Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Natuke koliseb!
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=67&t=6118
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  tanb [ Kolmapäev 11 Nov, 2009 22:05 ]
Teema pealkiri:  Natuke koliseb!

Nimelt eest kostub kolinat. Seda just siis kui ühe rattaga mõnest august läbi sõita. Kui sõita mõlema rattaga samast takistusest üle siis asi nii hull pole. Kostuks nagu esisila juurest. Kolina hääl meenutab natuke metallide omavahelist kokkusaamist. Ostmisel sai masin üle lastud vaadata ja mõned osad lähevad vahetusse --- sisemine rooliots, pooltelje- ja kasti otsa simmerid.
Kas see kolin võib tuleneda just nende osade kulumisest? Kuid kui see kolin pole tingitud nendest osadest siis, millest muust võib see olla?

Autor:  Tungraud [ Kolmapäev 11 Nov, 2009 23:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Natuke koliseb!

Stabilisaatorivarda puksid ja otsad teevad üsna iseloomulikku häält. Eriti auklikul teel sõites. Hääl on küll selline tumedam kobin. Metallset kilinat kipuvad tegema katkised vedrud. Murdunud vedru keerd lihtsalt kiliseb vastu metalli. Seda ei oska paljud kahtlustadagi, aga piisab käega katsumisest, et tuvastada see viga.

Autor:  yllar84 [ Neljapäev 12 Nov, 2009 1:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Natuke koliseb!

Mul endal sama jama et nagu kobiseb vähe töökodades üteldakse et kõik oleks nagu korras. Vahetasin ää stabika otsa kondid, suurt muutust ei tulnud (kondid olid vigased).

Autor:  kinnilaskja [ Pühapäev 13 Dets, 2009 15:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Natuke koliseb!

kui oleks vedru murdunud siis auto ujuks 90 km h päris hirmuäratavalt,muide pacifistil on esimesd zarniirid määritavad neile hea vahel määret juurde panna!

Autor:  tanb [ Esmaspäev 21 Juun, 2010 19:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Natuke koliseb!

Vast sai see asi ka lahenduse. Nimelt sai ära vahetatud amordipadi ja mootoripadi. Asi on hetkel vaikne.

Autor:  Willu [ Esmaspäev 21 Juun, 2010 21:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Natuke koliseb!

Mul ka vahest kolks sees. Endine omanik väitis, et Tartu Silber olla kogu veermiku üle käinud. Lasin ülevaatuspunktis natuke loksutada ning ühtlasi tehti amorditest. Tuleb välja, et ees paremal pool on uus amort ja uus õõts aga vasakul vana. Minu arust vanasti vahetati ikka amorte vähemalt paaris, et nagu esimesd koos või tagumised koos. Silber tegi sooduka.
Ei tea, kas peaks ka kohe amordi padja ja survelaagri ka tellima?

Autor:  Willu [ Neljapäev 12 Aug, 2010 20:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Natuke koliseb!

Saigi esimene vasak õõts ja amort vahetatud. Vana amort just läbi ei olnud aga kuna paremal pool oli tutikas siis lihtsalt erinevus oli suur. Õõtsa puksid ja šarniir olid küll läbi. Jube hea on ikka sõita korras autoga.
Kas keegi viitsiks avaldada, kui palju see 3,5 V6 mootor õli võiks võtta 10 000 km peale?

Autor:  tanb [ Neljapäev 07 Okt, 2010 20:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Natuke koliseb!

Willu kirjutas:
Saigi esimene vasak õõts ja amort vahetatud. Vana amort just läbi ei olnud aga kuna paremal pool oli tutikas siis lihtsalt erinevus oli suur. Õõtsa puksid ja šarniir olid küll läbi. Jube hea on ikka sõita korras autoga.
Kas keegi viitsiks avaldada, kui palju see 3,5 V6 mootor õli võiks võtta 10 000 km peale?


Palju jupid ja töö maksma läksid?

Autor:  andrus49 [ Neljapäev 21 Okt, 2010 23:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Natuke koliseb!

Willu kirjutas:
Saigi esimene vasak õõts ja amort vahetatud. Vana amort just läbi ei olnud aga kuna paremal pool oli tutikas siis lihtsalt erinevus oli suur. Õõtsa puksid ja šarniir olid küll läbi. Jube hea on ikka sõita korras autoga.
Kas keegi viitsiks avaldada, kui palju see 3,5 V6 mootor õli võiks võtta 10 000 km peale?


Õli kohta nii palju, et peale 10 000km läbimist allapoole alumist normi ei kukkunud. Mitu L see on ei oska öelda.
Palju esiamort maksis?

Autor:  kinnilaskja [ Esmaspäev 25 Okt, 2010 16:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Natuke koliseb!

ma ei tea kas se patsifistide viga, aga mul õli võtab kõvasti!

Autor:  Willu [ Kolmapäev 27 Okt, 2010 19:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Natuke koliseb!

Ma tellisin amordi, amordi katte, õõtsa ja võtme tooriku koos ühe korraga Silberist. Kokku oli 8000,-. Kui õigesti mäletan siis amort oli vist 2300.
Tööd teeb mul tuttav, ta võttis 1000.- kogu operatisooni eest. Lisaks tuli sillaregull 500.-

Autor:  tanb [ Kolmapäev 20 Apr, 2011 21:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Natuke koliseb!

Tungraud kirjutas:
Stabilisaatorivarda puksid ja otsad teevad üsna iseloomulikku häält. Eriti auklikul teel sõites. Hääl on küll selline tumedam kobin. Metallset kilinat kipuvad tegema katkised vedrud. Murdunud vedru keerd lihtsalt kiliseb vastu metalli. Seda ei oska paljud kahtlustadagi, aga piisab käega katsumisest, et tuvastada see viga.


Kolin oligi tingitud stabilisaatorivarda puksidest.

Autor:  Willu [ Neljapäev 21 Apr, 2011 18:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Natuke koliseb!

Ma lasin ka stabikavarda puksid ära vahetada ja kondid pandi määritavad, pidid kauem vastu pidama. Peale seda on auto nagu uus, mõnusalt jäik ja ei mingit kolksu.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/