin, et niisama vahetada.
Iga küünal peab u 20 kraadi juures olema 3Ohm takistusega. Kui on üle, on küünal vigane ja mooduli töö häiritud ja annab mooduli vea.
2 aastat on piisav aeg, et kõik küünlad ära sureks. Need on ikkagi pikad pliiatsküünlad, mitte madalsurvediisli küünlad, mis on sõrmejämedused ja sõidavad 10 aastat. :P
Ei maksa unustada, et see, et kui kellaplokk ei kuva spiraali, ei tähenda, et küünlaid ei rakendata. Ka suvel kasutatakse küünalt, et tahmast puhas hoida ja et kiiremini mootor soojeneks.


Aitähh info eest!
Mootor seisnud nii umbes tund. Ja umb 30* juures said küünlad mõõdetud 1.2- 1.5 oomi vahel. Emamvähem näitasid kõik suht ühte näitu, ei olnud trastiliselt erinev.
Süüte sisse pannes sai ka mõõdetud, voolu ei tule peale küünaldesse. Seega vist küünlad ok?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 18 Dets, 2020 23:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 220
võib küll nii olla jah. remondi juhendi järgi peaks jääma mooduli juurest minev iga ahel alla 10ohmi. Ehk siis pistik lahti ja mõõdad kõigi 6 ahela takistuse mootori suhtes. kui need on OK, siis ikka moodulit vahetama, mis seal ikka.
Kaitse nr 15 oli vist süütemoodulile... 25A. Vaata, et see ka terve oleks.
https://zinref.ru/avtomobili/Chrysler/1 ... h/1389.htm
Panen skeemi lingi ka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Veebr, 2021 14:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 12 Dets, 2020 18:46
Postitusi: 4
Nii.... kaitsmed olid juba enne korras, eelsüüteküünlad ise ka, vool küünaldesse ka õige pingega, nagu eelnevalt juba räägitud.

Sain siis eelsüüteküünalde mooduli vahetatud ja ennäe imet, auto lööb nurru ka külmaga. Isegi -24 juures käivitus ilusti.
Seega minu mure lahenes.
Vastamine venis lihtsalt kuna palju tegemist.

Tänud magnum ja ehk aitab see teema veel kedagi :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia