Tänane kuupäev Teisipäev 10 Dets, 2019 17:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Sept, 2019 22:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2018 8:54
Postitusi: 24
Üks asi millest ei saa sotti on siis pealkirjas nimetatud, repair manualis on siis lõik https://www.zinref.ru/avtomobili/Chrysl ... sh/421.htm milllest mina loen välja, et laaadimispinget reguleerib PCM , samas on võimalik tellida pingeregulaator koos harjadega, siuke terviklik jublakas.
Kuidas see asi siis käib ikkagi, kui 0C läheb laadimisvool 15V, ning aku on uus ja laetud, siis kas kuskil on probleem või ei? Jutt käib 2006 CRD konega sõidukist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Sept, 2019 22:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Aug, 2012 12:27
Postitusi: 42
Lühiajaliselt võib külma ilmaga minna 15v peale. Üldiselt, kui midagi süsteemis valesti on, siis saab PCM sellest aru ja annab veakoodi näol teada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Okt, 2019 14:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2018 8:54
Postitusi: 24
Võiks arvata tõesti nii, et annab veakoodi, kuid täna peale külmkäivitust 15 km sõidu järel tasapisi kasvas 14,7st 14,9ni, sooja mootoriga ilma tarbijateta kohal käies 15,0. On see tõesti ok? Samas kui seisata mootor ning uuesti käivitada, kasvõi paari tunni järel on laadimispinge 14,6 ja seisab seal kenasti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 13 Okt, 2019 21:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 13 Jaan, 2019 22:11
Postitusi: 1
2.8 diisel on sama mootoriajuga (EDC16CP31). Parajalt loll tegelikult. Genekarihm läks katki ja laadimistuli põlema ei läinud. Alles siis kui pinge kukkus alla ca 12V hakkas armatuuris põlema mootorituli. Veakoode kontrollides pole laadimispingest juttu olnud, näitas ainult "rail pressure" viga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Nov, 2019 10:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2018 8:54
Postitusi: 24
Tänase ilmaga, +1C ,käivitades 14,9V, mis peaks ok olema, kuid 20 minuti jooksul tasapisi ülespoole rühkides jõudis laadimispinge auto kompuutri järgi 15,1V-ni. Mootor töösoe, veakoodi ei anna, aga ei saa ju ok olla selline pinge, kust siis viga otsida?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 08 Dets, 2019 20:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 143
1. Ära vaata bensuka juhendeid, sest CRD on mersu mootor ja kõik ajud ja sellega seonduv on Bosch.
2. Laadimist mõjutab enim aku ja sellele tekitatav koormus. Põhjus, miks akutuli ei süttinud ilma rihmata, ongi see, et aku pinge püsis üleval. Peast ei mäleta, aga traktoril pannakse akutuli põlema alles 10.8v peal, bensukatel süttib koheselt.
Ma esimese asjana laseks ikkagi aku ära kontrollida. 300C on nõutud tehasest AGM aku, minu Magnumil oli DaimlerChrysler logoga 2008.a EFB aku ja sellest tulenevalt panin ka ise nüüd uue, sest eelmise talve külmadega oli käivitamine raskendatud. asemele panin Boschi kaltsiumaku samade parameetritega, sest hind mulle oli kõikidest variantidest soodsaim.
Kõige lihtsam kontrollida, pane käima, kõik tuled, soojendused, puhurid käima ning hea laadimise korral ei tule voltmeeter alla 13.8.. 13.4 on ka veel positiivne aga kõik alla selle, on juba kahjumiga kauplemine. Ja kui siis ka kahtlus, siis ma võtaks selle süüdlase päris maha auto küljest ja viiks spetsialistide käe alla. Kuna see 3.0crd on disainiveaga ja kui turbo rõhutihendid ei pea, siis tüüpveana tilgub mootoriõli genekasse ja siis on see ka omadega sassis. Kui on ka minevikus õnnetu juhus olnud, siis võlli peal olevad kontaktpinnad on ikka õlist kahjustunud ja laadimine seetõttu kõigub... no ühesõnaga variante on igasuguseid. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia